دانلود خلاصه مقاله تأثیر مدیریت ارتباط با جامعه، جهت گیری بازاریابی رابطه مند، تعامل با مشتری (ترجمه خلاصه)

دانلود خلاصه مقاله تأثیر مدیریت ارتباط با جامعه، جهت گیری بازاریابی رابطه مند، تعامل با مشتری (ترجمه خلاصه)
قیمت خرید این محصول
۲۶,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تأثیر مدیریت ارتباط با جامعه، جهت گیری بازاریابی رابطه مند، تعامل با مشتری، و اعتماد برند بر وفاداری به برند: پرونده یک بانک بازرگانی در تایلند
عنوان انگلیسی
Effect of community relationship management, relationship marketing orientation, customer engagement, and brand trust on brand loyalty: The case of a commercial bank in Thailand
صفحات مقاله فارسی
7
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2022
فونت متن خلاصه
بی نازنین
سایز متن خلاصه
14
زبان متن خلاصه
فارسی
نشریه
الزویر - Elsevier
تعداد کلمات متن خلاصه
1700
کد محصول
kh12283
رشته های مرتبط
مدیریت
گرایش های مرتبط
بازاریابی، مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار
فهرست مطالب مقاله خلاصه شده
فصل اول: مقدمه
فصل دوم. مروری بر مقالات
فصل سوم: روش تحقیق
فصل چهارم: نتایج
فصل پنجم: بحث
فصل ششم. مفاهیم
نمونه متن مقاله خلاصه شده
روش تحقیق

شکل 1 متغیرهای مدل نظری را بر اساس تحقیقات قبلی نشان می دهند. ما 16 آیتم پرسشنامه را که توسط Bruhn و همکاران (2012)، Jahn و Kunz (2012)، خدمات تحلیلی بازبینی کسب و کار هاروارد (2010) و Wongsuphasawat و Buatama (2019) تهیه شده بود، برای اندازه گیری CoRM اصلاح کردیم و از 18 گویه پرسشنامه پیشنهاد شده توسط Chattananon و Trimetsoontorn (2009)، Sin و همکاران (2002، 2005) و Wongsansukcharoen و همکاران (2015) استفاده کردیم. مقیاس CE با استفاده از 10 گویه پرسشنامه توسعه یافته توسط Vivek و همکاران (2014) تهیه شد. برای BT، ما از 8 پرسشنامه که توسط Delgado - Ballester و Munuera-Aleman (2005)، Horppu و همکاران (2008)، Hur و همکاران (2011)، Luk و Yip (2008)، و Matzler و همکاران (2008) تهیه شده بودند، استفاده کردیم. با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی (CFA)، این 61 گویه برای اطمینان از برازش مدل بررسی شدند و منجر به 27 گویه اندازه گیری شدند.

برچسب‌ها: مقاله خلاصه شده

بدون دیدگاه