دانلود ترجمه مقاله کنترل چند هدف مبتنی بر مدل برای یک کاتالیزور خودرو - نشریه الزویر

دانلود ترجمه مقاله کنترل چند هدف مبتنی بر مدل برای یک کاتالیزور خودرو - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
کنترل چند هدف مبتنی بر مدل، برای یک کاتالیزور خودرو
عنوان انگلیسی
Multi-objective model-based control for an automotive catalyst
صفحات مقاله فارسی
24
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2006
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4508
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی مکانیک، مهندسی برق و مهندسی شیمی
گرایش های مرتبط با این مقاله
شیمی کاتالیست، برق کنترل، حرارت‌ و سیالات، ابزار دقیق و مکانیک خودرو
مجله
مجله کنترل فرآیند
دانشگاه
دانشکده مهندسی شیمی، دانشگاه ویلانوا، آمریکا
کلمات کلیدی
کاتالیست سه مسیره خودرو، کنترل کاتالیزور خودرو
فهرست مطالب
چکیده
۱ مقدمه
۲ عملیات کاتالیست
۳ مدل سیستم کاتالیست
۳ ۱ مدل ذخیره سازی اکسیژن در کاتالبست
۳ ۲ اعوجاج سنسور UEGO پس از کاتالیست
۳ ۳ نسبت هوا به سوخت قبل از کاتالیزور و مدل سیستم سوخت
۴ تخمین حالت ذخیره سازی اکسیژن
۵ استراتژی کنترل کاتالیست بر اساس مدل پایه
۵ ۱ الگوریتم کنترل بر اساس مدل
۵ ۲ سوخت و هوا در اگزوز
۶ مثال
۷ نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

A model-based feedforward/feedback air fuel ratio controller that optimizes the oxygen storage capacity of the three-way catalyst in automotive emission control systems is presented. This work incorporates a simplified dynamic catalyst model that describes the physical behavior of oxygen chemisorption and reversible deactivation in the catalyst system. A novel aspect of this work is the use of the oxygen storage capability of the catalyst not only to minimize vehicle emissions but also to optimize engine performance and fuel economy during transient engine demand. The feedback/feedforward controller is a nonlinear model predictive controller that incorporates catalyst, engine air fuel ratio controller, and fuel system models to determine the optimal air fuel ratio target trajectory. Feedback is provided by a nonlinear moving horizon estimation strategy for the determination of the oxygen storage level of the catalyst based on air fuel ratio sensors.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چكيده
براساس مدل بازخورد هوا در كنترل سوخت، مبتني بر مدل مي توان گفت كه بهينه سازي ظرفيت ذخيره سازي اكسيژن از سه مسير كاتاليستي در سيستم هاي كنترل خودرو ارائه شده است. اين كار شامل يك مدل پوياي كاتاليور ساده است كه توصيف رفتار فيزيكي جذب اكسيژن و بي اثرسازي برگشت پذير آن در سيستم كاتاليز را ارائه مي كند. يكي از جنبه هاي اين كار استفاده از قابلیت ذخیره سازی اکسیژن در کاتالیزور برای به حداقل رساندن انتشار گازهای گلخانه ای بوده و همچنین برای بهینه سازی عملکرد موتور ومصرف کم سوخت در طول روشن بودن موتور می باشد. کنترل بازخورد، یک کنترل پیش بینی مدل غیر خطی است که دارای کاتالیزوروکنترل هوای سوخت موتور ومدلهای سستیم سوخت است که برای تعیین مسیر هوا نسبت به سوخت می باشد . این بازخورد توسط یک استراتژی به صورت غیر خطی برای تعیین سطح ذخیره سازی اکسیژن از کاتالیزوردرسنسورنسبت به هوا به سوخت است.

بدون دیدگاه