تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله ارتقاء عملکرد شرکت: نقش جهت گیری نام تجاری در بازاریابی بنگاه به بنگاه – نشریه الزویر

عنوان فارسی: ارتقاء عملکرد شرکت: نقش جهت گیری نام تجاری (برند) در بازاریابی بنگاه به بنگاه
عنوان انگلیسی: Enhancing firm performance: The role of brand orientation in business-to-business marketing
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 23 (2 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2018 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش فرمت ترجمه مقاله : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین سایز ترجمه مقاله : 14
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 6.511 در سال 2019 شاخص H_index مجله : 114 در سال 2020
شاخص SJR مجله : 2.375 در سال 2019 شناسه ISSN مجله : 0019-8501
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2019 کد محصول : 10457
محتوای فایل : zip حجم فایل : 3.36Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، بازاریابی، مدیریت بازرگانی، مدیریت عملکرد
مجله: مدیریت بازاریابی صنعتی - Industrial Marketing Management
دانشگاه: دانشکده مدیریت، دانشگاه پلی تکنیک شمال غربی، چین
کلمات کلیدی: برندسازی بنگاه به بنگاه، عملکرد نام تجاری، همکاری مشترک در ایجاد ارزش مشتری، جهت گیری کارآفرینی، قابلیت بازاریابی
کلمات کلیدی انگلیسی: Business-to-business branding - Brand performance - Customer value co-creation - Entrepreneurial orientation - Marketing capability
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است ✓ ترجمه نشده است ☓
ضمیمه: دارد و ترجمه شده است ✓
بیس: است ✓
مدل مفهومی: ندارد ☓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: دارد ✓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2018.01.031
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. چارچوب نظری

2-1 جهت گیری نام تجاری در زمینه B2B

2-2 عوامل تاثیرگذار بر جهت گیری نام تجاری

2-3 جهت گیری نام تجاری و عملکرد نام تجاری

3. روش کار

3-1 نمونه و داده ها

3-2 سنجش ها

4. تجزیه و تحلیل و نتایج

4-1 مدل اندازه گیری

4-2 مدل ساختاری

5. بحث

5-1 نتایج نظری

5-2 نتایج مدیریتی

5-3 محدودیت ها و پژوهش آتی

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Though business-to-business branding has received substantial attention from researchers, practitioners are slow to adopt brand orientations. This study highlights the role of brand orientation in translating managerial and organizational resources into superior brand performance. Specifically, this study extends the extant literature by (1) investigating the factors that influence whether managers adopt a brand orientation and (2) exploring the processes that allow B2B branding to influence brand performance. Using data collected from 166 Chinese industrial firms operating in a variety of industrial sectors, this study finds that both entrepreneurial orientation and marketing capability positively influence a firm's brand orientation and the brand orientation can influence a firm's brand performance both directly and indirectly by encouraging customer value co-creation activities.

نمونه متن ترجمه

چکیده

اگرچه برندسازی بنگاه به بنگاه توجه محققان را به خود جلب کرده است اما متخصصان در پذیرش جهت گیری های نام تجاری عملکرد کندی دارند. این مطالعه نقش جهت گیری نام تجاری در تبدیل منابع مدیریتی و سازمانی به بهترین عملکرد نام تجاری را برجسته می کند. به ویژه این مطالعه مقالات و ادبیات موجود را به این صورت توسعه می دهد: (1) تحقیق درباره عوامل تاثیرگذار بر مدیران در پذیرش جهت گیری یک نام تجاری و (2) بررسی فرآیندهایی که به برندسازی بنگاه به بنگاه (B2B) اجازه می دهد تا بر عملکرد برند تاثیر بگذارد. این مطالعه با استفاده از داده های جمع آوری شده از 166 شرکت صنعتی چینی که در بخش های مختلف صنعت فعالیت می کنند، دریافته است که جهت گیری کارآفرینی و قابلیت بازاریابی تاثیر مثبتی بر جهت گیری نام تجاری شرکت دارد و جهت گیری نام تجاری می تواند تاثیر مستقیم و غیر مستقیمی بر عملکرد شرکت از طریق تشویق فعالیت های مشترک در ایجاد ارزش مشتری داشته باشد.