ترجمه مقاله پشتیبانی از مدیر با عملکرد ضعیف – نشریه امرالد

عنوان فارسی: | پشتیبانی از مدیر با عملکرد ضعیف: ایجاد تفاوتها توسط آموزش مهارت های نرم |
عنوان انگلیسی: | Supporting the underperforming manager Teaching the soft skills that can make all the difference |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 7 |
سال انتشار : 2012 | نشریه : امرالد - Emerald |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 5436 | رفرنس : ندارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 287.96Kb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت |
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت اجرایی، مدیریت استراتژیک منابع انسانی، مدیریت منابع انسانی، مدیریت عملکرد، مدیریت کسب و کار و مدیریت استراتژیک |
مجله: مدیریت بین المللی منابع انسانی |
دانشگاه: انگلستان |
کلمات کلیدی: توسعه مدیریت، رهبری، آموزش، عملکرد سازمانی، فرهنگ سازمانی |
انتقادکردن
چرا مدیران میانی انتقاد میکنند؟
ایجاد اولویت آموزش
راه حل 4 مسئله
نمایندگی
ارتباط
مهارت های سازمانی
حمایت از ترویج صفات و شخصیت انسانی
یادداشت
no organization can afford to employ an under-performing manager who fails to add significant value to the business – yet it is surprising how many inadequate managers exist in British industry. The most recent Hay Group directors’ survey identified middle management as the Achilles heel of British industry, concluding that under-performing managers are costing the UK economy £220 billion a year. The Hay Group survey also revealed that senior managers are aware of the issue – four out of 10 directors believed that poor middle management was the single greatest barrier to their organization’s success. So, if the people in power are aware of the situation, what can be done to change things? After all, effective managers who can increase productivity and profit are essential to a company’s survival as well as a country’s long-term economic competitiveness. Playing the blame game Why are middle managers getting the blame? Are they being made scapegoats or do people work hard to get to the top and simply lose their momentum as they progress up the ladder? Not surprisingly, the answer is more complex than either scenario. In my work with companies of all sizes and from a range of sectors, the crux of the problem seems to be that frequently talented people are promoted to positions that they are not adequately trained or prepared for. A surprising number of companies still operates the habit of systematic promotion as a pat on the back or a reward for longevity and loyalty. The result is a high number of managers – 60 percent, in fact – described as ‘‘reluctant’’ by the Institute of Leadership and Management.
هیچ سازمانی قادر به پرداخت هزینه به مدیری که عملکرد ضعیفی داشته و ارزش قابل توجهی برای کار و تجارت قائل نمیباشد نیست . با این حال باعث تعجب است که هنوز مدیرانی نا مناسب سکان دار بسیاری از صنایع انگلستان می باشند. مدیران گروه های نچندان مطرح اخیر در حال بررسی مدیریت
میانی به عنوان پاشنه آشیل صنایع انگلستان می باشند . به کار گماشتن مدیرانی با عملکرد ضعیف سالانه حدود 220 بیلیون یورو به اقتصاد انگلستان ضربه وارد میکند .همچنین بررسی های گروه های یاد شده نشان دهنده ی این موضوع است که رئیس کل مدیران از مشکلات آگاه بوده و 4 تن از 10 مدیر این گروه معتقد بودند که مدیر میانی ضعیف مانعی بر موفقیت سازمانی آنان می باشد . بنابراین در صورتی که افراد قدرتمند سازمان از این اوضاع خبر دار بوده و هیچ کاری نمیکنند در این صورت چه کاری از دست افراد عادی بر می آید؟
بعد از همه ی موارد یاد شده مدیران تاثیر گذار تولید کننده و مولد ثروت بوده ودر طولانی مدت سودی که به دست می آورند به خوبی اقتصاد کشور های بدون رقیب می باشد.