منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله بازاریابی در یک دنیای دیجیتالی داده-محور - نشریه الزویر

ترجمه مقاله بازاریابی در یک دنیای دیجیتالی داده-محور - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۶۰,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بازاریابی در یک دنیای دیجیتالی داده-محور: کاربردهایی برای نقش و حیطه بازاریابی
عنوان انگلیسی
Marketing in a data-driven digital world: Implications for the role and scope of marketing
صفحات مقاله فارسی
22
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2021
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
7.161 در سال 2020
شاخص H_index مجله
179 در سال 2021
شاخص SJR مجله
1.871 در سال 2020
شناسه ISSN مجله
0148-2963
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2020
کد محصول
11742
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، بازاریابی، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی
مجله
مجله پژوهش کسب و کار - Journal of Business Research
دانشگاه
دانشکده بازرگانی رابینسون، دانشگاه ایالتی جورجیا، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
بازاریابی داده محور، تکنولوژی دیجیتالی، آینده بازاریابی، تکامل نقش بازاریابی
کلمات کلیدی انگلیسی
Data-driven marketing - Digital technology - Future of marketing - Evolution of marketing role
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2020.06.062
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. بازاریابی داده محور چطور به گسترش حیطه و نقش بازاریابی کمک کرده است؟
2.1 خلاقیت
2.2 ارتباط
2.3 قابلیت های علم تجزیه و تحلیل
2.4 پاسخگویی
2.5 تکنولوژی
3. مقدمه ای بر ویژه نامه: بازاریابی در یک دنیای دیجیتالی داده محور
3.1 آیا تکنیک ها می توانند سرعت خود را به سرعت داده ها برسانند؟
3.2 استفاده از نام برندهای شرکتی (در مقابل محصول) در فیسبوک برای مشارکت در رسانه های اجتماعی
3.3 نسل هزاره و اسنپ چت
3.4 نقش رسانه های اجتماعی در خرید سازمانی
3.5 بازاریابی رسانه های اجتماعی برای برندهای لوکس
3.6 تحلیل های متن کاوی محتوای درخواست جذب سرمایه
3.7 جستجوی اطلاعات مربوط به سلامت مصرف کنندگان در یک محیط کانال همه کاره
3.8 اثرات هم افزای جهت گیری بازار
3.9 تکنولوژی های عصر جدید و کاربردهایی برای تحقیقات آینده
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
11742-IranArze 11742-IranArze1 11742-IranArze2
نحوه خرید نسخه پاورپوینت این مقاله
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

We are living in a world of data abundance and rapid technological advances in the digital realm. The consequences for marketing practices have been transformative. The Marketing Edge and Journal of Business Research sponsored this special issue to address the need for research in this domain. We draw upon past literature to trace how data-driven marketing practices and adoption of digital technologies have helped transform and expand the scope of marketing from a function that was primarily related to analyzing advertisements, to crafting analytics-driven customer-centric marketing, to a function that is fiscally responsible and increasingly technology enabled. The collection of nine studies in this special issue richly describes the challenges that marketing practitioners face and highlights research issues that need to be addressed.

1. Introduction

The application of data and digital technologies in marketing has undergone several interesting stages of transformation. Each stage has helped transform and augment the scope and role of the marketing function within the organization. We draw upon past literature and systematically track the applications of data-driven marketing and digital technologies over time. We find that the historical evolution of data-driven marketing may be divided into five discrete stages as described Section 2. Each stage describes how data-driven applications (which were later enabled by digital technologies) were influenced by the business environment in the respective stage and how this ultimately contributed to the expansion of the role and scope of marketing within an organization. In a subsequent section (Section 3) we introduce the special issue of the Journal of Business Research based on the theme of ‘Marketing in a Data-Driven Digital World’ and provide an overview of the studies included in the special issue.

3.8. Synergistic Effects of Market Orientation

The pace of business is changing faster than ever before. Inability to respond to changes can often pose serious challenges to survival for business. In the study titled ‘Synergistic Effects of Market Orientation Implementation and Internalization & Its Impact on Firm Performance - Direct Marketing Service Provider Industry’, Abbu and Gopalakrishna (2020) build upon the important construct of market orientation as a means for firm performance. More specifically, the authors introduce market orientation internalization as a mediator between market orientation implementation and firm performance relationship. In addition, they conceptualize the impact of learning orientation as a moderator that strengthens the relationship between market orientation implementation and market orientation internalization.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

ما در دنیایی مملو از داده های فراوان زندگی می کنیم که در آن، پیشرفت های تکنولوژیکی سریعی در حوزه دیجیتال رخ میدهد. این مسئله پیامدهای تحول آمیزی برای روشهای بازاریابی داشته است. Marketing Edge و مجله تحقیقات بازرگانی  اسپانسری این ویژه نامه را بر عهده گرفتند تا به این طریق در راستای برآورده سازی ضرورت انجام تحقیقات در این زمینه، گام برداشته باشند. ما از تحقیقات قبلی استفاده کردیم تا بررسی کنیم که روشهای بازاریابی داده محور و اتخاذ تکنولوژی های دیجیتالی چطور به تحول و گسترش حیطه بازاریابی کمک کرده اند، و آنرا از «عملکردی که عمدتاً مربوط به تحلیل تبلیغات برای انجام ماهرانه یک بازاریابی مشتری-محور مبتنی بر علم تجزیه و تحلیل است» به «عملکردی که از لحاظ مالی مسئول است و به شکل فزاینده ای از تکنولوژی بهره می گیرد» تبدیل کرده اند. یک مجموعه متشکل از 9 مقاله در این ویژه نامه، توصیفات غنی را در خصوص چالش های پیش روی متخصصان بازاریابی فراهم می سازند و همچنین مسائل پژوهشی که باید حل شوند را مشخص می سازند.

1.  مقدمه

بکارگیری داده ها و تکنولوژی های دیجیتالی در بازاریابی، چندین مرحله جالب از تحول را تجربه کرده است. هر یک از این مراحل به تحول و تکمیل حیطه و نقش عملکرد بازاریابی در سازمان کمک کرده اند. ما ادبیات گذشته را مرور کردیم و کاربردهای بازاریابی داده محور و تکنولوژی های دیجیتالی را در طول زمان به یک شکل سیستماتیک پیگیری نمودیم. ما پی بردیم که تکامل تاریخی بازاریابی داده محور را می توانیم به پنج مرحله جداگانه تقسیم کنیم؛ این مراحل را در بخش 2 بیان کرده ایم. هر یک از این مراحل توضیح می دهند که کاربردهای داده محور (که بعداً توسط تکنولوژی های دیجیتالی ممکن گشتند) چطور در مرحله مربوطه تحت تأثیر محیط کسب و کار قرار می گرفتند، و اینکه این مسئله در نهایت چطور به گسترش نقش و حیطه بازاریابی در یک سازمان کمک میکرد. ما در بخش فرعی بعدی (بخش 3) ویژه نامه مجله تحقیقات بازرگانی را بر مبنای موضوع «بازاریابی در یک دنیای دیجیتالی داده محور» معرفی می کنیم و مروری از مطالعات شامل در این ویژه نامه را فراهم می سازیم.

3.8  اثرات هم افزای جهت گیری بازار

سرعت تغییر کسب و کارها بیش از هر زمان دیگر، افزایش پیدا کرده است. ناتوانی در پاسخ دادن به تغییرات می تواند چالش های جدی را برای بقای یک کسب و کار ایجاد نماید. ابو و گوپالا کریشنا (2020) در مطاله ای با عنوان «اثرات هم افزای اجرا و درونی کردن جهت گیری بازار، و تأثیر آن بر روی عملکرد شرکت – صنعت فراهم کننده خدمات بازاریابی مستقیم»، بررسی خود را بر مبنای ساختار مهم جهت گیری بازار – به عنوان ابزاری برای عملکرد شرکت – پایه ریزی کرده اند. این مؤلفان خصوصاً درونی کردن جهت گیری بازار را به عنوان واسطه ای برای «رابطه بین اجرای جهت گیری بازار و عملکرد شرکت» معرفی نمودند. آنها همچنین تأثیر جهت گیری یادگیری را به صورت واسطه ای مفهوم سازی کردند که رابطه بین اجرای جهت گیری بازار و درونی کردن جهت گیری بازار را تقویت میکند.


بدون دیدگاه