ترجمه مقاله تاثیر رضایت مشتری در فروش شرکت به شرکت (B2B) - نشریه الزویر

ترجمه مقاله تاثیر رضایت مشتری در فروش شرکت به شرکت (B2B) - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
رسانه های اجتماعی: تاثیر رضایت مشتری در فروش شرکت به شرکت (B2B)
عنوان انگلیسی
Social media: Influencing customer satisfaction in B2B sales
صفحات مقاله فارسی
18
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2016
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
6.511 در سال 2018
شاخص H_index مجله
114 در سال 2018
شاخص SJR مجله
2.375 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0019-8501
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
F1353
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
درج نشده است ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
درج نشده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، بازاریابی، مدیریت بازرگانی، مدیریت فناوری اطلاعات
مجله
مدیریت بازاریابی صنعتی - Industrial Marketing Management
دانشگاه
دانشگاه تگزاس در آرلینگتون
کلمات کلیدی
مدیریت فروش، استفاده فروشندگان از رسانه های اجتماعی، ارتباطات اطلاعاتی، رضایت مشتری
کلمات کلیدی انگلیسی
Sales management - Salesperson social media use - Information communication - Customer satisfaction
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2015.09.003
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
پیشینه ی نظری
ارتباطات اطلاعاتی بین خریدار و فروشنده
فناوری اطلاعات
توسعه مدل
پاسخگویی فروشنده
نمونه ی داده
مقیاس ها
تجزیه و تحلیل و نتایج
آزمون های واسطه ای
بحث و گفت و گو
مفاهیم نظری
مفاهیم مدیریتی
محدودیت ها و تحقیقات آینده
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Social media have changed how buyers and sellers interact, and increased involvement through social media may yield positive results for sales organizations if salespeople utilize it in facilitating their behaviors. Through the perspective of value creation, we test the mediating effects of salesperson information communication behaviors between social media use and customer satisfaction. Using salesperson-reported data, within a B2B context, we empirically test a model using structural equation modeling. Salesperson's use of social media is found to impact information communication behaviors, which enhance salesperson responsiveness and customer satisfaction. Also, salesperson responsiveness is found to have a positive relationship with customer satisfaction. Findings suggest that social media plays an important role in communicating information to customers, but as an antecedent enhancing salesperson behaviors to increase customer satisfaction rather than a direct factor. This encourages managers to carefully assess goals related to social media use of their sales force.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
رسانه های اجتماعی، چگونگیِ تعاملِ خریداران و فروشندگان را تغییر داده اند و اگر فروشندگان از رسانه های اجتماعی برای تسهیل رفتارهایشان استفاده کنند، ممکن است افزایش درگیری از طریق روابط اجتماعی، نتایج مثبتی برای سازمان های فروش داشته باشد. از طریق چشم انداز ایجاد ارزش، اثرات واسطه ایِ رفتارهای ارتباطاتِ اطلاعاتیِ فروشنده بین استفاده از رسانه های اجتماعی و رضایت مشتری را بررسی می کنیم. با استفاده از داده های گزارش شده توسط فروشنده، در زمینه ی روابط شرکت به شرکت (B2B)، با استفاده از مدلسازیِ معادله ی ساختاری، مدلی را به طور تجربی آزمایش نمودیم. استفاده ی فروشندگان از رسانه های اجتماعی بر رفتار ارتباطات اطلاعاتی تأثیر می گذارد که پاسخگویی فروشنده و رضایت مشتری را افزایش می دهد. همچنین دریافتیم که پاسخگویی فروشنده با رضایت مشتریان روابط مثبتی دارد. یافته ها نشان می دهد که رسانه های اجتماعی در برقراری ارتباط با مشتریان نقش مهمی ایفا می کند، اما به عنوان یک مقدمه، رفتارهای فروشنده برای افزایش رضایت مشتری را افزایش می دهد، نه به عنوان یک عامل مستقیم. این امر مدیران را تشویق می کند که اهداف مربوط به استفاده از رسانه های اجتماعی توسط نیروی فروش خود را بررسی کنند.

بدون دیدگاه