منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله برنامه ریزی پاسخ تقاضای بهینه با رتبه بندی های خطوط اضافه بار - نشریه IEEE

ترجمه مقاله برنامه ریزی پاسخ تقاضای بهینه با رتبه بندی های خطوط اضافه بار - نشریه IEEE
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
برنامه ریزی پاسخ تقاضای بهینه با رتبه بندی های خطوط اضافه بار برای قابلیت اعتماد بهبود یافته شبکه
عنوان انگلیسی
Optimal Demand Response Scheduling with Real Time Thermal Ratings of Overhead Lines for Improved Network Reliability
صفحات مقاله فارسی
33
صفحات مقاله انگلیسی
13
سال انتشار
2016
نشریه
آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
21
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی برق
گرایش های مرتبط با این مقاله
تولید، انتقال و توزیع، سیستم های قدرت و مهندسی الکترونیک
مجله
یافته ها در زمینه شبکه هوشمند - Transactions on Smart Grid
دانشگاه
دانشکده مهندسی برق و الکترونیک، گروه سیستم های قدرت و برق انرژی، دانشگاه منچستر، انگلستان
کلمات کلیدی
پاسخ تقاضای بهینه، قابلیت اطمینان، مونت کارلوی ترتیبی، رتبه بندی زمان واقعی، ریسک
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1.مقدمه
2.مروری از متدولوژی
3.متدولوژی
الف. شبیه سازی مونت کارلوی ترتیبی
ب. ماژول مقداردهی اولیه
ج) برنامه ریزی بهینه پاسخ تقاضا
د) ماژول قیاس کاهش بار
4.سیستم قدرت الکتریکی انبوه
الف. رتبه بندی های حرارتی خطوط اضافه بار
ب) ادغام مزارع بادی
ج) توضیحات مطالعه موردی
5.آنالیز مطالعه موردی
6.نتیجه گیری ها
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This paper proposes a probabilistic framework for optimal demand response scheduling in the day-ahead planning of transmission networks. Optimal load reduction plans are determined from network security requirements, physical characteristics of various customer types and by recognising two types of reductions, voluntary and involuntary. Ranking of both load reduction categories is based on their values and expected outage durations, whilst sizing takes into account the inherent probabilistic components. The optimal schedule of load recovery is then found by optimizing the customers’ position in the joint energy and reserve market, whilst considering several operational and demand response constraints. The developed methodology is incorporated in the sequential Monte Carlo simulation procedure and tested on several IEEE networks. Here, the overhead lines are modelled with the aid of either seasonal or real-time thermal ratings. Wind generating units are also connected to the network in order to model wind uncertainty. The results show that the proposed demand response scheduling improves both reliability and economic indices, particularly when emergency energy prices drive the load recovery.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

این مقاله چارچوب احتمالی برای برنامه ریزی پاسخ تقاضای بهینه در طرح ریزی روزانه از شبکه های انتقال را ارائه می کند. طرح های بهینه کاهش بار از الزامات امنیت شبکه، مشخصات فیزکی انواع مختلف مشتریان، و با شناخت دو نوع از کاهش یافتگی ها یعنی داوطلبانه و غیر داوطلبانه مشخص می شود. رتبه بندی هر دو مقوله کاهش بار بر اساس مقادیر آنها و مدت زمان مورد انتظار از تخلیه است. در حالی که اندازه گیری مولفه های احتمالی ذاتی را نیز به حساب می آورد. همچنین برنامه بهینه بازیابی بار با بهینه سازی موقعیت مشتریان در انرژی مشترک و رزرو بازار یافت می شود، در حالی که چندین محدودیت عملیاتی و پاسخ تقاضا در نظر گرفته می شود. متدولوژی توسعه یافته در رویکرد شبیه سازی ترتیبی مونت کارلو گنجانده می شود و در چند شبکه IEEE تست و بررسی می شود. در اینجا، خطوط اضافه بار به کمک رتبه بندی های حرارتی زمان واقعی یا فصلی مدلسازی می شود. همچنین واحدهای تولید انرژی باد به شبکه متصل می شود تا عدم قطعیت باد مدلسازی شود. نتایج نشان می دهد که برنامه-ریزی پاسخ تقاضای ارائه شده هم شاخص قابلیت اعتماد و هم شاخص اقتصادی را بهبود می بخشد، بخصوص زمانی که قیمت های اضطراری انرژی موجب بهبود بار می شوند.


بدون دیدگاه