ترجمه مقاله اندازه بهینه منابع انرژی تجدیدپذیر مبتنی بر الگوریتم تکاملی تفاضلی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله اندازه بهینه منابع انرژی تجدیدپذیر مبتنی بر الگوریتم تکاملی تفاضلی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مکان و اندازه بهینه منابع انرژی تجدیدپذیر و ایستگاههای شارژ همزمان مبتنی بر الگوریتم تکاملی تفاضلی
عنوان انگلیسی
Optimal siting and sizing of renewable energy sources and charging stations simultaneously based on Differential Evolution algorithm
صفحات مقاله فارسی
23
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2015
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5544
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی برق و مهندسی انرژی
گرایش های مرتبط با این مقاله
انرژی های تجدید پذیر، برق قدرت، الکترونیک قدرت و ماشینهای الکتریکی، تولید، انتقال و توزیع و افزاره های میکرو و نانو الکترونیک
مجله
برق و سیستم های انرژی - Electrical Power and Energy Systems
دانشگاه
دانشکده مهندسی برق، دانشکده مهندسی، دانشگاه بوعلی سینا، همدان، ایران
کلمات کلیدی
الگوریتم تکاملی تفاضلی، ایستگاههای شارژ وسایل الکتریکی، منابع تجدید پذیر انرژی، میکروگرید خودکار
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
فرمولاسیون مسئله
افتهای توان
محدودیتها
A.1- تعادل عرضه و تقاضا
A.2- محدودیت ولتاژ
A.3- محدودیت تولید
A.4- محدودیت حرارتی
مدلسازی سیستم
مدل فتوولتاییک (PV)
استفاده از باد به عنوان منبع انرژی
مدل EV
روش
الگوریتم تکاملی تفاضلی
نتایج
A- میکروگرید bus-69
سناریوی 1: مورد پایه
سناریوی 2: نصب RESها و EV ها بدون تولید توان فعال
سناریوی 3: RESها و EVها با تولید توان انفعالی
بررسی نتایج از دیدگاه اقتصادی
B- میکروگرید 94-bus
نتایج
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Electric Vehicles (EVs) are seen to have some negative impacts on microgrid performance, such as diminishing power quality and efficiency and increasing power losses, voltage variations and even customer energy prices. This paper proposes a new method for evaluating the effect of integrating a large number of EVs on a power system and their impact on the network voltage profile via injecting reactive power into highly-loaded buses. A multi-objective optimization problem is developed to obtain the optimal siting and sizing of charging stations and renewable energy sources (RES). The optimization problem focuses on reducing power losses, improving voltage stability of the system and reducing charging costs of EVs. In order to increase the network load factor some coefficients are introduced. Such coefficients, which depend on wind speed, solar irradiance and hourly peak demand ratio in the load characteristic of day-ahead, help aggregators to charge their EVs in off-peak hours. Differential Evolution (DE) algorithm is used for solving the optimization problem. The performance of the proposed method is evaluated for 69-bus and 94-bus microgrids.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
مشاهده شده است که وسیله های الکتریکی (EVs) دارای برخی اثرات منفی روی کارایی میکروگرید مانند کاهش کیفیت و کارایی توان و افزایش افت توان، تغییرات ولتاژ و حتی قیمت های انرژی مشتری می باشد. این مقاله روش جدیدی برای ارزیابی اثر اجتماع تعداد زیادی EV روی یک سیستم توان و تاثیر آن روی پروفایل ولتاژ شبکه از طریق تزریق توان انفعالی به اتوبوس های با لود زیاد پیشنهاد می کند. یک مسئله بهینه سازی چند منظوره توسعه یافته است تا مکان و اندازه بهینه ایستگاههای شارژ و منابع انرژی تجدید پذیر (RES) را به دست آورد. مسئله بهینه سازی روی کاهش افت توان، بهبود پایداری ولتاژ سیستم و کاهش هزینه های شارژ EV ها تمرکز می کند. به منظور افزایش فاکتور لود شبکه برخی ضرایب وارد شده اند. چنین ضریبهایی، که به سرعت باد، تابش خورشیدی، و نسبت تقاضای اوج ساعتی در ویژگیهای لود روزانه بستگی دارند، به جمع کننده کمک می کند تا EV های خود را در ساعات غیر اوج شارژ نمایند. الگوریتم تکاملی تفاضلی (DE) برای حل مسئله بهینه سازی استفاده شده اند. کارایی روش پیشنهادی برای 69 اتوبوس و 94 میکروگرید اتوبوس ارزیابی شده است.

بدون دیدگاه