ترجمه مقاله رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیکی درک شده و ارزش ویژه برند - نشریه الزویر

ترجمه مقاله رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیکی درک شده و ارزش ویژه برند - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیکی درک شده و ارزش ویژه برند: رویکرد سیستم معادلات همزمان
عنوان انگلیسی
The relationship between perceived e-service quality and brand equity: A simultaneous equations system approach
صفحات مقاله فارسی
28
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2016
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5847
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
علوم اقتصادی، مدیریت و مهندسی فناوری اطلاعات
گرایش های مرتبط با این مقاله
اینترنت و شبکه های گسترده، بانکداری، مدیریت استراتژیک، مدیریت اجرایی و تجارت الکترونیک
مجله
کامپیوترها در رفتار انسان - Computers in Human Behavior
دانشگاه
دانشگاه ایالتی نیویورک بوفالو، دانشکده مدیریت، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
کیفیت خدمات الکترونیکی، ارزش ویژه برند، اعتماد، رضایت، وفاداری، همبودی
فهرست مطالب
چکیــده
1- مقدمـــــه
2- پس زمینه نظری و فرضیه های پژوهش
2-1- چارچوب مفهومی
2-2- کیفیت خدمات الکترونیکی
2-2-1 – کیفیت ارائه شده
2-2-2- کیفیت نتیجه
2-3- رابطه بین کیفیت ارائه شده (X5) و اعتماد (X3)
2-4- رابطه بین کیفیت نتیجه (X6) و رضایت (X4)
2-5- روابط همزمان بین اعتماد (X3) و وفاداری (X2)، و بین رضایت (X4) و وفاداری (X2)
2-5-1- روابط بین اعتماد و وفاداری
2-5-2- روابط میان رضایت و وفاداری
2-6- رابطه بین ارزش ویژه برند (X1) و وفاداری (X2)
3. مدل تحقیقاتی و برآورد های انجام شده
3-1- شکل ساختاری SES
3-2- فرم کاهش یافته
3.3. روش برآورد
3.4. تعاریف و اندازه گیریهای ساختاری
4. داده ها و نتایج برآورد
4.1. ویژگی های نمونه
4.2. ارزیابی تجربی ساختارهای پژوهش
4.3. نتایج ارزیابی و نتیجه گیری آزمون
4.4. اثرات کلی متغیرهای بیرونی بر متغیرهای وابسته ی مشترک
5. مفاهیم مدیریتی و نتیجه ی ملاحظات
5.1. مفاهیم مدیریتی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Using the data collected from the online banking users in Taiwan, we build a hierarchical model of ebanking service quality and investigate the relationships among e-service quality, trust, satisfaction, loyalty, and brand equity. Moreover, the simultaneous equations system approach is also applied to transfer the traditional satisfaction-loyalty path into the simultaneous relationships between trust and loyalty, and between satisfaction and loyalty. As the structural form coefficients demonstrate the direct relations between our research constructs, the reduced form estimates further disclose the total impacts of the quality of e-banking service on trust, satisfaction, loyalty, and brand equity, respectively. The results indicate that the perceived quality formed through interaction with an online banking service positively affects customer trust and satisfaction, which in turn influence loyalty and brand equity. The significant simultaneous relationships between trust and loyalty, and between satisfaction and loyalty, are confirmed by our data, implying that these relationships must be determined simultaneously, rather than sequentially

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیــده
با استفاده از اطلاعات بدست آمده از کاربران بانکداری آنلاین در تایوان، مدل سلسله مراتبی از کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی طراحی شد، و روابط بین کیفیت خدمات الکترونیکی و اعتبار ، اعتماد، رضایت، وفاداری، و ارزش ویژه برند، مورد بررسی قرار گرفت. برای تبدیل مسیر رضایت- وفاداری سنتی به روابط همزمان بین اعتماد و وفاداری، و بین رضایت و وفاداری، از رویکرد سیستم معادلات همزمان استفاده شد.نتایج نشان می دهند که کیفیت درک شده از طریق تعامل ایجاد شده بین خدمات بانکداری آنلاین با اثرات مثبت بر اعتماد و رضایت مشتری، که به نوبه خود تحت تاثیر وفاداری و ارزش ویژه برند هستند، شکل می گیرد. با توجه به بررسی های انجام شده، مشخص شد که روابط همزمان قابل توجهی بین اعتماد و وفاداری، و بین رضایت و وفاداری، وجود دارد، این روابط ترجیحا به جای اینکه بطور پی در پی تعیین شوند ، باید بصورت همزمان تعیین شوند.

بدون دیدگاه