تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله تنظیم (صف بندی) بین مدل تجارتی و استراتژی تجارتی و سهیم بودن در عملکرد – نشریه الزویر

عنوان فارسی: تنظیم (صف بندی) بین مدل تجارتی و استراتژی تجارتی و سهیم بودن در عملکرد: شواهد تجربی از سرمایه گذاری ICT تونس
عنوان انگلیسی: Alignment between business model and business strategy and contribution to the performance: Empirical evidence from ICT Tunisian venture.
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 18
سال انتشار : 2015 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 1 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 824.00Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت و علوم اقتصادی
گرایش های مرتبط با این مقاله: اقتصادی مالی، مدیریت مالی، مدیریت استراتژیک و مدیریت کسب و کار
مجله: مجله مدیریت مالی چند ملیتی - Journal of Multinational Financial Management
دانشگاه: گروه مدیریت در موسسه مطالعات بازرگانی عالی Sfax، دانشگاه فکس، تونس
کلمات کلیدی: مدل تجاری، استراتژی کسب و کار، مناسب، محیط، عملکرد سازمانی
وضعیت ترجمه عناوین جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. مرور یا بررسی نوشتیجات

3. مدل تئوری و فرضیه های تحقیق

4. مدل سازی

5. تجزیه و تحلیل داده ها و نتایج

1.5 تجزیه و تحلیل فاکتور کاوشی

2.5 مدل سازی معادله ساختاری

3.5 مدل مسیر

6. تجزیه و تحلیل

7.نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

The development of information and communication technologies, the emergence of new markets, increased trade between countries, the challenges of sustainable development, the growing uncertainty in the global economy, have led to radical changes in the approach to business management. Businesses must seize opportunities, explain the purpose and objectives, and predict the future operation of the company by designing, modeling, communicating the rationale for the coherence of the project. This model is named business model. The major challenge of this study will be to assess the fit between business strategy and business model as a new contingency factor that captures the structure of transaction to achieve performance. The data collected from 220 ICT ventures confirm the existence of a higher intensity relationship than the direct relationship between the business model and organizational performance. This result tends to demonstrate the importance of aligning the business model with the strategy to explain better organizational performance. The model of this study will allow entrepreneurs to become aware of issues facing the technology entrepreneurship, to assess the strengths and weaknesses of the current business model and make the right decisions to create and deliver value to communicate a distinct business model in turbulent environment.

نمونه متن ترجمه

چکیده

توسعه فن آوری اطلاعات و ارتباطات، ظهور بازارهای جدید، افزایش تجارت بین کشورها، چالش های توسعه پایدار، عدم قطعیت رو به رشد در اقتصاد جهانی، به تغییرات ریشه ایی در رویکرد مدیریت کسب و کار منجر شده-اند. تجارت ها باید فرصت ها را در بربگیرند، هدف و اهداف را توضیح دهند و عملیات آیند ه شرکت را با طراحی، مدل سازی، ارتباط منطقی برای انسجام پروژه پیش ینی کنند. این مدل، مدل کسب و کار نامیده می شود. چالش اصلی این مطالعه، ارزیابی تنظیم بودن استراتژی کسب و کار و مدل کسب و کار به عنوان یک عامل احتمالی جدید خواهد بود که ساختار معامله را برای دستیابی به عملکرد دربرمی گیرد. اطلاعات جمع آوری شده از سرمایه گذاری 220ICT، وجود یک رابطه قوی بالاتری را نسبت به رابطه مستقیم بین مدل کسب و کار و عملکرد سازمانی تایید می کند. این نتیجه، اهمیت هماهنگ سازی مدل کسب و کار را با استراتژی برای توضیح عملکرد سازمانی بهتر نشان می دهد. مدل این مطالعه، به کارآفرینان اجازه می دهد تا از مسائل مربوط به

کارآفرینی فناوری، برای ارزیابی نقاط قوت و ضعف مدل کسب و کار فعلی و تصمیم گیری درست برای ایجاد و ارائه بها برای برقراری یک مدل کسب و کار مجزا در یک محیط آشفته مطلع شوند.