تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله مطالعه ای در زمینه درک نقش یادگیری ماشین، رباتیک و هوش مصنوعی در بازاریابی دیجیتال – نشریه الزویر

عنوان فارسی: مطالعه ای در زمینه درک نقش یادگیری ماشین، رباتیک و هوش مصنوعی در بازاریابی دیجیتال
عنوان انگلیسی: An analysis to understand the role of machine learning, robotics and artificial intelligence in digital marketing
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 14 (1 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2021 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش فرمت ترجمه مقاله : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین سایز ترجمه مقاله : 14
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله : ژورنال ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 1.236 در سال 2020
شاخص H_index مجله : 47 در سال 2021 شاخص SJR مجله : 1.236 در سال 2020
شناسه ISSN مجله : 2214-7853 کد محصول : 12308
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.69Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مهندسی کامپیوتر، مدیریت، هوش مصنوعی، بازاریابی، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت کسب و کار
مجله: مطالب امروز: مجموعه مقالات - Materials Today: Proceedings
دانشگاه: کالج مهندسی لنورا، رامپاکوداوارام، آندرا پرادش، هند
کلمات کلیدی: هوش مصنوعی (AI)، یادگیری ماشین، بازاریابی دیجیتال، رباتیک، بازاریابی، مدیریت، سازمان، و غیره
کلمات کلیدی انگلیسی: Artificial Intelligence (AI) - Machine Learning - Digital Marketing - Robotics - Marketing - Management - Organization - Etc
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: ندارد ☓
ضمیمه: ندارد ☓
بیس: ندارد ☓
مدل مفهومی: ندارد ☓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: ندارد ☓
فرضیه: ندارد ☓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.matpr.2021.11.637
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

خلاصه مطالب

۱. مقدمه

۲. ابزارهای تحلیل گر مبتنی بر یادگیری ماشین در بازاریابی دیجیتال

۳. رابطه بین هوش مصنوعی و بازاریابی دیجیتال

۴. تغییر بازاریابی دیجیتال به طرق مختلف توسط هوش مصنوعی

۴.۱. چت بات ها

۴.۲. اصلاح تبلیغات

۴.۳. بازاریابی از طریق ایمیل

۴.۴. تمرکز فزاینده بازاریابی بر رفتار مشتری

۴.۵. تولید سرنخ ها

۴.۶. تولید خودکار محتوا

۴.۷. تشخیص تصویر

۵. همکاری نزدیک ربات ها و بازاریابان دیجیتال

۵.۱. تعامل در رسانه های اجتماعی

۵.۲. مراقبت بهتر از مشتری

۶. نتیجه گیری

منابع

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Focusing on the assumption that both physical and cognitive activities may be substituted by Artificial Intelligence, Machine Learning, and Robotics, this study explored the role of Artificial Intelligence (AI) in Digital Marketing utilizing a descriptive research technique. An examination with professionals from various sectors linked to marketing and AI reveals that AI has an influence on marketing operations and will have a greater impact in the future. By integrating new data-driven methods to digital marketing strategies, exponential technical advancement provides chances for strategic edge. By identifying lessons from vast volumes of produced data, Machine learning (ML) can forecast future events and aid decision-making. This feature has a significant influence on and simplifies businesses' strategic decision-making processes. As per the study needs assessment, little is known about marketers' attitudes towards, and understanding of, ML technologies, as well as their uptake and use to support operational and strategic administration. Intelligent robotics and technologies are ideal for internet marketing. Everyone agrees. They can determine what consumers want, customize offers, simplify content creation, gather vast quantities of data, and apply it to business choices.

6. Conclusion

Based on the data gathered from both the researched papers and the interviews conducted as part of this study, it is determined that AI will have a greater influence on the future of marketing and that even SMEs can adopt AI. Companies who are currently performing marketing operations without the use of AI-based technologies must brace themselves for transformation. Creating training for a successful AI strategy in marketing is only possible if there is a solid technical (technology, data, and procedures) and organizational foundation (people, skill and culture). In this research we examine Machine Learning driven analytical tools in digital marketing and we study about the relationship between artificial intelligence and digital marketing and Last in this paper we explain Robots and digital marketers work well together.

نمونه متن ترجمه

خلاصه

مطالب این مطالعه با تکیه بر این فرض که هم فعالیت‌های فیزیکی و هم شناختی را می‌توان با استفاده از هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و رباتیک انجام داد، نقش هوش مصنوعی (AI) را در بازاریابی دیجیتال با بهره‌مندی از یک تکنیک تحقیق توصیفی مورد بررسی قرار می دهد. در یک بررسی انجام شده با حضور متخصصان بخش‌های مختلف و مرتبط با بازاریابی و هوش مصنوعی نشان داده شد که هوش مصنوعی دارای قابلیت تاثیر گذاری بر فعالیت های حوزه بازاریابی است و این تأثیر در آینده بیشتر خواهد شد. با ادغام روش‌های جدید داده‌ محور در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال، پیشرفت تصاعدی در حوزه مسائل فنی، فرصت‌هایی را برای رسیدن به برتری راهبردی فراهم می‌کند. یادگیری ماشین (ML) با آموختن درس‌هایی از حجم وسیع داده‌های تولید شده، می‌تواند رویدادهای آینده را پیش‌بینی و به روند تصمیم‌گیری کمک کند. این ویژگی تأثیر قابل توجهی بر فرآیندهای تصمیم گیری استراتژیک کسب و کار دارد و آن را ساده می‌کند. با توجه به نیاز مطالعه به انجام ارزیابی، اطلاعات کمی در مورد نگرش بازاریابان نسبت به فناوری‌های یادگیری ماشین، و همچنین درک، پذیرش و استفاده از آنها در جهت حمایت از مدیریت عملیاتی و استراتژیک وجود دارد. عملکرد رباتیک و فناوری‌های هوشمند در زمینه بازاریابی اینترنتی رضایت بخش است. همه با این نظر موافق هستند. آنها می توانند خواست مصرف کنندگان را تشخیص ‌دهند، پیشنهادات را سفارشی سازی ‌کنند، روند تولید محتوا را ساده کنند، حجم بالایی از داده ها را جمع آوری و از آنها در گزینه های تجاری استفاده کنند.

۶. نتیجه گیری

بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده از مقالات پژوهشی و مصاحبه‌ های انجام‌شده به عنوان بخشی از روند این مطالعه، کاملاً مشخص است که هوش مصنوعی دارای تأثیر بیشتری بر آینده بازاریابی خواهد بود تا جاییکه حتی SMEها نیز می‌توانند از قابلیت های هوش مصنوعی بهره مند شوند. شرکت هایی که در حال حاضر فعالیت های بازاریابی را بدون استفاده از فناوری های مبتنی بر هوش مصنوعی انجام می دهند، باید خود را آماده پذیرش تغییرات کنند. ایجاد شرایط مناسب آموزش برای یک استراتژی موفق هوش مصنوعی در بازاریابی تنها در صورتی امکان پذیر است که یک بنیان و اساس فنی (فناوری، داده ها و رویه ها) و سازمانی (افراد، مهارت ها و فرهنگ) قوی وجود داشته باشد. در این مطالعه ما ابزارهای تحلیلی مبتنی بر یادگیری ماشین را در بازاریابی دیجیتال و رابطه بین هوش مصنوعی و بازاریابی دیجیتال مورد بررسی قرار دادیم و در انتها، در این مقاله توضیح دادیم که همکاری خوبی بین ربات‌ها و بازاریابان دیجیتال وجود دارد.

تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)