دانلود خلاصه مقاله پلتفرم (بستر) رسانه های اجتماعی آنلاین برای مولد بازاریابی (ترجمه خلاصه)
عنوان فارسی: | پلتفرم (بستر) رسانه های اجتماعی آنلاین برای مولد بازاریابی |
عنوان انگلیسی: | Online Social Media Platform for Marketing Generator |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 5 (خلاصه شده) |
سال انتشار : 2021 | تعداد کلمات متن خلاصه : 1100 |
فونت متن خلاصه : بی نازنین | سایز متن خلاصه : 14 |
زبان متن خلاصه : فارسی | نشریه : آی تریپل ای - IEEE |
کد محصول : kh12312 | |
محتوای فایل : docx | حجم فایل : 106.62Kb |
رشته های مرتبط: مدیریت |
گرایش های مرتبط: بازاریابی، مدیریت فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک |
فصل 1 : مقدمه
فصل 2: بررسی ادبیات
فصل 3: روش شناسی
فصل 4: نتایج و بحث
فصل 5: نتیجه گیری
پ. استراتژی های دقیق رسانه ای برای سایت ها و شبکه های اجتماعی:
شرکتهایی که به سادگی کمپینهای رسانههای اجتماعی دیجیتال خود را اجرا میکنند، برای رسیدن به موفقیت در شبکههای اجتماعی در 60 شرکت مبتنی بر پیسکورسکی(Piskorski) سختی هایی داشته اند. این شرکتها آشکارا در حال تلاش برای انتقال دادههای تجاری خود به مشتریان بودند، در پیشرفت ناخواسته مداخله میکردند و مداوم بر سر جزئیات به مشتریان فشار میآوردند. از طرفی، سازمان های موفق توانستند از بهینه سازی پشتیبانان و اجرای استراتژی های اجتماعی خود فراتر بروند. پنج نمونه بازاریابی جدید با استفاده از تعامل دیجیتال و پنج روش دخالت شرکت ها در این زندگی ها در تحقیق دیگری توسط دیتون (Deighton) شرح داده شده است . این پنج نمونه، پاسخ هایی به کاهش قدرت بازاریابی در مقایسه با مشتریان هستند. این پنج نمونه شامل خطوط فکری، ارتباطات همه جانبه، تبادلات املاک و مستغلات، تبادلات اجتماعی و تجارت فرهنگی است