ترجمه مقاله منبع یابی استراتژیک و مسئولیت اجتماعی شرکتی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله منبع یابی استراتژیک و مسئولیت اجتماعی شرکتی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
منبع یابی استراتژیک و مسئولیت اجتماعی شرکتی: هماهنگ سازی اهداف استراتژیک یک سازمان بهداشت و درمان
عنوان انگلیسی
Strategic sourcing and corporate social responsibility: Aligning a healthcare organization's strategic objectives
صفحات مقاله فارسی
33
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2017
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
3.466 در سال 2018
شاخص H_index مجله
74 در سال 2019
شاخص SJR مجله
1.424 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
1478-4092
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
9775
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی صنایع و مدیریت، لجستیک و زنجیره تامین و مدیریت استراتژیک
مجله
مجله مدیریت خرید و تامین - Journal of Purchasing & Supply Management
دانشگاه
دانشگاه جورج واشنگتن، دانشکده مهندسی و علوم کاربردی، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
منبع یابی استراتژیک، تجزیه و تحلیل هزینه، روابط تامین کننده، تدارکات (تهیه)، پایداری، رگرسیون خطی، مشارکت
کلمات کلیدی انگلیسی
Strategic sourcing - Spend analysis - Supplier relationships - Procurement - Sustainability - Linear regression - Collaboration
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.pursup.2017.01.002
فهرست مطالب
چکیده
1. پیشگفتار
2. مرور تحقیقات
2.1. خرید استراتژیک تعریف شده
2.2. ارتباط خریدار-تامین کننده
2.3. طرح‌های پایداری و خرید
3. چارچوب ارائه شده
4. مطالعه‌ی موردی
4.1. تجزیه و تحلیل داده‌ها
4.2. نتایج
5. بحث
5.1. توزیع نظری
5.2. پیامدهای مدیریتی
6. نتیجه‌گیری‌ها و پژوهش‌های آینده
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Strategic sourcing has long been utilized by organizations to maximize budget efficiency. The process includes a spend analysis, which historically has been performed by identifying the commodities and services purchased that resulted in the greatest spend, and establishing contracts with suppliers for these items in an effort to decrease the overall price through quantity discounts. This process restricts the data used in the spend analysis process to basic transactional information, and has not considered corporate social responsibility objectives as part of the strategic sourcing process. This paper modifies an existing spend analysis process framework, and applies the framework in a case study that uses additional data points to identify opportunities that allow an organization to simultaneously achieve both strategic purchasing and social responsibility objectives. The case study uses healthcare purchasing data from eight Department of Veterans Affairs medical centers. The goal of the model generated using regression analysis in the case study is to determine the buy characteristics that are most likely to generate mandated savings within the medical centers, in conjunction with achieving sustainability goals. The extensions of the regression model were examined to determine how collaborative buyer/supplier relationships can achieve organizational strategic objectives.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
سازمان‌ها از منبع‌یابی استراتژیک برای به حداکثر رساندن کارایی بودجه استفاده کرده‌اند. این فرایند شامل یک تجزیه و تحلیل هزینه است که از لحاظ تاریخی به وسیله‌ی شناسایی کالاها و خدمات خریداری شده که منجر به بیشترین هزینه شدند و ایجاد قراردادهایی با تامین کنندگان این کالاها در تلاشی برای کاهش قیمت کلی از طریق تخفیف‌های کمّی انجام شده است. این فرایند، داده‎های مورد استفاده در فرایند تجزیه و تحلیل هزینه را به اطلاعات پایه‌ی معامله محدود می‌کند و اهداف مسئولیت اجتماعی شرکت را به عنوان بخشی از فرایند منبع‌یابی استراتژیک در نظر نگرفته است. این مقاله، یک چارچوب موجود فرایند تجزیه و تحلیل هزینه را تطبیق می‌دهد و این چارچوب را در یک مطالعه‌ی مورد اعمال می‌کند که از نقاط داده‌ی اضافی برای شناسایی فرصت‌هایی که برای سازمان امکان دستیابی همزمان به هر دوی خرید استراتژیک و اهداف مسئولیت اجتماعی را فراهم می‌کنند استفاده می‌کند. این مطالعه‌ی موردی، از داده‌های مربوط به مراقبت‌های بهداشتی، به دست آمده از هشت مرکز پزشکی اداره‌ی امور سربازان ، استفاده می‌کند. هدف مدل تولید شده با استفاده از تجزیه و تحلیل رگرسیون در مطالعه‌ی موردی، تعیین ویژگی‌های خرید که با بیشترین احتمال موجب صرفه‌جویی‌های مجاز در محدوده‌ی مراکز پزشکی، در راستای دستیابی به اهداف پایداری، می‌شوند است. گسترش‌های مدل رگرسیون، به منظور تعیین این که روابط مشارکتی خریدار/تامین کننده چگونه می‌توانند اهداف استراتژیک سازمانی را حاصل کنند مورد بررسی قرار گرفتند.

بدون دیدگاه