ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
چکیده
مقدمه
اهمیت فاز طراحی
دلیل QFD
مطالعات موردی
نیل به اطلاعات از خریداران و کاربران
توسعه ماتریس QFD
بکارگیری ادراک گروه کانونی در ماتریس QFD
ماتریس همبستگی QFD
پیشبرد طرح
نتایج
مقدمه :
شرکت های ساختمان سازی کوچک مشغول کار در بازار خانه سازی املاک و مستغلات برزیل ، همواره سعی می کنند فاز طراحی در پروژه ها را ارتقاء ببخشند، به گونه ای که بتوانند نیازهای خریداران و کاربران، به ویژه ساختمان های آپارتمانی جدید را تامین نمایند. بسیاری از شرکت های اختصاص داده شده به ساختمان سازی چند خانواده ای، با این موضوع موافقند که مهمترین بعد در بازار املاک و مستغلات ارزش زایی برای مشتریان و ارباب رجوع ها می باشد. این دست شرکت ها به طرق مختلفی برای مشتریان ارزش زایی به ارمغان می آورند. از نظر افراد مختلف، ارزش معانی گوناگونی دارد. یکی از شیوه های ارزش زایی، استنتاج ایده ها و نقطه نظرات خریداران و کاربران می باشد. ارزش را می توان اندازه واحد مسکونی در ارتباط با قیمت یا کیفیت فنی مواد و مصالح بکار رفته در کار پایانی یا سایر ویژگیهای آشپزخانه یا حمام تعریف نمود. ارزش را همچنین عاملی مهم برای سرمایه گذاری پول خریدار در دارایی های جدید قلمداد نمود. این قبیل شرکت ها همچنین با این موضوع موافقند که چالش اصلی پروژه های جدید، تعادل بین ادراک و شروط خریداران و کاربران و اهداف نهایی پروژه ها می باشد. اهداف مالی به ROI (بازده سرمایه گذاری)، برگشت، IRR (نرخ بازده داخلی)، سرعت فروش و حمایت جریان نقدی (گردش وجوه نقدی).
INTRODUCTION
Small construction companies that operate in the Brazilian real estate housing market are trying to improve the design development phase in their projects so that they can better satisfy the needs of the buyers and users, especially for new apartment buildings. Many companies dedicated to multiple-family construction agree that the most important aspect in the real estate market is the Value2 that they can provide to their clients. These companies understand the value for their customers in different ways. The term “value” means different things to different people. One approach to value calls for the buyers and users’ points of view. Value can be defined as the size of the residential unit in relationship with the price or the technical quality of the materials used in finish work or any other features of kitchen or bathroom. Value can also be understood as something that is appropriate for the money the buyer is investing for the new property. These companies also agree that the primary challenge for the new projects that they are developing is the balance between the perception and requirements of the buyers and users and the financial goals3 for these projects. These financial goals are typically translated into RoI (Return on Investment), Pay-back, IRR (Internal Rate of Return), speed of sales and cash-flow support.