دانلود خلاصه مقاله مطالعه ای در زمینه درک نقش یادگیری ماشین، رباتیک و هوش مصنوعی در بازاریابی دیجیتال (ترجمه خلاصه)

دانلود خلاصه مقاله مطالعه ای در زمینه درک نقش یادگیری ماشین، رباتیک و هوش مصنوعی در بازاریابی دیجیتال (ترجمه خلاصه)
قیمت خرید این محصول
۲۶,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مطالعه ای در زمینه درک نقش یادگیری ماشین، رباتیک و هوش مصنوعی در بازاریابی دیجیتال
عنوان انگلیسی
An analysis to understand the role of machine learning, robotics and artificial intelligence in digital marketing
صفحات مقاله فارسی
6
صفحات مقاله انگلیسی
5
سال انتشار
2021
فونت متن خلاصه
بی نازنین
سایز متن خلاصه
14
زبان متن خلاصه
فارسی
نشریه
الزویر - Elsevier
تعداد کلمات متن خلاصه
1600
کد محصول
kh12308
رشته های مرتبط
مهندسی کامپیوتر، مدیریت
گرایش های مرتبط
هوش مصنوعی، بازاریابی، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت کسب و کار
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب مقاله خلاصه شده
1. مقدمه
۲. ابزارهای تحلیل گر مبتنی بر یادگیری ماشین در بازاریابی دیجیتال
۳. رابطه بین هوش مصنوعی و بازاریابی دیجیتال
۴. تغییر بازاریابی دیجیتال به طرق مختلف توسط هوش مصنوعی
چت بات ها
اصلاح تبلیغات
بازاریابی از طریق ایمیل
تمرکز فزاینده بازاریابی بر رفتار مشتری
تولید خودکار محتوا
تشخیص تصویر
۵. همکاری نزدیک ربات ها و بازاریابان دیجیتال
تعامل در رسانه های اجتماعی
مراقبت بهتر از مشتری
۶. نتیجه گیری
نمونه متن مقاله خلاصه شده
تمرکز فزاینده بازاریابی بر رفتار مشتری

بخش بزرگی از کاربرد هوش مصنوعی به یکپارچه سازی داده ها از منابع متعدد اختصاص دارد. هنگام دسترسی مشتریان به اینترنت، آنها اطلاعات و جزئیات خصوصی را در مورد خود باقی می گذارند. داده ها مستقل از انجام خرید، انتشار یا مرور آنها جمع آوری می شوند . آگاهی مصنوعی برنامه ریزی شده اکنون این حجم بالای اطلاعات را پردازش می کند و از فعالیت آنلاین و هویت دیجیتالی مشتریان آگاه می‌شود.

برچسب‌ها: مقاله خلاصه شده

بدون دیدگاه