دانلود ترجمه مقاله تاثیر زمان عرضه محصول به بازار و هزینه یابی هدف در موفقیت توسعه محصول جدید - نشریه الزویر

دانلود ترجمه مقاله تاثیر زمان عرضه محصول به بازار و هزینه یابی هدف در موفقیت توسعه محصول جدید - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تاثیر زمان عرضه محصول به بازار و هزینه یابی هدف در موفقیت توسعه محصول جدید
عنوان انگلیسی
The influence of time-to-market and target costing in the new product development success
صفحات مقاله فارسی
21
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2008
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4567
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع
گرایش های مرتبط با این مقاله
لجستیک و زنجیره تأمین، مدیریت صنعتی، مدیریت زنجیره تامین، مدیریت عملکرد، حسابداری مدیریت و مدیریت بازرگانی
مجله
مجله بین المللی اقتصاد تولید
دانشگاه
بخش تولید و سیستم های مهندسی، دانشگاه مینهو، پرتغال
کلمات کلیدی
هزینه یابی هدف، توسعه محصول جدید، مدیریت هزینه، نظرسنجی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
۱ مقدمه
۲ مروری بر منابع
۲ ۱توسعه محصول جدید
۲ ۲ زمان عرضه محصول به بازار
۲ ۳هزینه یابی هدف
۳ روش تحقیق
۴ نتایج و بحث
۴ ۱ TTM و TC مربوط به موفقیت NPD
۴ ۲ TC سطح اجزا و محصول
۴ ۳ TC به طور قابل توجهی با زمان در بازار ارتباط ندارد
۵ نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
abstract

This article uses recent research in new product development and target costing in order to test the relationship between the use of new product development firm practice and the product’s development time and cost. Data were obtained from Portuguese manufacturing firms through a survey. In this study it was found that target costing and reduction of time-to-market together provide considerable advantages to users of these practices. Such companies can achieve reductions in new product development cycle time and cost without compromising quality and functionality. This paper offers a contribution to current literature by adding empirical evidence on the role of target costing in the process of new product development.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مقاله با استفاده از تحقیقات اخیر در توسعه محصولات جدید و هزینه یابی هدف برای آزمون روابط بین استفاده از محصول جدید توسعه یافته و زمان توسعه محصول و هزینه آن پرداخته است. داده ها از طریق شرکت های پرتغالی به وسیله نظرسنجی بدست آمده است. در این مطالعه که هزینه یابی هدف مشخص شده است و کاهش زمان در بازار با مزایای قابل توجهی برای کاربران در این شیوه می باشد. شرکت هایی که می توانند کاهش در توسعه محصول جدید را جهت رسیدن به یک چرخه زمانی مناسب و کاهش هزینه بدون افت کیفیت و عملکرد را دارند، مورد نظر می باشد. دراین مقاله کمک به تحقیقات کنونی با اضافه کردن شواهد تجربی در نقش هزینه های هدف در فرایند توسعه محصول جدید ارائه شده است.

بدون دیدگاه