دانلود ترجمه مقاله بررسی نگرش های مشتریان پایدار و ناپایدار در خدمات B2B - مجله الزویر

دانلود ترجمه مقاله بررسی نگرش های مشتریان پایدار و ناپایدار در خدمات B2B - مجله الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
نگرش های مشتریان پایدار( مشتریانی که به صورت مداوم استفاده می کنند) و مشتریان ناپایدار( مشتریانی که فقط یکبار از خدمات استفاده می کنند) در خدماتB2B – آیا آنها واقعا باهم تفاوت دارند؟
عنوان انگلیسی
Customer attitudes of stayers and defectors in B2B services Are they really different?
صفحات مقاله فارسی
33
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2011
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
3257
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
تجارت الکترونیک، مدیریت بازرگانی، مدیریت اجرایی و بازاریابی
مجله
مدیریت بازاریابی صنعتی - Industrial Marketing Management
دانشگاه
دانشکده کسب و کار و مدیریت دانشگاه آمریکایی شارجه امارات متحده عربی
کلمات کلیدی
رضایت مشتری، وفاداری مشتری، رفتار سوئیچینگ، خدمات کسب و کار به کسب و کار
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
۱ مقدمه
۲- پیشینه نظری
۱-۲- میزان رضایت مندی و وفاداری مشتری
۲-۲ نیات رفتاری و وفاداری
۳-۲- کارایی خدمات و میزان وفاداری
۴-۲- درک از قیمت و وفاداری
۵-۲- روابط درون ما بین گرایش مشتری و رفتار وفادارانه
۳- روش شناسی
۱-۳- بافت و زیر ساخت تحقیق و مثال نمونه
۲-۳- پرسشنامه و اندازه گیری ها
۳-۳- تکنیک های تحلیلی
۴- نتایج
۱-۴- ارزیابی اعتبار و قابلیت اعتماد
۲-۴- آنالیز توصیفی گرایش های مشتریان
۳-۴- بررسی روابط درونی میان گرایش های مشتریان
۵- بحث و استنتاج
۶- نتیجه گیری و جهت های تحقیقات بعدی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
ABSTRACT

Identifying attitudinal differences between stayers and defectors is important in establishing a deeper understanding of customer satisfaction and loyalty research. Both managers and academics often use global customer attitudes, such as customer satisfaction and behavioral intentions, as determinants of customer loyalty. The implicit assumption is that customer satisfaction and/or behavioral intentions are valid, and accurate, predictors of actual loyalty behaviors. This study compares customer attitudes of stayers and defectors in B2B services using respondents (primary decision makers) from a Fortune 100 company. The results show that the commonly used customer metrics of service quality, satisfaction, and behavioral intentions have some differences between stayers and defectors. However, these metrics are shown to be relatively weak differentiators of actual customer defection. The stayers and defectors are much more similar, than different, on most metrics. The most notable difference is price perceptions, where defectors appear to be more price sensitive than stayers. These findings have significant implications for the design and use of customer-focused research by managers.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
شناسایی اختلافات نگرشی بین مشتریان وفادار و مشتریان ناپایدار در نیل به درک و شناخت عمیق تر ازتحقیق راجع به رضایتمندی مشتری و وفاداری از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. مدیران و اعضاء آکادمیک اغلب از نگرشهای کلی مشتری ، از جمله رضایتمندی مشتری و مقاصد رفتاری به عنوان عوامل تعیین کننده وفاداری مشتری نام می برند. فرضیه ضمنی آن است که رضایتمندی مشتری و یا مقاصد رفتاری معتبر بوده و پیشگویان صحیحی برای رفتار وفاداری واقعی به شمار می روند. این مطالعه نگرشهای مشتریان پایدار و ناپایدار در خدمات B2B را با استفاده از پاسخ دهندگان (تصمیم گیرندگان اولیه) از 100 شرکت Fortune باهم مقایسه می کند. نتایج حاصله حاکی از آن است که متریک های مشتری معمولاً به کار رفته کیفیت خدمات،رضایتمندی، و مقاصد رفتاری بین مشتریان پایدار و ناپایدار متفاوت می باشد. با این حال، این متریک ها متمایزکننده های ضعیفی برای فرار مشتری به حساب می آیند. در بیشتر متریک ها، مشتریان پایدار و ناپایدار شبیه به هم عمل می کنند. مهمترین اختلاف قیمت می باشد، و به نظر می رسد مشتریان ناپایدار در مقایسه با مشتریان پایدار نسبت به قیمت حساس تر باشند. یافته های حاصله بر طراحی و کاربرد تحقیق متکی بر مشتری از سوی مدیران تاثیر می گذارد.

بدون دیدگاه