منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله مهارت های ارتباطی: مولفه ای ضروری از مجموعه برنامه های تحصیلی پزشکی - نشریه تیلور و فرانسیس

ترجمه مقاله مهارت های ارتباطی: مولفه ای ضروری از مجموعه برنامه های تحصیلی پزشکی - نشریه تیلور و فرانسیس
قیمت خرید این محصول
۲۰,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مهارت های ارتباطی: مولفه ای ضروری از مجموعه برنامه های تحصیلی پزشکی. بخش اول: ارزیابی ارتباط بالینی
عنوان انگلیسی
Communication skills: An essential component of medical curricula. Part I: Assessment of clinical communication: AMEE Guide No. 51
صفحات مقاله فارسی
6
صفحات مقاله انگلیسی
3
سال انتشار
2010
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
تیلور و فرانسیس - Taylor & Francis
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
1.933 در سال 2020
شاخص H_index مجله
109 در سال 2021
شاخص SJR مجله
1.355 در سال 2020
شناسه ISSN مجله
0142–159X
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2020
کد محصول
12273
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ندارد ☓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ندارد ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
ندارد ☓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
پزشکی
مجله
معلم پزشکی - Medical Teacher
دانشگاه
دانشگاه سنت اندروز، انگلستان
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.3109/0142159X.2011.531170
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
   
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی

Abstract


This AMEE Guide in Medical Education is Part 1 of a two part Guide covering the issues of Communication. This Guide has been written to provide guidance for those involved in planning the assessment of clinical communication and provides guidance and information relating to the assessment of various aspects of clinical communication; its underlying theory; its practical ability to show that an individual is competent and its relationship to students’ daily performance. The advantages and disadvantages of assessing specific aspects of communication are also discussed.


The Guide draws attention to the complexity of assessing the ability to communicate with patients and healthcare professionals, with issues of reliability and validity being highlighted for each aspect. Current debates within the area of clinical communication teaching are raised: when should the assessment of clinical communication occur in undergraduate medical education?; should clinical communication assessment be integrated with clinical skills assessment, or should the two be separate?; how important should the assessment of clinical communication be, and the question of possible failure of students if they are judged not competent in communication skills?

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

راهنمای AMEE در آموزش پزشکی شامل بخش یک از راهنمای دوبخشی است که مشتمل بر مسائل ارتباطات می باشد. این راهنما، بدین منظور نگاشته شده است که بتوان دستورالعملی برای افرادی ترتیب داد که در امر برنامه ریزی در مورد ارزیابی ارتباط بالینی دخیل هستند و این امر تا حدودی دستورالعمل و اطلاعات، شواهد مربوط به ارزیابی جنبه های مختلف ارتباط بالینی، نظریه اصلی، و مهارت تجربی را ارائه می دهد و بیانگر آن است که یک شخص برای ارزیابی عملکرد روزانه دانش آموزان باید از شایستگی و روابط مناسب برخوردار باشد. همچنین در این رابطه، نقاط ضعف و قوت برای ارزیابی جنبه های خاص ارتباط مورد بحث قرار می گیرند.

راهنمای حاضر، توجه ما را به پیچیدگی موجود در ارزیابی میزان توانایی در برقراری ارتباط با بیماران و شاغلین مراکز بهداشتی، و همچنین برقراری ارتباط با مسائل معتبر و صحیح جلب می کند که باید هر یک از این جنبه ها را مورد بررسی قرار داد. مباحث فعلی در باب آموزش طریقه برقراری ارتباط بالینی چنین مطرح می شود که: ارزیابی برقراری ارتباط بالینی چه هنگامی باید در حین تحصیل در حوزه آموزش پزشکی انجام شود؟ آیا ارتباط بالینی باید با ارزیابی مهارت های بالینی تلفیق شوند؟ یا آیا این دو مورد از هم جدا هستند؟ تا چه حدی ارزیابی ارتباط بالینی دارای اهمیت است؟ و اینکه، در حین نظارت بر عملکرد دانش آموزان؛ آیا نباید مسئله شکست احتمالی میان دانش آموزان را در مهارت های ارتباطی مورد توجه قرار داد؟


بدون دیدگاه