دانلود پاورپوینت تأثیر مدیریت ارتباط با جامعه، جهت گیری بازاریابی رابطه مند، تعامل با مشتری، و اعتماد برند بر وفاداری به برند

دانلود پاورپوینت تأثیر مدیریت ارتباط با جامعه، جهت گیری بازاریابی رابطه مند، تعامل با مشتری، و اعتماد برند بر وفاداری به برند
قیمت خرید این محصول
۳۴,۰۰۰ تومان
دانلود نمونه رایگان
فرمت مقاله
پاورپوینت
قابلیت ویرایش
دارد
قابلیت پرینت
دارد
کد محصول
P12283
تعداد اسلایدها
17
تعداد شکل، نمودار و جداول
2
عنوان کامل
تأثیر مدیریت ارتباط با جامعه، جهت گیری بازاریابی رابطه مند، تعامل با مشتری، و اعتماد برند بر وفاداری به برند: پرونده یک بانک بازرگانی در تایلند
رشته های مربوط
مدیریت
گرایشهای مربوط
بازاریابی، مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار
فهرست
فصل اول: مقدمه

فصل دوم. مروری بر مقالات

فصل سوم: روش تحقیق

فصل چهارم: نتایج

فصل پنجم: بحث

فصل ششم. مفاهیم

عکس بخشی از پاور + بخشی از متن پاور

بخشی از متن پاورپوینت

روش تحقیق

شکل 1 متغیرهای مدل نظری را بر اساس تحقیقات قبلی نشان می دهند. ما 16 آیتم پرسشنامه را که توسط Bruhn و همکاران (2012)، Jahn و Kunz (2012)، خدمات تحلیلی بازبینی کسب و کار هاروارد (2010) و Wongsuphasawat و Buatama (2019) تهیه شده بود، برای اندازه گیری CoRM اصلاح کردیم و از 18 گویه پرسشنامه پیشنهاد شده توسط Chattananon و Trimetsoontorn (2009)، Sin و همکاران (2002، 2005) و Wongsansukcharoen و همکاران (2015) استفاده کردیم. مقیاس CE با استفاده از 10 گویه پرسشنامه توسعه یافته توسط Vivek و همکاران (2014) تهیه شد. برای BT، ما از 8 پرسشنامه که توسط Delgado - Ballester و Munuera-Aleman (2005)، Horppu و همکاران (2008)، Hur و همکاران (2011)، Luk و Yip (2008)، و Matzler و همکاران (2008) تهیه شده بودند، استفاده کردیم. با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی (CFA)، این 61 گویه برای اطمینان از برازش مدل بررسی شدند و منجر به 27 گویه اندازه گیری شدند.

نکات
- تنها در فروشگاه اینترنتی ایران عرضه میتوانید قبل از خرید برای اطمینان از محتوای محصول، قسمتی از مقاله پاورپوینت را به طور رایگان دانلود کنید و در صورت رضایت خریداری نمایید.

- تمامی حقوق مادی و معنوی این محصول متعلق به گروه آموزشی ایران عرضه بوده و هرگونه انتشار این مقاله پاورپوینت به صورت انبوه بدون اخطار قبلی پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.


بدون دیدگاه