منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله القای تجربه کاربر در DNA سازمانی یک فروشگاه IT سازمانی - نشریه اشپرینگر

ترجمه مقاله القای تجربه کاربر در DNA سازمانی یک فروشگاه IT سازمانی - نشریه اشپرینگر
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
القای تجربه کاربر در DNA سازمانی یک فروشگاه IT سازمانی
عنوان انگلیسی
Infusing User Experience into the Organizational DNA of an Enterprise IT Shop
صفحات مقاله فارسی
16
صفحات مقاله انگلیسی
12
سال انتشار
2015
نشریه
اشپرینگر - Springer
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
6514
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار، مدیریت استراتژیک و مدیریت فناوری اطلاعات
مجله
کنفرانس بین المللی HCI در کسب و کار
دانشگاه
گروه فناوری اطلاعات، شرکت اینتل، سانتا کلارا، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
تجربه کاربر، IT سازمانی، تصمیم گیری UX، داده های بزرگ، داده های ضخیم، متریک های UX، تغییر و تحول سازمانی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. سفر UX استراتژیک
1. 2 چشم اندازسرویس های در حال تکامل UX
2. 2 رشد UX در نیروی کار
3. 2 ایجاد انگیزه با متریک ها
4. 2 القای UX در حاکمیت IT
5. 2 بنیاد نهادی تحول تجربه
3. نتایج
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This case study describes how an enterprise IT user experience (UX) group evolved from its genesis as a tactical, backend fixer of usability issues to a strategic partner within a large IT department. We share specifics as to how UX emerged as a skillset, how UX professionals evolved their methods to increase their effectiveness, and how operational changes facilitated the adoption of UX practices within the corporate IT shop. We detail how data-driven UX decision-making was essential in transforming the traditional IT shop into a more user experience driven organization that better understands their target workforce and uses this understanding to set product strategy for the organization and drive strategic improvement of IT solutions. Learnings and insights from this journey provides guidance to others wanting to maximize the value of enterprise UX investments.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

این مطالعه موردی چگونگی تکامل گروه تجربه کاربر IT سازمانی (UX) از پیدایشش به عنوان تثبیت کننده تاکتیکی مسائل کاربردی برای شریک استراتژیک در بخش IT بزرگ را شرح می دهد. در اینجا مسائل مربوط به چگونگی ظهور UX به عنوان مجموعه مهارت، چگونگی تکامل روشهای متخصصین حرفه ای UX برای افزایش اثربخشی، و چگونگی تسهیل پذیرش شیوه های UX در فروشگاه IT شرکتی به واسطه تغییرات عملیاتی را به اشتراک می گذاریم. در اینجا در موردنقش تصمیم گیری UX داده مدار در تبدیل فروشگاه IT سنتی به سازمان متکی بر تجربه کاربر را شرح می دهیم که ازنیروی کار هدف آنها شناخت بهتری داشته و از این شناخت برای تعیین استراتژی محصول سازمان و بهبود استراتژیک راه حل های IT استفاده می نماید. یادگیری و بینش های حاصل از این سفر افراد خواهان به حداکثر رساندن ارزش سرمایه گذاریهای UX سازمانی راراهنمایی می نماید.


بدون دیدگاه