دانلود ترجمه مقاله رابطه بین شهرت نیروی فروش و رفتار مشتری - نشریه الزویر

دانلود ترجمه مقاله رابطه بین شهرت نیروی فروش و رفتار مشتری - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
رابطه بین شهرت نیروی فروش و رفتار مشتری: نقش ارزش افزوده تجربی توسط نیرو های فروش
عنوان انگلیسی
Relationship between sales force reputation and customer behavior: Role of experiential value added by sales force
صفحات مقاله فارسی
40
صفحات مقاله انگلیسی
13
سال انتشار
2016
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4457
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت بازاریابی و مدیریت اجرایی
مجله
مجله خرده فروشی و خدمات مصرفی
دانشگاه
دانشگاه Boul، کبک، کانادا
کلمات کلیدی
نیروی فروش، شهرت فروشنده، ارزش افزوده تجربی، زمینه خدماتی، رفتار مشتری
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
۱ مقدمه
۲ بررسی منابع
۲ ۱ نظریه مبتنی بر منابع و شهرت فروشنده
۲ ۲ ارزش افزوده تجربی توسط یک فروشنده
۲ ۳ رفتار مشتری
۲ ۴ مدل مفهومی و فرضیات
۲ ۵ رابطه بین شهرت فروشنده و ارزش تجربی
۶ ۲ رابطه بین ارزش های تجربی و رفتار مشتری
۲ ۷ رابطه بین اجزای رفتار مشتری
۲ ۸ نقش واسطه ای ارزش تجربی
۳ روش
۳ ۱ جمع اوری داده ها
۳ ۲ متغیر های شاهد
۳ ۳توسعه اندازه گیری
۳ ۴ راهبرد تحلیل داده ها
۴ نتایج ابتدا، اندازه گیری ها از نظر روایی، پایایی و ارزبی های احتمالی تست شده و سپس فرضیه ها مورد ازمون قرار گرفتند
۴ ۱ اعتبار سنجی اندازه گیری و اریبی واریانس روش مشترک احتمالی
۴ ۲ مدل ساختاری
۴ ۳ رابطه بین ارزش تجربی و نیت رفتار مشتری
۴ ۴ رابطه بین مولفه های رفتار مشتری
۴ ۵ نقش واسطه ای ارزش نمایی افزوده توسط فروشنده
۵ بحث
۵ ۱ پیامد های مدیریتی
۵ ۲ محدودیت ها و تحقیقات آینده
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
abstract

Based on the resource-based view theory and the experiential value model, this paper aims to investigate how experiential value added by the salesperson mediates the relationship between perceived salesperson reputation and customer behavior. A questionnaire is constructed, and data are collected from 229 customers served by financial salespeople working in five bank agencies in Canada. Structural equation modeling was employed to assess the proposed research model empirically. The empirical results revealed that the two dimensions of experiential value – economic benefit and service productivity – partially mediated the relationship between perceived salesperson reputation and both customer loyalty towards the salesperson and customer share of wallet. However, enjoyable interaction mediates only the relation among salesperson reputation and customer loyalty. The managerial implications are addressed.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
بر اساس تئوری مبتنی بر منابع و مدل ارزش تجربی، هدف این مقاله،بررسی نقش واسطه ای ارزش افزوده تجربی توسط فروشنده در رابطه بین شهرت نیروی فروش ادراک شده و رفتار مشتری است. یک پرسش نامه ایجاد گردید و داده ها از 229 مشتری خدمات رسانی شده توسط فروشندگان مالی که در شعبات 5 بانک در کانادا کار می کردند جمع اوری شد. مدل سازی معادله ساختاری برای ارزیابی تجربی مدل تحقیق پیشنهادی استفاده شد. نتایج تجربی نشان داد که دو بعد ارزش تجربی- مزایای اقتصادی و بازدهی خدمات تا حدودی نقش واسطه ای در رابطه بین شهرت ادراک شده فروشنده و وفاداری مشتری نسبت به فروشنده و سهم کیف پول مشتری ایفا می کند. با این حال، تعامل لذت بخش تنها عامل واسطه ای در رابطه بین شهرت فروشنده و وفاداری مشتری است. پیامد های مدیریتی نیز بررسی می شوند.

بدون دیدگاه