دانلود رایگان سوالات انباردار فنی و حرفه ای
- مبلغ: ۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان سوالات حسابدار بهای تمام شده فنی و حرفه ای
- مبلغ: ۴۴,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان سوالات نقاش آبرنگ فنی و حرفه ای
- مبلغ: ۳۳,۰۰۰ تومان
1. مقدمه
۲. ابزارهای تحلیل گر مبتنی بر یادگیری ماشین در بازاریابی دیجیتال
۳. رابطه بین هوش مصنوعی و بازاریابی دیجیتال
۴. تغییر بازاریابی دیجیتال به طرق مختلف توسط هوش مصنوعی
چت بات ها
اصلاح تبلیغات
بازاریابی از طریق ایمیل
تمرکز فزاینده بازاریابی بر رفتار مشتری
تولید خودکار محتوا
تشخیص تصویر
۵. همکاری نزدیک ربات ها و بازاریابان دیجیتال
تعامل در رسانه های اجتماعی
مراقبت بهتر از مشتری
۶. نتیجه گیری
تولید خودکار محتوا
هوش مصنوعی (AI) توسط چندین شرکت برای تولید خودکار محتوا مورد استفاده قرار می گیرد. در نتیجه این دستاورد در فناوری، تولید محتوا سریعتر و آسانتر شده است.
تشخیص تصویر
هیجانانگیزترین و احتمالاً مهم ترین دستاورد در هوش مصنوعی، تشخیص تصویر است. افرادی که خواستار ربات هایی با قابلیت تفکر و پاسخ دادن مانند ما هستند مانند ماشین های خودران، باید بتوانند مانند ما نیز ببینند. در حال حاضر برای رایانه های شخصی امکان تمایز و تشخیص اشیاء، رویدادها یا شرایط اصلی وجود دارد.
- تمامی حقوق مادی و معنوی این محصول متعلق به گروه آموزشی ایران عرضه بوده و هرگونه انتشار این مقاله پاورپوینت به صورت انبوه بدون اخطار قبلی پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.