ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
و برای خرید ترجمه کامل مقاله با فرمت ورد از دکمه های زیر استفاده نمایید.
With the tourism and hospitality sector reopening post-lockdown of COVID-19, the recovery of customers' purchase intentions is essential to reboot the sector. This study aims to examine the relationship between social distancing measures and purchase intentions in the UK's restaurant and hotel sectors using a propensity score weighting experimental design method. The findings suggest that the impact of social distancing measures on purchase intentions is mediated by the trust in the targeted restaurant and hotel. Risk tolerance significantly moderates the influence of social distancing measures on trust; (non-) cash promotions have an insignificant impact on purchase intentions. The introduction of the propensity score weighting scheme addresses the endogeneity caused by the sampling bias in non-probability sampling experiment studies.
1. Introduction
The coronavirus (COVID-19) outbreak and subsequent national lockdowns and containment measures (e.g. social distancing) have decreased the willingness to travel and paralysed the industry from airlines to hotels and restaurants (Karabulut et al., 2020). Slowly, numerous countries (e.g. Denmark, South Korea, China, New Zealand, etc.) show signs of control in the number of deaths and infections, these countries have been easing their control and lifting the lockdown measures, allowing businesses to gradually open with compliance to government guidelines and rules on health and safety and social distancing measures where appropriate (BFPG, 2020). Yet, the recovery back to normal is debatable.
6. Conclusions
The hospitality industry is a highly contact-intensive service industry where the interaction between the customer and provider is inevitable, and thus the government lockdown policy has affected the industry greatly. To our best knowledge, at the time of writing, this is the first attempt to investigate the impact of the social distancing measures on the purchase intention of customers in the post-COVID-19 period, especially in the context of hospitality. Surprisingly, the direct effect between the two variables was significant but marginal in the restaurant sector and insignificant in the hotel sector. The finding suggests that the influence of social distancing measures on purchase intentions is dominant by the mediating effect of the trust in the targeted restaurant or hotel. This means that only the customers’ trust to the hospitality service providers that ensure social distancing measures will increase their purchase intentions as the presence of social distancing measures reduces their level of perceived risk. A finding that has contradicted our expectation is that promotion strategies do not moderate the relationship between social distancing measures and purchase intentions. This indicates that when the hospitality market reopens, the presence of social distancing measures in hospitality businesses is a more effective intervention than promotion strategies to reboot the industry and rebuild customers’ trust. In addition, it can be argued that promotion strategies are not closely associated with an individual’s perceived risk. Given the circumstance, the findings infer that a consumer’s purchase intention depends on the level of perceived risks (i.e. the presence or absence of social distancing measures in the service provider) and the trust to that service provider.
بازیابی قصد خرید در مشتریان همزمان با بازگشایی بخش گردشگری و هتلداری پس از قرنطینه در دوران کووید-19 بمنظور راهاندازی مجدد این بخش یک ضرورت است. این مطالعه با هدف بررسی رابطه بین اقدامات برای فاصلهگذاری اجتماعی و قصد خرید در رستورانها و هتلهای پادشاهی پادشاهی انگلستان و با استفاده از روش طراحی تجربی ارزشسنجی نمره گرایش انجام شده است. یافتهها به تأثیر معیارهای فاصلهگذاری اجتماعی بر قصد خرید که بوسیله اعتماد به رستوران و هتل مورد نظر وساطت میشود، اشاره می کند. تحمل ریسک بطرز چشمگیری تعدیل کننده تأثیر اقدامات فاصله گذاری اجتماعی بر اعتماد است؛ تبلیغات (غیر) نقدی تأثیری قابل چشم پوشی بر قصد خرید دارد. معرفی طرح وزندهی نمره گرایش، به درونزایی (اقتصادمقاومتی) که از سوگیری نمونهبرداری در مطالعات آزمایشی نمونهبرداری غیراحتمالی ناشی می شود، میپردازد.
1. مقدمه
شیوع ویروس کرونا (کووید-19) و قرنطینه های شهروندی و اقدامات مهارکننده متعاقب آن (مانند فاصله گذاری اجتماعی) سبب کاهش تمایل به سفر و فلج شدن صنعت، از خطوط هوایی گرفته تا هتل ها و رستوران ها، شده است (کارابولوت و همکاران ، 2020). کشورهای متعدد (برای مثال دانمارک، کره جنوبی، چین، نیوزیلند و غیره) به تدریج نشانه هایی از کنترل تعداد مرگ و میر و انتشار عفونت نشان داده اند، این کشورها، کنترل را کاهش داده اند، اقدامات قرنطینهای را لغو کرده و به کسب و کارها اجازه داده اند که به مرور و مطابق با دستورالعمل ها و قوانین دولتی درخصوص بهداشت و ایمنی و نیز اقدامات فاصله گذاری اجتماعی درخور (BFPG، 2020) آغاز بکار کنند. با این حال، بازگشت به حالت عادی قابلیت بحث دارد.
6. نتیجه گیری ها
صنعت هتلداری یک صنعت خدماتی بسیار متمرکز بر تماس بوده و تعامل بین مشتری و ارائهدهنده در آن اجتنابناپذیر است؛ بنابراین سیاست قرنطینه دولت تأثیر زیادی بر این صنعت گذاشته است. طبق تمامی دانش و اطلاعات علمی ما در زمان نگارش این مقاله، این کار، اولین تلاش بمنظور بررسی تأثیر اقدامات فاصله گذاری اجتماعی بر قصد خرید مشتریان در دوره پس از کووید-19، بخصوص در زمینه هتلداری است. در کمال تعجب، تاثیر مستقیم بین دو متغیر در بخش رستورانها چشمگیر اما حاشیهای و در بخش هتلداری ناچیز بود. این کشف، نشان میدهد که تأثیر معیارهای فاصلهگذاری اجتماعی روی قصد خرید، بوسیله تاثیر واسطهای اعتماد به رستوران یا هتل مورد نظر، برجسته می شود. معنای آن این است که فقط اعتماد مشتریان به ارائهدهندگان خدمات هتلداری که معیارهای فاصلهگذاری اجتماعی را تضمین میکنند، سبب افزایش قصد خرید آنها میشود بطوریکه وجود معیارهای فاصلهگذاری اجتماعی سطح ریسک درک شده آنها را پایین می آورد. اینکه استراتژیهای تبلیغاتی رابطه بین معیارهای فاصلهگذاری اجتماعی و قصد خرید را تعدیل نمیکنند، یافتهای است که انتظارات ما را نقض میکند. این امر، نشان میدهد که وقتی بازار هتلداری بازگشایی شود، وجود معیارهای فاصلهگذاری اجتماعی نسبت به استراتژیهای تبلیغاتی در مشاغل هتلداری، مداخله تاثیرگذارتری برای راهاندازی مجدد صنعت و بازسازی اعتماد مشتریان دارد. بهعلاوه، این امر که استراتژیهای تبلیغاتی ارتباط نزدیکی با ریسک درک شده توسط یک فرد ندارد را میتوان استدلال کرد. با توجه به این رویدادها، یافتهها استنباط میکنند که قصد خرید مصرفکننده، بستگی به سطح ریسک درک شده (یعنی وجود یا عدم وجود معیارهای فاصلهگذاری اجتماعی توسط ارائهدهنده خدمات) و اعتماد به آن ارائهدهنده خدمات دارد.