دانلود پاورپوینت فاصله گذاری اجتماعی، اعتماد و بهبودی پس از کووید-19

دانلود پاورپوینت فاصله گذاری اجتماعی، اعتماد و بهبودی پس از کووید-19
قیمت خرید این محصول
۳۴,۰۰۰ تومان
دانلود نمونه رایگان
فرمت مقاله
پاورپوینت
قابلیت ویرایش پاورپوینت
دارد
قابلیت پرینت
دارد
کد محصول
P12329
تعداد اسلایدها
21
عنوان کامل مقاله
فاصله گذاری اجتماعی، اعتماد و بهبودی پس از کووید-19
رشته های مربوط
مدیریت، گردشگری و توریسم
گرایشهای مربوط
مدیریت استراتژیک، بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت گردشگری
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست
فصل 1-مقدمه

فصل 2-بررسی متون فصل

3-مرور کلی مطالعه فصل

4-مرحله 1: تأثیر فاصله گذاری اجتماعی بر قصد خرید فصل

5-مرحله 2: اثر واسطه ای و تعدیل شده اعتماد

فصل 6- نتیجه گیری

عکس بخشی از پاور + بخشی از متن پاور

بخشی از متن پاورپوینت

مرحله 2: اثر واسطه ای و تعدیل شده اعتماد

مرحله 2 مطالعه، از یک طراحی 3 (نقدی درمقابل غیرنقدی در مقابل هیچکدام) × 2 (فاصله‌گذاری اجتماعی درمقابل هیچ) میان موضوعات، که در آن هر شرکت‌کننده به ترتیب در معرض یکی از سه و یا دو مداخله قرار گرفت، استفاده کرد. دو نظرسنجی- یکی برای رستوران ها و یکی دیگر برای هتل ها انجام شد. تک ضریب هارمن مربوط به رستوران و هتل به ترتیب 0.464 و 0.457 بوده که نشان دهنده ناچیز بودن سوگیری واریانس روش متدوال می‌باشد.

مطابق با مقادیر میانبر پیشنهادی توسط هیر و همکاران (2016)، دو مدل اندازه‌گیری نشان دهنده پایایی و روایی رضایت‌بخشی بودند و ازاینرو، نمرات ضریب برای تحلیل‌های اقتصادسنجی بیشتر استخراج می‌شوند.

نکات
- تنها در فروشگاه اینترنتی ایران عرضه میتوانید قبل از خرید برای اطمینان از محتوای محصول، قسمتی از مقاله پاورپوینت را به طور رایگان دانلود کنید و در صورت رضایت خریداری نمایید.

- تمامی حقوق مادی و معنوی این محصول متعلق به گروه آموزشی ایران عرضه بوده و هرگونه انتشار این مقاله پاورپوینت به صورت انبوه بدون اخطار قبلی پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.


بدون دیدگاه