تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل تصادف از جلوی خودرو براساس نیروهای سازه ای – مجله IEEE

عنوان فارسی: تجزیه و تحلیل تصادف از جلوی خودرو براساس نیروهای سازه ای
عنوان انگلیسی: Analysis of Vehicle’s Frontal Crash Based on Structures’ Section Forces
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 4 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 9
سال انتشار : 2006 نشریه : آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 4544 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 929.10Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی مکانیک
گرایش های مرتبط با این مقاله: طراحی کاربردی، سازه بدنه خودرو، طراحی جامدات و مکانیک خودرو
مجله: کنفرانس بین المللی طراحی صنعتی و طراحی مفهومی به کمک کامپیوتر (International Conference on Computer-Aided Industrial Design and Conceptual Design)
دانشگاه: دانشگاه شمال شرقی شنیانگ
کلمات کلیدی: تصادف از جلو، جذب انرژی، نیروهای بخشی، شبیه سازی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

۱ مقدمه

۲ ایجاد حالت تصادف در وسیله نقلیه

۳ تجزیه و تحلیل جذب انرژی سازه

۴ تجزیه و تحلیل نیروهای بخش ساختار

۵ نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

In this paper, a new method of structures’ section forces is used to analysis the vehicle’s front crash. A complete finite element model of a passenger car is presented. According to the basic principle of the dynamic non-linear finite element method, the basic crash describe equation and FE discretized equation are established. The frontal crash of the integrated car system is successfully simulated in LS-DYNA and the results that including the structures’ section forces and energy absorption time courses, the effect of the main energy-absorbing parts, the transmitting route of the energy and the forces change are attained. Simulation results show, the structures’ section forces can accurately forecast not only crashworthiness of vehicles but also the way transmission of forces in crash process. This method provides an important tool to improve vehicle’s structures’ performances.

نمونه متن ترجمه

چكيده

در اين مقاله يك روش جديد براي نيروهاي بخش سازه اي با تجزيه و تحليل در تصادف از جلوي خودرو مورد استفاده قرار گرفته است. مدل المان محدود از يك ماشين سواري ارائه شده است. طبق اصل اساسيدر روش ديناميك المان محدود غير خطي،تصادف براساس معادله FE گسسته بوجود مي ايد.. تصادف از جلوي سيستم ماشين يكپارچه توسط LS-DYNA شبيه سازي شده و نتايج ان از جمله ساختار نيروها و زمان جذب انرژي و اثربخشي جذب انرژي اصلي و انتقال مسير انرژي و تغيير نيروها بدست آمده است. شبيه سازي نتايج نشان مي دهد كه نيروهاي بخش سازه اي با دقت مي تواند پيش بيني شود. و همچنين انتقال نيروها در فرايند تصادف مشخص شود. اين روش يك ابزار مهم براي بهبود عملكرد ساختار خودرو را فراهم مي كند.