دانلود ترجمه مقاله هماهنگی برنامه و تحقیقات دانشگاهی با نیازهای تجاری برای تجارت خانوادگی

دانلود ترجمه مقاله هماهنگی برنامه و تحقیقات دانشگاهی با نیازهای تجاری برای تجارت خانوادگی
قیمت خرید این محصول
۱۰,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
هماهنگی در ارائه برنامه و تحقیقات دانشگاهی با نیازهای تجاری برای تجارت نزدیک یا خانوادگی
عنوان انگلیسی
Aligning program offerings and academic research with business needs for closely held business
صفحات مقاله فارسی
7
صفحات مقاله انگلیسی
7
سال انتشار
0
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
3035
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت بازرگانی و بازاریابی
مجله
مجله مدیریت و تحقیقات بازاریابی
دانشگاه
دانشگاه William Paterson
کلمات کلیدی
تجارت نزدیک، تجارت خانوادگی، تجارت کوچک
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
تجارت نزدیک، خانوادگی، و کوچک
تحقیقات مربوط به تجارت خانوادگی و نزدیک
طراحی یک دستور جلسه مشترک – نگرانی ها و اولویت های شاغلان
نتیجه گیری ها
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Family owned or closely held businesses provide most of the employment and make up the majority of business enterprises in the United States. Universities undertake initiatives to serve these important organizations because they recognize the impact of such enterprises on society. One popular approach is to establish a ‘Family Business Institute’ or ‘Center for Closely Held Business’. However the concerns and seminar delivery preferences of business owners and managers are not always anticipated and met by the efforts of university community. In order to close this gap, the authors surveyed the family and closely held business community to determine the topics and delivery methods they preferred. As anticipated, the study showed closely held business owners and executives were interested in succession planning and advisory boards, however they were even more interested in attending events dealing with employee issues (i.e. recruitment, retention, motivation, evaluation) and marketing concerns (i.e. advertising, media strategies, selling techniques, customer relationship management). Participants preferred events with invited experts and real life case studies over small group exercises and one-on-one exercises. In this paper the authors present and examine the survey results and develop complementary agendas for practitioner development and academic research.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
تجارت های خانوادگی یا نزدیک بیشتر استخدام ها را فراهم می کند و اکثریت تشکیلات اقتصادی تجاری در ایالات متحده را می سازد. دانشگاه ها در این کار پیشقدم بوده اند تا به این سازمان های هم خدمت کنند، چون آنها تاثیر چنین تشکیلات اقتصادی را بر جامعه تشخیص میدهند. یک راهکار مشهور اینست که یک"موسسه تجارت خانوادگی" یا "مرکز تجارت نزدیک" تاسیس کرد. البته نگرانی ها و اولویت های سمینار از مالکان تجارت و مدیران همیشه پیش بینی نمی گردد و با تلاش های انجمن دانشگاه برآورده نمی گردد. برای بستن این شکاف، مؤلفان انجمن تجارت نزدیک و خانوادگی را بررسی کردند تا موضوعات و روشهای تحویل ترجیحی توسط آنها را تعیین کنند. همانطور که پیش بینی شده بود، مطالعه نشان داد که مالکان تجارت نزدیک و مدیران اجرایی آن به برنامه ریزی توالی (وراثت) و هیئت های مشاوره علاقمند بودند، هرچند که آنها حتی به حضور در پدیده های مربوط به مسائل کارکنان و نگرانی های بازاریابی هم علاقمند بودند. شرکا پدیده های با کارشناسان دعوت شده و مطالعات حالت زندگی واقعی را در تمرین های گرو های کوچک و تمرین های تک به تک را ترجیح می دادند. در این مقاله مؤلفان نتایج بررسی را معرفی و آزمایش میکنند و دستور جلسات تکمیلی را برای پیشرفت شاغلان و تحقیقات علمی توسعه می دهند.

بدون دیدگاه