ترجمه مقاله تست تجربی رقابت فضایی در بازار حسابرسی – نشریه الزویر

عنوان فارسی: | یک تست تجربی رقابت فضایی در بازار حسابرسی |
عنوان انگلیسی: | An empirical test of spatial competition in the audit market |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 34 |
سال انتشار : 2012 | نشریه : الزویر - Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 77 | رفرنس : دارد ✓ |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 2.85Mb |
رشته های مرتبط با این مقاله: حسابداری |
گرایش های مرتبط با این مقاله: حسابرسی |
مجله: مجله حسابداری و اقتصاد - Journal of Accounting and Economics |
دانشگاه: دانشگاه کاتولیک لوون، بلژیک |
کلمات کلیدی: بازارهای حسابرسی، رقابت قیمت، ویژگیهای صنعت، متمایزسازی |
وضعیت ترجمه عناوین جداول: ترجمه شده است ✓ |
وضعیت ترجمه متون داخل جداول: ترجمه شده است ✓ |
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به صورت عدد درج شده است ✓ |
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است ✓ |
چکیده
1. پیشگفتار
2. انگیزه و کمک
3. نظریه و فرضیات
4. طرح تحقیق
4.1. مدل
4.2. معیارهای محل حسابرس مسعول در بازار حسابرسی
4.3. متغییرهای کنترل
5. نمونه و دادهها
6. نتایج
7. کنترلهای نیرومندی
7.1. نتایج رگرسیون با استفاده از متخصص و پیشرو در پروکسی برای تنظیم-مشتری
7.2. فاصلهی رقیب سنجیده شده در بازار گستردهتر در سطح MSA
7.3. نتایج رگرسیون در سطح ملی
7.4. کنترلهای اضافی ویژگیها
8. تجزیه و تحلیل تکمیلی: رهبری صنعت و فاصلهی سهام بازار
9. نتیجهگیریها و محدودیتها
Abstract
This study empirically examines the effects of competition through differentiation on audit pricing. Based on prior economic theory on differentiated-product markets (e.g., Hotelling, 1929; Tirole, 1988), we hypothesize that audit fees are affected by an auditor’s relative location in a market segment. We define audit markets per industry segment and U.S. Metropolitan Statistical Area and specify an auditor’s industry location relative to the client (auditor–client industry alignment) and relative to the closest competitor (industry market share distance to closest competitor). We find that audit fees increase in both auditor–client industry alignment and industry market share distance to the closest competitor.
چکیده
این مطالعه به طور تجربی به بررسی اثرات رقابت از طریق ایجاد تمایز روی قیمتگذاری حسابرسی میپردازد. بر اساس نشریهی اقتصادی قبلی در زمینهی بازارهای با محصول-متفاوت، ما فرضیهسازی میکنیم که هزینههای حسابرسی تحت تاثیر مکان نسبی یک حسابرس در یک بخش از بازار قرار دارند. ما بازارهای حسابرسی در هر بخش صنعت و ناحیهی آماری شهری آمریکا را تعریف میکنیم و مکان صنعت یک حسابرس نسبت به مشتری (تنظیم صنعت حسابرس-مشتری) و نسبت به نزدیکترین رقیب (فاصلهی سهام بازار صنعت تا نزدیکترین رقیب) را مشخص میکنیم. ما کشف میکنیم که هزینههای حسابرسی در هر دوی تنظیم صنعت مشتری-حسابرس و فاصلهی سهان بازار صنعت تا نزدیکترین رقیب افزایش مییابد.