دانلود پاورپوینت پلتفرم (بستر) رسانه های اجتماعی آنلاین برای مولد بازاریابی
فرمت مقاله : پاورپوینت | کد محصول : P12312 |
تعداد اسلایدها : 15 | تعداد تصاویر و جداول : 2 |
قابلیت ویرایش پاورپوینت : دارد | قابلیت پرینت : دارد |
محتوای فایل : rar | حجم فایل : 1.49Mb |
عنوان کامل مقاله: پلتفرم (بستر) رسانه های اجتماعی آنلاین برای مولد بازاریابی |
رشته های مربوط: مدیریت |
گرایشهای مربوط: بازاریابی، مدیریت فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک |
فصل 1 : مقدمه
فصل 2: بررسی ادبیات
فصل 3: روش شناسی
فصل 4: نتایج و بحث
فصل 5: نتیجه گیری
بخشی از متن پاورپوینت
پ. استراتژی های دقیق رسانه ای برای سایت ها و شبکه های اجتماعی:
شرکتهایی که به سادگی کمپینهای رسانههای اجتماعی دیجیتال خود را اجرا میکنند، برای رسیدن به موفقیت در شبکههای اجتماعی در 60 شرکت مبتنی بر پیسکورسکی(Piskorski) سختی هایی داشته اند. این شرکتها آشکارا در حال تلاش برای انتقال دادههای تجاری خود به مشتریان بودند، در پیشرفت ناخواسته مداخله میکردند و مداوم بر سر جزئیات به مشتریان فشار میآوردند. از طرفی، سازمان های موفق توانستند از بهینه سازی پشتیبانان و اجرای استراتژی های اجتماعی خود فراتر بروند. پنج نمونه بازاریابی جدید با استفاده از تعامل دیجیتال و پنج روش دخالت شرکت ها در این زندگی ها در تحقیق دیگری توسط دیتون (Deighton) شرح داده شده است . این پنج نمونه، پاسخ هایی به کاهش قدرت بازاریابی در مقایسه با مشتریان هستند. این پنج نمونه شامل خطوط فکری، ارتباطات همه جانبه، تبادلات املاک و مستغلات، تبادلات اجتماعی و تجارت فرهنگی است
- تنها در فروشگاه اینترنتی ایران عرضه میتوانید قبل از خرید برای اطمینان از محتوای محصول، قسمتی از مقاله پاورپوینت را به طور رایگان دانلود کنید و در صورت رضایت خریداری نمایید.
- تمامی حقوق مادی و معنوی این محصول متعلق به گروه آموزشی ایران عرضه بوده و هرگونه انتشار این مقاله پاورپوینت به صورت انبوه بدون اخطار قبلی پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.