دانلود پاورپوینت نوآوری مدل تجاری پیروزی قهوه نسپرسو

دانلود پاورپوینت نوآوری مدل تجاری پیروزی قهوه نسپرسو
قیمت خرید این محصول
۳۴,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه
فرمت مقاله
پاورپوینت
قابلیت ویرایش
دارد
قابلیت پرینت
دارد
کد محصول
P3239
تعداد اسلایدها
4
تعداد شکل، نمودار و جداول
34
عنوان کامل
نوآوری مدل تجاری: پیروزی قهوه نسپرسو
رشته های مربوط
اقتصاد، مهندسی صنایع و مدیریت
گرایشهای مربوط
مدیریت نوآوری و فناوری، مدیریت بازاریابی و صادرات ، بازاریابی بین المللی، مدیریت اجرایی، مدیریت بازرگانی و بازاریابی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست
مقدمه
نوآوری مدل تجاری: خلق ارزش و تسخیر ارزش
مولفه های مدل تجاری
مدل تجاری Nespresso
نتیجه گیری
بخشی از پاورپوینت
نوآوری مدل تجاری: خلق ارزش و تسخیر ارزش
مدل تجاری شیوه تولید ارزش از سوی شرکت ( خلق ارزش) و نحوه تسخیر بخشی از این ارزش به شکل سود (تسخیر ارزش) را تعریف می کند. از این لحاظ، مدل تجاری معرف و نشان دهنده منطق تجاری یا از نظرپیتر دراگر معرف نظریه تجارت و کسب و کار می باشد. خلق ارزش به منافع حاصله از سوی شرکت برای مشتریانش اشاره می کند. ارزش مشتری نظیر تمایل مشتری به پرداخت هزینه برای محصول یا خدمات می باشد. اگر ارزش ادراک شده محصول بیشتر از قیمت باشد، آنگاه ارزش افزوده مشتری حاصل می گردد.
نکات
- تنها در فروشگاه اینترنتی ایران عرضه میتوانید قبل از خرید برای اطمینان از محتوای محصول، قسمتی از مقاله پاورپوینت را به طور رایگان دانلود کنید و در صورت رضایت خریداری نمایید.

- تمامی حقوق مادی و معنوی این محصول متعلق به گروه آموزشی ایران عرضه بوده و هرگونه انتشار این مقاله پاورپوینت به صورت انبوه بدون اخطار قبلی پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.


بدون دیدگاه