تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله تاثیر رضایت مشتری در فروش شرکت به شرکت (B2B) – نشریه الزویر

عنوان فارسی: رسانه های اجتماعی: تاثیر رضایت مشتری در فروش شرکت به شرکت (B2B)
عنوان انگلیسی: Social media: Influencing customer satisfaction in B2B sales
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 18
سال انتشار : 2016 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 6.511 در سال 2018 شاخص H_index مجله : 114 در سال 2018
شاخص SJR مجله : 2.375 در سال 2018 شناسه ISSN مجله : 0019-8501
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2018 کد محصول : F1353
محتوای فایل : zip حجم فایل : 860.05Kb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، بازاریابی، مدیریت بازرگانی، مدیریت فناوری اطلاعات
مجله: مدیریت بازاریابی صنعتی - Industrial Marketing Management
دانشگاه: دانشگاه تگزاس در آرلینگتون
کلمات کلیدی: مدیریت فروش، استفاده فروشندگان از رسانه های اجتماعی، ارتباطات اطلاعاتی، رضایت مشتری
کلمات کلیدی انگلیسی: Sales management - Salesperson social media use - Information communication - Customer satisfaction
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: درج نشده است ☓
بیس: است ✓
مدل مفهومی: دارد ✓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: دارد ✓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: درج نشده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2015.09.003
ترجمه این مقاله با کیفیت متوسط انجام شده است و بخش هایی از مقاله ترجمه نشده است. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

پیشینه ی نظری

ارتباطات اطلاعاتی بین خریدار و فروشنده

فناوری اطلاعات

توسعه مدل

پاسخگویی فروشنده

نمونه ی داده

مقیاس ها

تجزیه و تحلیل و نتایج

آزمون های واسطه ای

بحث و گفت و گو

مفاهیم نظری

مفاهیم مدیریتی

محدودیت ها و تحقیقات آینده

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Social media have changed how buyers and sellers interact, and increased involvement through social media may yield positive results for sales organizations if salespeople utilize it in facilitating their behaviors. Through the perspective of value creation, we test the mediating effects of salesperson information communication behaviors between social media use and customer satisfaction. Using salesperson-reported data, within a B2B context, we empirically test a model using structural equation modeling. Salesperson's use of social media is found to impact information communication behaviors, which enhance salesperson responsiveness and customer satisfaction. Also, salesperson responsiveness is found to have a positive relationship with customer satisfaction. Findings suggest that social media plays an important role in communicating information to customers, but as an antecedent enhancing salesperson behaviors to increase customer satisfaction rather than a direct factor. This encourages managers to carefully assess goals related to social media use of their sales force.

نمونه متن ترجمه

چکیده

رسانه های اجتماعی، چگونگیِ تعاملِ خریداران و فروشندگان را تغییر داده اند و اگر فروشندگان از رسانه های اجتماعی برای تسهیل رفتارهایشان استفاده کنند، ممکن است افزایش درگیری از طریق روابط اجتماعی، نتایج مثبتی برای سازمان های فروش داشته باشد. از طریق چشم انداز ایجاد ارزش، اثرات واسطه ایِ رفتارهای ارتباطاتِ اطلاعاتیِ فروشنده بین استفاده از رسانه های اجتماعی و رضایت مشتری را بررسی می کنیم. با استفاده از داده های گزارش شده توسط فروشنده، در زمینه ی روابط شرکت به شرکت (B2B)، با استفاده از مدلسازیِ معادله ی ساختاری، مدلی را به طور تجربی آزمایش نمودیم. استفاده ی فروشندگان از رسانه های اجتماعی بر رفتار ارتباطات اطلاعاتی تأثیر می گذارد که پاسخگویی فروشنده و رضایت مشتری را افزایش می دهد. همچنین دریافتیم که پاسخگویی فروشنده با رضایت مشتریان روابط مثبتی دارد. یافته ها نشان می دهد که رسانه های اجتماعی در برقراری ارتباط با مشتریان نقش مهمی ایفا می کند، اما به عنوان یک مقدمه، رفتارهای فروشنده برای افزایش رضایت مشتری را افزایش می دهد، نه به عنوان یک عامل مستقیم. این امر مدیران را تشویق می کند که اهداف مربوط به استفاده از رسانه های اجتماعی توسط نیروی فروش خود را بررسی کنند.