ترجمه مقاله آنالیزهای آماری جدید در تحقیق بازاربایی با داده فازی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله آنالیزهای آماری جدید در تحقیق بازاربایی با داده فازی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
آنالیزهای آماری جدید در تحقیق بازاربایی با داده فازی
عنوان انگلیسی
New statistical analysis in marketing research with fuzzy data
صفحات مقاله فارسی
14
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2016
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5546
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت و ریاضی
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار، محاسبات نرم و بازاریابی
مجله
مجله پژوهش کسب و کار - Journal of Business Research
دانشگاه
دانشگاه کاتولیک فو جن، تایوان
کلمات کلیدی
تصمیم گیری، آمارهای فازی، داده فازی، تحقیق بازاریابی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1-مقدمه
2-مرور منابع
3-آنالیزهای آماری با محاسبه نرم
3-1-پرسشنامه با تئوری مجموعه فازی
3-2-طبیعت پاسخ دهی فازی
3-3-اندازه گیری با داده فازی
3-4-پرسشنامه ها و پاسخ های دو بعدی
4-یک مطالعه تجربی
4-1-ویژگی ها
5-نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
1. Introduction

Talking about promoting the quality of market research is not possible without tackling the problem of implementing an efficiency evaluation tool, to systematically gauge work performance. The application of this measurable system requires setting up a metric system for sampling survey or field studies with fuzzy data. Given the nature of the topic, studies of market research and decision management could have analyzed how people plan and execute their activities within a given time interval; researchers could have investigated plan-action discrepancies as a function of dynamic events, time budgets, etc. However, most research studies use cross-sectional designs and measurement instruments that emphasize stability rather than dynamic aspects of time-management behavior. Future research could profit much from dynamic approaches to theory building and research (Nguyen & Wu, 2006a, 2006b; Nguyen, Kreinovich, Wu, & Gang, 2011). In many fields, such as human language, thought, and decision making—where categorization (or ranking) is vague and nonquantitative, often simply non-specific preferences—significant data may get lost easily. Consequently, statistical phenomena can easily and quickly describe the basic structure of the information for data analysis, employed in many academic areas. Many researches focus on the applications of fuzzy statistical analysis in the social sciences, who identify the model construction through qualitative simulation. Wu and Tseng (2002) use a fuzzy regression method of coefficient estimation to analyze Taiwan monitoring index of economics. Nguyen et al., (2011) provide an extensive treatment of the theory of fuzzy statistics.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
1-مقدمه
صحبت در مورد پیشبرد کیفیت تحقیق بازار ، بدون مقابله با مسئله اجرای یک ابزار ارزیابی موثر امکانپذیر نیست تا به طور سیستماتیک کارایی کار را اندازه گیری نماید. کاربرد این سیستم قابل اندازه گیری نیازمند نصب یک سیستم سنجش برای نمونه گیری بررسی یا زمینه های مطالعه برای داده فازی می باشد.
با توجه به طبیعت این موضوع، مطالعات تحقیق بازار و مدیریت سیستم می تواند آنالیز کندکه مردم چگونه برنامه ریزی می کنند و فعالیت های خود را در یک فاصله زمانی مورد نظر مدیریت می کنند؛ محققان می توانند فعالیتهای برنامه ریزی متفاوت به عنوان تابعی از رخداد های دینامیک، بودجه زمانی و غیره داشته باشند. به هرحال، بسیاری از مطالعات تحقیقی از طرح های مقطعی و ابزارهای اندازه گیری استفاده می کنند که نسبت به جنبه های دینامیکی رفتار اندازه گیری زمانی به پایداری تاکید می کنند. تحقیق آینده می تواند از روش های دینامیکی بیشتری برای ساخت تئوری و تحقیق بهره ببرد.
در بسیاری از زمینه ها، مانند زبان انسان، تفکر، و تصمیم گیری- که دسته بندی (یا درجه بندی) مبهم و غیر کمی می باشد، اغلب اولویت های غیر ویژه را ساده می کند-داده مهم باید به آسانی حذف ود. متعاقبا، شدیده آماری می تواند به آسانی و سریعا ساختار اساسی اطلاعات برای آنالیز داده بکار گرفته شده در بسیاری از حوزه های آکادمیک را شرح دهد.
بسیاری از محققان روی کاربرد آنالیزهای آماری فازی در علوم جتماعی استفاده می کنند که ساخت مدل از طریق شبیه سازی کیفی را شناسایی می کند. از روش رگرسیون فازی تخمین ضریب برای آنالیز شاخص نظارت اقتصادی تایوان استفاده می کنند. اصلاح وسیع تئوری امارهای فازی ارائه کردند.

بدون دیدگاه