دانلود ترجمه مقاله بکارگیری داده کاوی در تقسیم بندی کشور بر اساس مدل RFM- مجله ACM

دانلود ترجمه مقاله بکارگیری داده کاوی در تقسیم بندی کشور بر اساس مدل RFM- مجله ACM
قیمت خرید این محصول
۲۲,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بکارگیری داده کاوی در تقسیم بندی کشور بر اساس مدل RFM
عنوان انگلیسی
Data-mining application for country segmentation based on the RFM model
صفحات مقاله فارسی
15
صفحات مقاله انگلیسی
15
سال انتشار
2008
نشریه
ACM
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
3091
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی صنایع
گرایش های مرتبط با این مقاله
داده کاوی
مجله
مجله بین المللی استراتژی ها و تکنیک های تحلیل داده
دانشگاه
گروه مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت تهران
کلمات کلیدی
تقسیم بندی مشتری، استخراج داده، مدل RFM ، مدیریت رابطه مشتری، CRM
فهرست مطالب
چکیده
۱  مقدمه
۲  تقسیم بندی کشور براساس R ، F و M

۱  ۲ محاسبه متغیرهای RFM
۲  ۲ دسته بندی
۱  ۲  ۲ الگوریتم دسته بندی میانگین K
۲  ۲  ۲ تحلیل دسته بندی میانگین K فوزی
۳  ۲ مقایسه عملکرد روشهای دسته بندی
۱  ۳  ۲ قوانین ارتباطی
۲  ۳  ۲ معیارهای کیفیت دسته بندی

۳  تحلیل دسته

۱  ۳ محاسبه ارزش مشتری بر اساس مدل RFM
۲  ۳ هرم مشتری
۳  ۳ طبقه بندی

۴  مطالعه موردی

۱  ۴ تقسیم بندی
۲  ۴ تحلیل بخش

۵  نتیجه گیری

نحوه خرید نسخه پاورپوینت این مقاله
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

For effective Customer Relationship Management (CRM), it is important to gather information on customer value. Segmentation is the method of knowing the customers and partitioning a population of customers into smaller groups. This paper develops a novel country segmentation methodology based on Recency (R), Frequency (F) and Monetary value (M) variables. After the variables are calculated, clustering methods (K-means and fuzzy K-means) are used to segment countries and compare the results of these methods by three different criteria. Customers are classified into four tiers: Top-active, Medium-active, New customer and Inactive. Then a customer pyramid is drawn and the customer value is calculated. Consequently, the data are used to analyse the relative profitability of each customer cluster and the proper strategy is determined for them.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
برای مدیریت موثر رابطه مشتری (CRM) ، جمع آوری اطلاعات پیرامون ارزش مشتری از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. یکی از روشهای شناخت مشتریان و تقسیم جمعیت مشتریان به گروههای کوچکتر، تقسیم بندی (بخش بخش کردن) نام دارد. در این مقاله از روش جدید تقسیم بندی کشوری بر اساس متغیرهای تاخر (تازگی)(R)، فراوانی (F) و ارزش پولی (M) استفاده می شود. بعد از محاسبه متغیرها، از روشهای دسته بندی ( میانگین K و میانگین K فوزی) برای تقسیم بندی کشورها و مقایسه نتایج این روشها بر حسب سه معیار مختلف استفاده شده است. مشتریان به چهار رده تقسیم شده اند: بسیار فعال ، نسبتاً فعال، مشتری جدید و غیر فعال. آنگاه هرم مشتری ترسیم شده و ارزش مشتری محاسبه می گردد. در ادامه، از داده های بدست آمده برای تحلیل سودآوری نسبی هر دسته مشتری استفاده شده و استراتژی مناسب برای آنها تعیین می شود.

بدون دیدگاه