تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود پاورپوینت تشخیص حالت عاطفی چهره و افسردگی در دختران نوجوان: ارتباط با ویژگی های بالینی

قیمت خرید این کالا
19,700 تومان
دانلود رایگان نمونه خرید و دانلود کالا
فرمت مقاله : پاورپوینت کد محصول : P11717
تعداد اسلایدها : 33 تعداد شکل، نمودار و جداول : 0
قابلیت ویرایش : دارد قابلیت پرینت : دارد
محتوای فایل : rar حجم فایل : 523.05Kb
عنوان کامل: تشخیص حالت عاطفی چهره و افسردگی در دختران نوجوان: ارتباط با ویژگی های بالینی
رشته های مربوط: روانشناسی
گرایشهای مربوط: روانشناسی بالینی
این مقاله با فرمت پاورپوینت بوده و قابلیت ویرایش کامل دارد. پس از انجام خرید، بلافاصله محصول قابل دانلود میباشد.
فهرست

چکیده

1. مقدمه

2. روشها

2.1. شرکت کنندگان

2.2 روند کار

2.3 تجزیه و تحلیل ها

3 نتایج

3.2 آمار توصیفی

3.3 اختلافات گروهی

3.4 ویژگیهای بالینی و EFER در گروه افسردگی

4 بحث

4.1 تفاوتهای گروهی

4.2 ویژگیهای بالینی و EFER در گروه افسردگی

4.3 نقاط قوت و محدودیتها

5 نتیجه گیری

منابع

بخشی از پاورپوینت

p11716

 

بخشی از متن

مطالعات بر روی دختران مبتلا و غیر مبتلا به افسردگی بررسی کرده.ارتباط بین ویژگیهای بالینی مربوط به افسردگی و  EFERرا مورد بررسی قرار داده است. ۵۰ نفر از دختران دارای معیار افسردگی و ۵۵ دختر فاقد تشخیص روانشناسی کارهای EFER را انجام دادند.

زمان واکنش و دقت برای تشخیص ابراز احساسات در شدت زیاد و کم، و حساسیت در تشخیص شادی، غم، عصبانیت و ترس مورد ارزیابی قرار گرفت.نوجوانان مبتلا به افسردگی نسبت به نوجوانان گروه مقایسه از سرعت عمل نسبتا بیشتری در تشخیص ناراحتی برخوردار بودند.آگاهی از تغییرات اجتماعی-شناختی مرتبط با افسردگی می تواند به پیشرفت بهتر و انجام مداخلات مناسب کمک کند.

نکات

- تنها در فروشگاه اینترنتی ایران عرضه میتوانید قبل از خرید برای اطمینان از محتوای محصول، قسمتی از مقاله پاورپوینت را به طور رایگان دانلود کنید و در صورت رضایت خریداری نمایید.

- اگر مایل به تغییر قالب فعلی مقاله پاورپوینتی که خریداری نموده اید، هستید، برای دریافت تم و قالب های آماده پاورپوینت تخصصی اینجا کلیک نمایید.

- تمامی حقوق مادی و معنوی این محصول متعلق به گروه آموزشی ایران عرضه بوده و هرگونه انتشار این مقاله پاورپوینت به صورت انبوه بدون اخطار قبلی پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.