منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله کنترل مرزی تطبیقی تاسیسات دریایی انعطاف پذیر - نشریه الزویر

ترجمه مقاله کنترل مرزی تطبیقی تاسیسات دریایی انعطاف پذیر - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
کنترل مرزی تطبیقی تاسیسات دریایی انعطاف پذیر
عنوان انگلیسی
Adaptive boundary control of a flexible marine installation system
صفحات مقاله فارسی
18
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2011
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
162
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی عمران
گرایش های مرتبط با این مقاله
آب و سازه های هیدرولیکی، سازه های دریایی و مهندسی سواحل
مجله
اتوماتیک - Automatica
دانشگاه
گروه مهندسی برق و کامپیوتر، دانشگاه ملی سنگاپور
کلمات کلیدی
کنترل مرزی، سیستم نصب و راه اندازی دریایی، سیستم پارامتر توزیع شده، معادله دیفرانسیل جزئی (PDE)
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1.مقدمه
2.مشکل شکل گیری و مقدمات
2.1 تحلیل های پویا
2.2جریان های مختل اقیانوسی
2.3مقدمات
3.طراحی کنترل
4. شبیه سازی های عددی
5. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

In this paper, boundary control of a marine installation system is developed to position the subsea payload to the desired set-point and suppress the cable’s vibration. Using Hamilton’s principle, the flexible cable coupled with vessel and payload dynamics is described as a distributed parameter system with one partial differential equation (PDE) and two ordinary differential equations (ODEs). Adaptive boundary control is proposed at the top and bottom boundaries of the cable, based on Lyapunov’s direct method. Considering the system parametric uncertainty, the boundary control schemes developed achieve uniform boundedness of the steady state error between the boundary payload and the desired position. The control performance of the closed-loop system is guaranteed by suitably choosing the design parameters. Simulations are provided to illustrate the applicability and effectiveness of the proposed control.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در این مقاله، کنترل کرانی یک سیستم نصب دریایی برای قرار دادن بار مفید زیردریایی به نقطه ی تنظیم مطلوب و فرو نشاندن ارتعاش کابل ایجاد میشود. با استفاده از اصل همیلتون، کابل منعطف به شناور متصل است و دینامیک بار مفید به صورت یک سیستم پارامتری توزیع شده با معادله ی دیفرنسیالی جزئی (PDE) و دو معادله ی دیفرنسیالی عادی (ODEها) توصیف میشود. کنترل کرانی سازگار در کرانهای فوقانی و تحتانی کابل ارائه میشود که بر مبنای روش مستقیم لیاپانو میباشد. با در نظر گرفتن عدم قطعیت پارامتری سیستم، طرح های کنترل کرانی توسعه یافته، کران داری یکنواخت خطای حالت پایا را، بین بار مفید کرانی و موقعیت مطلوب کسب میکنند. عملکرد کنترل سیستم حلقه بسته با انتخاب مناسب پارامترهای طراحی تضمین میگردد. شبیه سازی ها برای نشان دادن کاربرد پذیری و اثر بخشی کنترل پیشنهاد شده، ارائه میشوند.

بدون دیدگاه