تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود ترجمه مقاله کنترلر جریان برای موتور سوئیچ رلوکتانس – مجله IEEE

عنوان فارسی: کنترلر جریان برای موتور سوئیچ رلوکتانس مبتنی بر کنترل تطبیقی مدل مرجع
عنوان انگلیسی: A Current Controller for a Switched Reluctance Motor Based on Model Reference Adaptive Control
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 17
سال انتشار : 2010 نشریه : آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 4625 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 852.19Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی برق و مهندسی مکانیک
گرایش های مرتبط با این مقاله: برق قدرت، برق الکترونیک، ساخت و تولید، برق کنترل و مکانیک خودرو
مجله: سمپوزیوم بین المللی الکترونیک قدرت، درایو برق، اتوماسیون و درایوهای حرکت
دانشگاه: دانشگاه گیفو، ژاپن
کلمات کلیدی: کنترل تطبیقی، جریان موتور، رفتار غیر خطی، موتورسوئیچ رلوکتانس
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

۱ مقدمه

۲ پیکره بندی محرکه SRM

۳ رفتار غیر خطی SRM

۴ الگوریتم MRAC

۵ نتایج آزمایش

A برپایی و راه اندازی آزمایش

B پاسخ های جریان برای کنترل PI متداول

C پاسخ های جریان برای MRAC

۶ نتایج

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Switched reluctance motors (SRMs) have some mechanically structural and electrical advantages. They also have disadvantages not only related to noise but also to nonlinearity in electromechanical responses. Unlike, for example, dc motors, the responses of current and torque of SRMs heavily depend on operating point associated with current and speed. Adaptive control based on model reference adaptive control is proposed for current control of SRMs. Experiment validates that the controller can regulate current response regardless of the operating points.

نمونه متن ترجمه

چکیده

موتورهای سوئیچ رلوکتانس (SRM) دارای برخی محاسن الکتریکی و ساختاری مکانیکی می باشند. آنها همچنین دارای معایبی در ارتباط با نویز و همچنین رفتار غیر خطی در پاسخ های الکترومکانیکی می باشند. به طور مثال، برخلاف موتورهای dc، پاسخ های جریان و گشتاور SRMها عمدتاً به نقطه عملیاتی وابسته به جریان و سرعت بستگی دارد. کنترل تطبیقی مبتنی بر کنترل تطبیقی مدل مرجع، برای کنترل جریان SRMها پیشنهاد شده است. آزمایش ثابت می کند کنترلر بدون توجه به نقاط عملیاتی قادر به کنترل و تنظیم پاسخ جریان می باشد.