منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

دانلود ترجمه مقاله پیروزی قهوه نسپرسو در نوآوری مدل کسب و کار - مجله امرالد

دانلود ترجمه مقاله پیروزی قهوه نسپرسو در نوآوری مدل کسب و کار - مجله امرالد
قیمت خرید این محصول
۱۸,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
نوآوری مدل کسب و کار: پیروزی قهوه نسپرسو
عنوان انگلیسی
Business model innovation: coffee triumphs for Nespresso
صفحات مقاله فارسی
13
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2013
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
3293
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار، مدیریت استراتژیک، مدیریت بازرگانی، مدیریت اجرایی و مدیریت بازاریابی
مجله
استراتژی کسب و کار و راهبردهای تجاری
دانشگاه
دانشگاه اینسبروک، اتریش
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
مقدمه
نوآوری مدل تجاری: خلق ارزش و تسخیر ارزش
مولفه های مدل تجاری
مولفه هاو اجزای تشکیل دهنده مدل تجاری نو و ابتکاری
مدل تجاری نسپرسو
موضع یابی
منطق محصول و خدمت
منطق خلق ارزش
منطق فروش و بازاریابی
فرمول سود
نتیجه گیری
نحوه خرید نسخه پاورپوینت این مقاله
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Introduction

According to Michal Porter, strategy is about being different. Over the long run only companies that succeed in building a sustained competitive advantage will be successful (Porter, 1996). Therefore, a company’s value creation process needs to be distinct from its competitors. It needs to be both more effective and more efficient. Product innovation no longer offers sufficient competitive advantage in differentiating successful companies (McGrath, 2011). Competitors are quickly able to copy innovations, product life cycles are becoming shorter and competitors from low wage countries have considerable cost and price advantages. At the same time, Information and Communication Technologies (ICTs), offer unprecedented opportunities to rearrange value creation activities in new and different ways. Hence, companies consider business model innovation as an opportunity to build sustainable competitive advantage (Teece, 2010). The IBM CEO study from 2009 highlighted that 70 percent of CEOs regard business model innovation as a strategic priority and 98 percent are working on changing their existing business models. A joint study by Business Week and the Boston Consulting Group concludes that business model innovators have higher and more sustained returns than product or process innovators (Lindgardt et al., 2009). Amazon, Southwest Airlines, Apple, Nespresso and ING-DiBa are companies that redefined customer value, found new ways to structure their value creation processes and captured that value with great returns. This paper examines the concept of business model innovation and discusses the design of the key elements. Using the Nespresso case as an example, we demonstrate how business model innovation can be implemented successfully. Based on a unique positioning strategy, successful business model innovators align their product and services logic, added value logic, sales and marketing logic and revenue logic to create a system that delivers great returns. The secret of a successful business model lies in its coherence, its uniqueness and the fact that it is difficult to imitate.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
مقدمه
برطبق اظهارات، استراتژی در مورد امری متفاوت می باشد. در طولانی مدت، فقط شرکت هایی موفق خواهند بود که در نیل به برتری رقابتی پایدار موفق شده باشند. بنابراین فرایند خلق ارزش شرکت می بایست از رقبا متمایز باشد. برای این کار باید به گونه ای موثر و کارآمدتر عمل نماید. نوآوری محصول در تفکیک و تمایز شرکت های موفق، برتری رقابتی کافی عرضه نمی کند. رقبا به سرعت می توانند بدعت ها و نوآوری ها را کپی کنند، چرخه عمر محصول کوتاهتر شده و رقبا از شرکت هایی با دستمزد پائین، دارای محاسن قیمت و هزینه قابل ملاحظه ای می باشند. در همان زمان، فناوریهای اطلاعات و ارتباطات (ICT) فرصتهای بی نظیری برای آرایش مجدد فعالیتهای خلق ارزش به طرق جدید و متفاوت عرضه می کنند. بنابراین، شرکت ها نوآوری مدل تجاری را به عنوان فرصتی برای نیل به برتری رقابتی پایدار برمی شمرند. مطالعه از سال 2009 روشن نمود که 70 درصد از CEO ها (مدیر عاملین) نوآوری مدل تجاری را به عنوان یک اولویت استراتژیک برشمرده و 98 درصد روی تغییر مدلهای تجاری موجودشان کار می کنند. مطالعه مشترک و به این نتیجه رسید که مبتکرین و نوآوران مدل تجاری دارای بازده های بالاتر و پایدارتری نسبت به نوآوران محصول یا فرایند می باشند. ، و شرکت هایی هستند که ارزش مشتری را مجدداً تعریف نموده، راههای جدیدی برای ساختار بندی فرایندهای خلق ارزش پیدا کرده و به آن ارزش با بازده های زیاد دست یافتند. مقاله حاضر به بررسی مفهوم نوآوری مدل تجاری پرداخته و راجع به طراحی عناصر کلیدی بحث می کند. با استفاده از مورد نسپرسو به عنوان یک مثال، نحوه اجرای موفقیت آمیز نوآوری مدل تجاری را شرح می دهیم. براساس استراتژی موضع یابی منحصر به فرد، نوآوران مدل تجاری موفق برای خلق سیستمی که بازده های زیادی به ارمغان می آورد، منطق خدمات محصول، منطق ارزش افزوده، منطق فروش و بازاریابی و منطق درآمدشان را در یک راستا قرار می دهند. راز مدل تجاری موفق ریشه در پیوستگی و انسجام، منحصر به فردی و تقلید دشوار از آن دارد.

بدون دیدگاه