ترجمه مقاله تأثیر مدیریت ارتباط با جامعه، جهت گیری بازاریابی رابطه مند، تعامل با مشتری، و اعتماد برند بر وفاداری به برند - نشریه الزویر

ترجمه مقاله تأثیر مدیریت ارتباط با جامعه، جهت گیری بازاریابی رابطه مند، تعامل با مشتری، و اعتماد برند بر وفاداری به برند - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۷۲,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تأثیر مدیریت ارتباط با جامعه، جهت گیری بازاریابی رابطه مند، تعامل با مشتری، و اعتماد برند بر وفاداری به برند: پرونده یک بانک بازرگانی در تایلند
عنوان انگلیسی
Effect of community relationship management, relationship marketing orientation, customer engagement, and brand trust on brand loyalty: The case of a commercial bank in Thailand
صفحات مقاله فارسی
30
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2022
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
7.766 در سال 2020
شاخص H_index مجله
89 در سال 2021
شاخص SJR مجله
1.568 در سال 2020
شناسه ISSN مجله
0969-6989
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2020
کد محصول
12283
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
ندارد ☓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
فرضیه
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، بازاریابی، مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار
مجله
مجله خرده فروشی و خدمات مصرف کننده - Journal of Retailing and Consumer Services
دانشگاه
دانشکده علوم مدیریت، دانشگاه Kasetsart، تایلند
کلمات کلیدی
مدیریت ارتباط با جامعه، گرایش بازاریابی رابطه مند، وفاداری به برند
کلمات کلیدی انگلیسی
Community relationship management - Relationship marketing orientation - Brand loyalty
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.jretconser.2021.102826
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. مروری بر مقالات
2.1. مدیریت ارتباط با جامعه
2.1.1. اتصال
2.1.2. محاوره
2.1.3. ایجاد محتوا
2.1.4. همکاری
2.1.5. جوامع آنلاین
2.2. جهت گیری بازاریابی رابطه مند
2.3. تعامل مشتری
2.4. اعتماد به برند
2.5. وفاداری به برند
3. روش تحقیق
3.1. طرح پیمایشی
3.2. جمع آوری داده ها
3.3. روایی و پایایی
3.4. مدلهای اندازه گیری و ساختاری
4. نتایج
5. بحث
6. مفاهیم
6.1. مفاهیم نظری
6.2. مفاهیم مدیریتی
6.3. محدودیتها و تحقیقات آتی
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Business uncertainty due to the COVID-19 pandemic has brought financial and banking industries under stress. This study examines brand loyalty (BL) in the Thai banking industry by integrating community relationship management (CoRM) (4Cs model), relationship marketing orientation (RMO), customer engagement (CE), and brand trust (BT). It analyzes how a Thai commercial bank used four success factors to create new client acquisition, business efficiency, long-term relationships, and BL. We use quantitative data and structural equation modeling (SEM) to identify variables influencing the BL of 1650 customers of a Thai commercial bank. We found CoRM and RMO's key success factors indirectly affected BL by mediating CE and BT. These results may improve sustained performance effectiveness in the banking industry now and in the future.

1. Introduction

One of the most significant market-driven revolutions in the financial and banking sector is financial technology providing a more varied environment for unique financial services. “Fintech startups, technology developers, governments, financial customers, and traditional financial institutions are elements that contribute to an innovative financial industry, which is facing significant changes in traditional financial services” (Sardianou et al., 2021, p. 1784; Lee and Shin, 2018). Over two billion people in emerging economies have been limited to traditional banking services, and blockchain entrepreneurs are starting to address this issue with new solutions for value exchange (Frizzo-Barker et al., 2020; Larios-Hern´ andez, 2017).

6.3. Limitations and further research

The sole use of quantitative data is a limitation of the study. Additional limitations relate to the industry (banking), region (Thailand), and sample size (females, aged 18–29, and the service sector proportion). Thus, the results may not be applicable to other industries and countries. Future studies should utilize qualitative data to examine associations among CoRM, RMO, CE, BT, and BL and extend their exploration to dissimilar industries and other countries, with a more balanced sample and model.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

عدم اطمینان در کسب و کار به دلیل پاتدمی کووید- 19 صنایع مالی و بانکی را تحت فشار قرار داده است. این مطالعه با ادغام مدیریت ارتباط با جامعه (CoRM) (مدل 4Cs)، جهت گیری بازاریابی رابطه مند (RMO)، تعامل با مشتری (CE) و اعتماد به برند (BT). به بررسی وفاداری به برند (BL) در صنعت بانکداری تایلند می پردازد. و چگونگی استفاده از چهار عامل موفقیت در جذب مشتری جدید، بازدهی کسب و کار، روابط بلند مدت و BL توسط یک بانک بازرگانی در تایلند را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد. ما از داده‌های کمّی و مدل‌سازی معادلات ساختاری (SEM) برای شناسایی متغیرهای مؤثر بر BL 1650 مورد از مشتریان یک بانک تجاری تایلندی استفاده کردیم و دریافتیم که عوامل کلیدی موفقیت CoRM و RMO، با واسطه گری CE و BT تأثیر غیرمستقیمی بر BL داشتند. این نتایج شاید بتواند اثربخشی عملکرد پایدار در صنعت بانکداری را برای زمان حاضر و آینده بهبود ببخشد.

1. مقدمه

یکی از مهم ترین انقلاب های بازار محور در بخش مالی و بانکداری، فن آوری مالی است که محیط متنوع تری را برای خدمات مالی منحصر به فرد فراهم می کند. «استارت آپ های فین تک، توسعه دهندگان فن اوری، دولت ها، مشتریان مالی و موسسات مالی سنتی از عواملی هستند که به نوآوری در صنعت مالی که با تغییرات قابل توجهی در خدمات مالی سنتی مواجه است کمک می کنند (Sardianou و همکاران، 2021؛ ص 1784؛ Lee و Shin، 2018). بیش از دو میلیارد نفر در اقتصادهای نوظهور به خدمات بانکداری سنتی محدود شده اند، و کارآفرینان بلاک چین با ارائه راه حلهای جدید برای تبادل ارزش، شروع به بررسی این مشکل کرده اند (Frizzo-Barker و همکاران، 2020؛ Larios-Hern´ andez، 2017).

6.3. محدودیتها و تحقیقات آتی

استفاده صرفا از داده های کمّی، از محدودیت های این مطالعه است. محدودیتهای دیگر، به صنعت (بانکداری)، منطقه (تایلند) و حجم نمونه (زنان، 18 تا 29 ساله، و نسبت بخش خدمات) مرتبط است. بنابراین، این نتایج ممکن است برای سایر صنایع و کشورهای دیگر قابل اجرا نباشد. مطالعات آینده باید از داده های کیفی برای بررسی ارتباط بین CoRM، RMO، CE، BT و BL استفاده کنند و اکتشاف خود را به صنایع غیرمشابه و کشورهای دیگر با نمونه و مدل متعادل‌تر گسترش دهند.


بدون دیدگاه