تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله رابطه بین CRM ،RM و عملکرد کسب و کاردر صنعت هتلداری – نشریه الزویر

عنوان فارسی: رابطه بین CRM ،RM و عملکرد کسب و کار: مطالعه ای بر روی صنعت هتلداری در تایوان
عنوان انگلیسی: The relationship between CRM, RM, and business performance: A study of the hotel industry in Taiwan
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 23
سال انتشار : 2012 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 4730 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.12Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت هتلداری، مدیریت جهانگردی، مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار، مدیریت اجرایی و بازاریابی
مجله: مجله بین المللی مدیریت هتلداری
دانشگاه: گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه فناوری ملی Chin-Yi، تایپینگ، تایوان
کلمات کلیدی: مدیریت روابط با مشتری، بازاریابی رابطه ای، عملکرد کسب و کار
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

1. مقدمه

1.1. پیشینه و انگیزه پژوهش

2.1. اهداف پژوهش

2. مرور منابع

1.2. مدیریت روابط با مشتری (CRM)

2.2. اندازه گیری اقدامات CRM

3.2. بازاریابی رابطه ای (RM)

4.2. اندازه گیری اثر RM

3. فرضیات پژوهش

1.3. تأثیر CRM بر RM

2.3. تأثیر RM بر عملکرد کسب و کار

3.3. تفاوت بین انواع هتل ها

4. روش ها

1.4. چارچوب پژوهش

2.4. طراحی پرسشنامه

3.4. بررسی آزمایشی

5. تحلیل داده ها و نتایج پژوهش

1.5. نمونه گیری

2.5. تحلیل ساختاری نمونه

3.5. تحلیل پایایی و روایی

6. نتیجه گیری و پیشنهادات

1.6. نتیجه گیری و بحث

2.6. کاربرد مدیریتی

3.6. محدودیت های پژوهش و پیشنهادات پژوهشی در آینده

نمونه متن انگلیسی

abstract

This study aims to investigate the implementation of customer relationship management (CRM) and its effect on relationship marketing (RM) and business performance, through an analysis of the hotel industry in Taiwan. A survey on hotels, including general and tourist hotels, and bed and breakfasts (B&Bs) was conducted, and a total of 560 questionnaires were returned. The results showed that implementing CRM has a significant and positive influence on the RM effect, positively affecting business performance for both hotels and B&Bs. However, a comparison of the influential paths of relationship models between hotels and B&Bs showed that, for hotels, the Internet service and customer support functions of the CRM strategy are the main sources of influence on the RM effect and business performance, whereas for B&Bs, the marketing support function of the CRM strategy alone influences the RM effect and business performance. To achieve higher performance, the different types of hotel enterprises should understand their main advantage before implementing key CRM strategies.

نمونه متن ترجمه

چکیده

هدف این مقاله بررسی پیاده سازی مدیریت روابط با مشتری (CRM) و تأثیر آن بر بازاریابی رابطه ای (RM) و عملکرد کسب و کار از طریق تحلیل صنعت هتلداری در تایوان است. پیمایشی بر روی هتل ها (از جمله هتل های عمومی و گردشگری و مهمانسراهای اتاق و صبحانه (B&B)) انجام شد و در مجموع 560 پرسشنامه بازگشت داده شد. نتایج نشان داد که پیاده سازی CRM تأثیر مثبت و معناداری بر اثر RM دارد و تأثیری مثبت بر عملکرد کسب و کار هتل ها و B&B ها دارد. اما مقایسه مسیرهای موثر مدل های رابطه بین هتل ها و B&B ها نشان داد که برای هتل ها وظیفه خدمات اینترنتی و پشتیبانی از مشتری استراتژی CRM منابع اصلی تأثیرگذاری بر اثر RM و عملکرد کسب و کار است در حالی که برای B&B ها وظیفه پشتیبانی از بازاریابی استراتژی CRM به تنهایی بر اثر RM و عملکرد کسب و کار تأثیر می گذارد. انواع مختلف کسب و کارهای هتلداری برای دستیابی به عملکرد بالاتر باید مزیت اصلی خود را پیش از پیاده سازی استراتژی های کلیدی CRM بشناسند.