منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله شرکت های کوچک، نوآوری تعاونی و استراتژی های تخصیص - نشریه الزویر

ترجمه مقاله شرکت های کوچک، نوآوری تعاونی و استراتژی های تخصیص - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
اگر شما نمی توانید بلوکه کنید، بهتر است اجرا کنید: شرکت های کوچک، نوآوری تعاونی و استراتژی های تخصیص
عنوان انگلیسی
If you cannot block, you better run: Small firms, cooperative innovation, and appropriation strategies
صفحات مقاله فارسی
0
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2009
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
6.281 در سال 2019
شاخص H_index مجله
206 در سال 2020
شاخص SJR مجله
3.409 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
0048-7333
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2019
کد محصول
F1695
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به انگلیسی درج شده است ✓
ضمیمه
دارد و ترجمه شده است ✓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت استراتژیکف مدیریت کسب و کار، سیاست های تحقیق و توسعه
مجله
سیاست تحقیق - Research Policy
دانشگاه
دانشگاه کرنل، اقتصاد و مدیریت کاربردی، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
بنگاه های کوچک و متوسط، حقوق دارایی معنوی، نوآوری، همکاری
کلمات کلیدی انگلیسی
SMEs - Intellectual property rights - Innovation - Collaboration
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.respol.2009.06.003
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
-2 نوشته ها در مورد قابلیت تناسب و فرضیه های تجربی
3 - مجموعه داده های شرکت های کوچک فنلاندی مبتنی بر دانش
4 - تجزیه و تحلیل تجربی انتخاب استراتژی حفاظت از دارایی معنوی
5 - بحث و نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This empirical study examines small firms’ strategies for capturing returns to investments in innovation. We find that small firms’ strategies are qualitatively different from those found in earlier studies of both small and large firms. Most of the small firms examined here find informal means of protection, such as speed to market or secrecy, more important than patenting. Only firms with university cooperation—typically R&D intensive and science-based small firms—were likely to identify patents as the most important method of appropriating innovation returns in their field. Thus, the strategic choice for most small firms is between secrecy and speed to market. Firms that cooperate in innovation with horizontal partners or significantly depend on vertical partners tend to prefer speed, whereas process innovators with modest R&D investments or few cooperative R&D activities display a preference for trade secrets. Indeed, cooperation activities greatly influence the choice of intellectual property strategy for small firms. Earlier research has emphasized patents and trade secrets as key strategies of appropriation, yet these strategies do not appear to be very beneficial for small firms engaged in cooperative innovation. These results raise policy questions regarding the functionality of the existing system of intellectual property rights.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مطالعه تجربی به بررسی استراتژی شرکت های کوچک برای گرفتن بازده در سرمایه گذاری روی نوآوری ها می پردازد. ما دریافتیم که استراتژی شرکت های کوچک از لحاظ کیفی متفاوت از استراتژی های یافت شده در مطالعات اولیه شرکت های بزرگ و کوچک است. بسیاری از شرکت های کوچک بررسی شده در اینجا، وسایل غیر رسمی حفاظت، از جمله سرعت برای بازاریابی و یا محرمانگی را مهم تر از دادن حق امتیاز دیدند. فقط شرکت های کوچک با همکاری دانشگاه- نوعاً شرکت های -R & D فشرده و کوچک مبتنی بر علم- به احتمال زیاد به شناسایی حق امتیاز به عنوان مهم ترین روش اختصاص دادن بازده نوآوری در این زمینه پرداختند. به این ترتیب، انتخاب راهبردی برای بسیاری از شرکت های کوچک بین محرمانگی و سرعت برای بازاریابی قرار دارد. شرکت هایی که در نوآوری با شرکای افقی همکاری می کنند و یا به طور قابل توجهی بستگی به شرکای عمودی دارند، سرعت را ترجیح می دهند، در حالی که نوآوران فرآیند با سرمایه گذاری نسبتا متوسط R & D و یا چند فعالیت تعاونیR & D ، یک اولویت را برای اسرار تجاری نمایش می دهند. در واقع، فعالیت های همکاری تا حد زیادی بر انتخاب استراتژی دارایی معنوی برای شرکت های کوچک تاثیر می گذارند. تحقیقات قبلی بر حق امتیاز و اسرار تجاری به عنوان استراتژی های کلیدی تخصیص تأکید می کنند، با این حال این استراتژی برای شرکت های کوچک درگیر در نوآوری تعاونی بسیار مفید به نظر نمی رسد. این نتایج، سوالات سیاسی در خصوص عملکرد سیستم های موجود از حقوق دارایی معنوی را مطرح می کند.

بدون دیدگاه