ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
This case study describes how an enterprise IT user experience (UX) group evolved from its genesis as a tactical, backend fixer of usability issues to a strategic partner within a large IT department. We share specifics as to how UX emerged as a skillset, how UX professionals evolved their methods to increase their effectiveness, and how operational changes facilitated the adoption of UX practices within the corporate IT shop. We detail how data-driven UX decision-making was essential in transforming the traditional IT shop into a more user experience driven organization that better understands their target workforce and uses this understanding to set product strategy for the organization and drive strategic improvement of IT solutions. Learnings and insights from this journey provides guidance to others wanting to maximize the value of enterprise UX investments.
این مطالعه موردی چگونگی تکامل گروه تجربه کاربر IT سازمانی (UX) از پیدایشش به عنوان تثبیت کننده تاکتیکی مسائل کاربردی برای شریک استراتژیک در بخش IT بزرگ را شرح می دهد. در اینجا مسائل مربوط به چگونگی ظهور UX به عنوان مجموعه مهارت، چگونگی تکامل روشهای متخصصین حرفه ای UX برای افزایش اثربخشی، و چگونگی تسهیل پذیرش شیوه های UX در فروشگاه IT شرکتی به واسطه تغییرات عملیاتی را به اشتراک می گذاریم. در اینجا در موردنقش تصمیم گیری UX داده مدار در تبدیل فروشگاه IT سنتی به سازمان متکی بر تجربه کاربر را شرح می دهیم که ازنیروی کار هدف آنها شناخت بهتری داشته و از این شناخت برای تعیین استراتژی محصول سازمان و بهبود استراتژیک راه حل های IT استفاده می نماید. یادگیری و بینش های حاصل از این سفر افراد خواهان به حداکثر رساندن ارزش سرمایه گذاریهای UX سازمانی راراهنمایی می نماید.