ترجمه مقاله مسئولیت اجتماعی شرکت و ضرایب واکنش به درآمدها - نشریه ابسکو Ebsco

ترجمه مقاله مسئولیت اجتماعی شرکت و ضرایب واکنش به درآمدها - نشریه ابسکو Ebsco
قیمت خرید این محصول
۳۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مسئولیت اجتماعی شرکت و ضرایب واکنش به درآمدها
عنوان انگلیسی
Corporate social responsibility and earnings response coefficients
صفحات مقاله فارسی
23
صفحات مقاله انگلیسی
22
سال انتشار
2013
نشریه
ابسکو - Ebsco
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
37
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت و حسابداری
گرایش های مرتبط با این مقاله
حسابداری مالی، مدیریت مالی و مدیریت کسب و کار
مجله
مجله امور مالی و حسابداری - Journal of Finance and Accountancy
دانشگاه
دانشگاه کنتاکی، کنتاکی آمریکا
کلمات کلیدی
حسابداری، مسئولیت اجتماعی شرکت، ضرایب واکنش به درآمدها، واکنش به بازار
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
مروری بر نشریات و پیشرفت فرضیه ها
طرح
دیگر متغیرها
نتایج
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
ABSTRACT

Market reactions to accounting information increase with the precision of accounting information and decrease with noise in accounting information (Holthausen and Verrecchia , 1988). Relying on this theoretical model, the current study examines the effect of corporate social responsibility (CSR) on earnings response coefficients (ERCs). This paper argues that less socially responsible firms have more noise in earnings, leading to lower ERCs, all else being equal. More socially responsible firms have more precision in earnings, leading to higher ERCs, all else being equal. CSR is measured using CSR strengths and CSR concerns from the KLD STATS database. Results are consistent with the argument that less socially responsible firms face greater uncertainty in future earnings and consequently current earnings innovations are appropriately discounted by capital markets.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
واکنش بازار به اطلاعات حسابداری، با دقت در اطلاعات حسابداری افزایش و با اختلال در اطلاعات حسابداری کاهش می باید .با تکیه بر این مدل نظری، مطالعه حاضر به بررسی اثر مسئولیت اجتماعی شرکت بر ضرایب واکنش به درآمدها می پردازد.این مقاله استدلال میکند که با شرط برابر بودن سایر شرایط ،شرکت هایی با مسئولیت اجتماعی کمتر، اختلال بیشتری در سودشان دارند که منجر به کاهش ضریب واکنش درآمد ها می گرددو با شرط برابر بودن سایر شرایط ،شرکت هایی با مسئولیت اجتماعی بیشتر ،دقت بیشتری در سودشان دارند که منجر به افزایش ضریب واکنش درآمد ها می گردد. مسئولیت اجتماعی شرکت با استفاده از نقاط قوت و نقاط ضعف مسئولیت اجتماعی شرکت از پایگاه داده آماری KLD ، محاسبه شده است.نتایج با این استدلال سازگار است که شرکت هایی با مسئولیت اجتماعی کمتر با ابهام بیشتری در درآمدهای آینده مواجه می شوند و در نتیجه ابتکار در درآمدهای فعلی توسط بازار سرمایه کاهش می یابد.

بدون دیدگاه