تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله پلتفرم (بستر) رسانه های اجتماعی آنلاین برای مولد بازاریابی – نشریه IEEE

عنوان فارسی: پلتفرم (بستر) رسانه های اجتماعی آنلاین برای مولد بازاریابی
عنوان انگلیسی: Online Social Media Platform for Marketing Generator
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 15 (1 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2021 نشریه : آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش فرمت ترجمه مقاله : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین سایز ترجمه مقاله : 14
نوع مقاله : ISI نوع ارائه مقاله : ژورنال
کد محصول : 12312 وضعیت ترجمه : انجام شده و آماده دانلود در فایل ورد و pdf
محتوای فایل : zip حجم فایل : 3.91Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، بازاریابی، مدیریت فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک
مجله: سمپوزیوم کاربردهای کامپیوتر و الکترونیک صنعتی - Symposium on Computer Applications & Industrial Electronics
دانشگاه: دانشکده علوم و مهندسی اطلاعات، دانشگاه مدیریت و علوم، شاه علم، مالزی
کلمات کلیدی: رسانه های اجتماعی آنلاین، بازاریابی دیجیتال، استراتژی های بازاریابی
کلمات کلیدی انگلیسی: Online Social media - Digital Marketing - Marketing strategies
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: ندارد ☓
ضمیمه: ندارد ☓
بیس: نیست ☓
مدل مفهومی: ندارد ☓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: ندارد ☓
فرضیه: ندارد ☓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1109/ISCAIE51753.2021.9431800
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1- مقدمه

2 - بررسی ادبیات

A . بازاریابی رسانه های اجتماعی

B. پلتفرم رسانه های اجتماعی

C. استراتژی های دقیق رسانه ای برای سایت ها و شبکه های اجتماعی

D . ضبط: نظارت بر رسانه های اجتماعی

E . چارچوب مفهومی

F . برندهای بزرگ و رسانه های اجتماعی

G. بررسی محصول مرتبط

3- روش شناسی

4- نتایج و بحث

5- نتیجه گیری

منابع

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Social media has developed into a central marketing device. It is used for research, distribution, and advertisement marketing. Recruiters for marketing positions also claim that they want to appoint “digital natives. `' Currently, these applications are a common phenomenon for customers and corporations. Social networking networks are used most often as strategic marketing tools and outlets for the promotion of new products-good and services. Hundreds of millions of users around the world, who spend much of their time on these sites every day, are attracted by widely popular social networking apps such as Facebook, Twitter, YouTube and LinkedIn. In this paper, the objective is to create a platform for all users, especially entrepreneurs as marketing generators, to manage their multiple social media in one location. The goal of social media management tools is to be the “one tool for controlling all of them. `' This platform would make managing their social media simpler for them, so that they can stay in contact with their trading partners. Growing numbers of studies indicate that corporate interest in the field of social media is continuing to develop and more and more businesses are incorporating various types of social media into their everyday business activities and marketing strategies.

V. CONCLUSION

As a conclusion, company has so many social media tools. Through this research, so many individuals have won. This makes it convenient and saves time for completion of certain items. Social networking is a vital component of the business marketing, but management may not have to be overwhelming. Take the first step, create a profile, and begin to connect with your clients. To conclude, the projects we suggest are focused on concerns that some users also pose. We therefore suggest that our framework be built in order, in other words, to enable other users to encourage users to deal with their social media very well.

نمونه متن ترجمه

چکیده

رسانه های اجتماعی به یک ابزار بازاریابی مرکزی توسعه پیدا کرده اند. آن برای تحقیق، توزیع و بازاریابی تبلیغاتی استفاده شده است. استخدام کنندگان برای موقعیت های بازاریابی نیز ادعا میکنند که آنها میخواهند " بومی های دیجیتال " را تعیین کنند. در حال حاضر، این برنامه های کاربردی یک پدیده رایج برای مشتریان و شرکتها هستند. شبکه های شبکه اجتماعی اغلب به عنوان ابزارهای بازاریابی استراتژیک و رسانه ها برای ارتقاء محصولات جدید-خوب و خدمات استفاده می شوند. صدها میلیون نفر از کاربران سراسر جهان که هر روز بیشتر زمان خود را در این سایت‌ها می‌گذرانند، توسط برنامه‌های شبکه‌های اجتماعی محبوب مانند فیس‌بوک، توییتر، یوتیوب و لینکدین بطور گسترده ای جذب می‌شوند. در این مقاله، هدف این است که یک پلتفرم برای همه کاربران بویژه کارآفرینان بعنوان مولدان بازاریابی، برای مدیریت رسانه های اجتماعی چندگانه خود در یک مکان ایجاد شود. هدف ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی این است که "یک ابزار برای کنترل همه آنها" باشد. این پلتفرم، مدیریت رسانه های اجتماعی آنها را برایشان ساده تر خواهد ساخت، به طوری که آنها می توانند با شرکای تجاری خود در تماس باشند. تعداد رو به رشد مطالعات نشان می دهد که علاقه شرکت های بزرگ در زمینه رسانه های اجتماعی در حال توسعه است و کسب و کارهای بیشتر و بیشتری در حال گنجاندن انواع مختلف رسانه های اجتماعی درون فعالیتهای تجاری هر روزه و استراتژی های بازاریابی خود هستند.

5- نتیجه گیری

به عنوان یک نتیجه، شرکت ابزارهای رسانه های اجتماعی زیادی دارد. از طریق این تحقیق، افراد خیلی زیادی برنده شده اند. این باعث می شود که آن مناسب باشد و زمان را برای تکمیل موارد خاص صرفه جویی کند. شبکه های اجتماعی یک جزء حیاتی بازاریابی کسب و کار است، اما مدیریت ممکن است زیاد نباشد. اولین گام را بردارید، یک پروفایل ایجاد کنید و شروع به برقراری ارتباط با مشتریان خود کنید. برای نتیجه گیری، پروژه هایی که ما پیشنهاد می کنیم بر نگرانی هایی متمرکز هستند که برخی کاربران نیز ارائه می کنند. ما بنابراین پیشنهاد می کنیم که چارچوب ما به این خاطر ساخته شود، به عبارت دیگر، بقیه کاربران قادر باشند تا کاربران را تشویق کنند تا خیلی خوب با رسانه های اجتماعی خود معامله کنند.

تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)