دانلود خلاصه مقاله فاصله گذاری اجتماعی، اعتماد و بهبودی پس از کووید-۱۹ (ترجمه خلاصه)
عنوان فارسی: | فاصله گذاری اجتماعی، اعتماد و بهبودی پس از کووید-19 |
عنوان انگلیسی: | Social distancing, trust and post-COVID-19 recovery |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 7 (خلاصه شده) |
سال انتشار : 2022 | تعداد کلمات متن خلاصه : 1600 |
فونت متن خلاصه : بی نازنین | سایز متن خلاصه : 14 |
زبان متن خلاصه : فارسی | نشریه : الزویر - Elsevier |
کد محصول : kh12329 | |
محتوای فایل : docx | حجم فایل : 114.76Kb |
رشته های مرتبط: مدیریت، گردشگری و توریسم |
گرایش های مرتبط: مدیریت استراتژیک، بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت گردشگری |
فصل 1-مقدمه
فصل 2-بررسی متون
فصل 3-مرور کلی مطالعه
فصل 4-مرحله 1: تأثیر فاصله گذاری اجتماعی بر قصد خرید
فصل 5-مرحله 2: اثر واسطه ای و تعدیل شده اعتماد
فصل 6- نتیجه گیری
اثر واسطه ای و تعدیل شده اعتماد
مرحله 2 مطالعه، از یک طراحی 3 (نقدی درمقابل غیرنقدی در مقابل هیچکدام) × 2 (فاصلهگذاری اجتماعی درمقابل هیچ) میان موضوعات، که در آن هر شرکتکننده به ترتیب در معرض یکی از سه و یا دو مداخله قرار گرفت، استفاده کرد. دو نظرسنجی- یکی برای رستوران ها و یکی دیگر برای هتل ها انجام شد. تک ضریب هارمن مربوط به رستوران و هتل به ترتیب 0.464 و 0.457 بوده که نشان دهنده ناچیز بودن سوگیری واریانس روش متدوال میباشد. مطابق با مقادیر میانبر پیشنهادی توسط هیر و همکاران (2016)، دو مدل اندازهگیری نشان دهنده پایایی و روایی رضایتبخشی بودند و ازاینرو، نمرات ضریب برای تحلیلهای اقتصادسنجی بیشتر استخراج میشوند.