ترجمه مقاله عملکرد هتل و نقش حسابداری مدیریت استراتژیک - نشریه الزویر

ترجمه مقاله عملکرد هتل و نقش حسابداری مدیریت استراتژیک - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
عملکرد هتل: نقش حسابداری مدیریت استراتژیک
عنوان انگلیسی
Hotel property performance: The role of strategic management accounting
صفحات مقاله فارسی
26
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2017
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
8243
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت و حسابداری
گرایش های مرتبط با این مقاله
حسابداری مدیریت، مدیریت عملکرد، مدیریت هتلداری و مدیریت استراتژیک
مجله
مجله بین المللی مدیریت مهمانداری - International Journal of Hospitality Management
دانشگاه
دانشگاه کوئینزلند، دانشکده کسب و کار UQ، بریزبن، استرالیا
کلمات کلیدی
حسابداری مدیریت استراتژیک، بررسی مشتری، بررسی رقیب، جهت‌گیری بازار، عملکرد مشتری، عملکرد مالی، نظریه احتمال
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
بررسی ادبیات
استراتژی‌ های کسب‌ و کار متمرکز مرتبط با مشتری هتل
استراتژی کسب‌ و کار جهت‌گیری بازار
استراتژی کسب‌ و کار برتر با کیفیت بالاتر
جهت‌گیری بازار و استراتژی‌ های کسب‌وکار باکیفیت
مشتری و عملکرد مالی
توسعه فرضیه
استراتژی کسب‌ و کار جهت‌ گیری بازار هتل و استفاده از SMA
استراتژی کسب‌ و کار باکیفیت هتل و کاربرد SMA
اندازه هتل و کاربرد SMA
کاربرد SMA هتل و عملکرد مشتری
کاربرد SMA هتل و عملکرد مالی
مشتری هتل و عملکرد مالی
روش
نمونه و روش
معیارها
نتایج
بحث و نتیجه‌ گیری
محدودیت‌ ها و راه‌هایی برای تحقیقات آینده
مفاهیم مدیریتی
پیوست A . آیتم‌ های حسابداری مدیریت استراتژیک و واژه‌نامه
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

In the current study, we contend thatto enhance their competitiveness and performance, hotel properties need to develop and implement internal policies and procedures such as strategic management accounting that are consistent with their business strategies and account for changing competitive demands. We employ a sample composed of 80 hotel properties to investigate the key precursor of hotel property strategic management accounting use and its impact on hotel property customer and financial performance. The results highlight that market orientation business strategy is a key determinant of hotel property strategic management accounting use and illuminate the mediating influence of hotel property strategic management accounting use and hotel property customer performance on the relationship between hotel property market orientation business strategy use and hotel property financial performance. Recommendations are provided for both researchers and hotel managers concerning their future study of, or use of, strategic management accounting.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در مطالعه حاضر، ادعا می‌شود که برای افزایش رقابت و عملکرد، هتل‌ها باید سیاست‌ها و شیوه‌های داخلی را توسعه دهند و پیاده‌سازی کنند، ازجمله حسابداری مدیریت استراتژیک که با استراتژی‌های کسب‌وکار سازگاری دارند و برای تغییر نیازهای رقابتی موردتوجه قرار می‌گیرند. در اینجا، یک نمونه متشکل از 80 هتل برای بررسی عامل پیشرو کلیدی مزیت حسابداری مدیریت استراتژیک هتل و تأثیر آن بر مشتری هتل و عملکرد نهایی مورداستفاده قرارگرفته است. نتایج به‌دست‌آمده نشان‌دهنده تأثیر استراتژی کسب‌وکار جهت‌گیری بازار ، یکی از عوامل تعیین‌کننده مزیت حسابداری مدیریت استراتژیک هتل و اثر واسطه‌ای حسابداری مدیریت استراتژیک هتل و عملکرد مشتری هتل بر ارتباط میان استراتژی کسب‌وکار جهت‌گیری بازار هتل و عملکرد مالی هتل می‌باشند. برای محققان و مدیران هتل که در رابطه بامطالعه یا استفاده از حسابداری مدیریت استراتژیک در آینده نگران هستند، پیشنهاداتی ارائه‌شده‌اند.

بدون دیدگاه