دانلود رایگان مقاله مدیریت ادغام: چرا مردم می توانند ابتدا برند و ادغام IT را بهبود بخشد

عنوان فارسی
مدیریت ادغام: چرا مردم می توانند ابتدا برند و ادغام IT را بهبود بخشد
عنوان انگلیسی
Managing mergers: Why people first can improve brand and IT consolidations
صفحات مقاله فارسی
0
صفحات مقاله انگلیسی
12
سال انتشار
2016
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
کد محصول
E4733
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت و مهندسی فناوری اطلاعات IT
مجله
افق های تجارت - Business Horizons
دانشگاه
دانشکده تجارت Goizueta، دانشگاه اموری، امریکا
کلمات کلیدی
استراتژی ادغام و اکتساب، مشتری مداری؛ عدالت سازمانی؛ تغییر مکان نام تجاری؛ مشارکت مشتری؛ ادغام و اکتساب مطالعه موردی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
چکیده

Abstract


The number and value of mergers and acquisitions (M&As) continue to grow, with record increases in the U.S. and Asia Pacific in 2015. Yet, despite calls from academic literature for more consideration of the human and behavioral factors in such massive change, there remains an inordinate focus on the financial or quantitative aspects. We connect the newer streams of research with efficiency and growth imperatives via an illustrative analysis of ANZ New Zealand’s horizontal merger with The National Bank of New Zealand. ANZ successfully completed a brand and technology merger by prioritizing the customer, addressing employees’ socioeconomic concerns, providing enough time and resources to ensure efficiencies, and rebranding enriched customer services and revenues. The results were overwhelmingly positive and provide a useful template for how M&As should be executed in the future using a people-first approach.


بدون دیدگاه