ترجمه مقاله تاثیر مشارکت مشتری و تعامل مشتری با برند بر وفاداری به برند - نشریه امرالد

ترجمه مقاله تاثیر مشارکت مشتری و تعامل مشتری با برند بر وفاداری به برند - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تاثیر مشارکت مشتری و تعامل مشتری با برند بر وفاداری به برند
عنوان انگلیسی
Influences of customer participation and customer brand engagement on brand loyalty
صفحات مقاله فارسی
16
صفحات مقاله انگلیسی
7
سال انتشار
2016
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن مقاله
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
1.867 در سال 2019
شاخص H_index مجله
84 در سال 2019
شاخص SJR مجله
0.653 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
0736-3761
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q2 در سال 2019
کد محصول
F1756
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
ضمیمه
دارد و ترجمه شده است ✓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
دارد ✓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، بازاریابی و مدیریت بازرگانی
مجله
مجله بازاریابی مصرف کننده - Journal of Consumer Marketing
دانشگاه
گروه تجارت و مدیریت، انستیتوی تجارت و علوم اجتماعی، کالج دانشگاه جنوب شرقی نروژ
کلمات کلیدی
رضایت از برند، مشارکت مشتری، وفاداری نسبت به برند، تعامل مشتری با برند
کلمات کلیدی انگلیسی
Brand satisfaction - Customer participation - Brand loyalty - Customer brand engagement
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1108/JCM-04-2015-1390
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
زمینه مفهومی
تعامل مشتری با برند
فرضیه ها
مطالعه 1
طراحی، نمونه و ارزیابی
تست روایی و پایایی
تست فرضیه
تست اثر واسطه
تلفیق تعامل مشتری با برند در رسانه اجتماعی
مطالعه 2
طراحی و نمونه
پیوست
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Purpose Value co-creation assumes that customers take active roles and create value together with firms. This paper aims to investigate the short- and long-term effects of customer participation on brand loyalty, through brand satisfaction. Participation effects were also examined among social media-using customers with the additional explanatory factor of brand engagement.

Design/methodology/approach Two studies were conducted among insurance customers: a cross-sectional study using a nationwide sample (N = 954) and a subsample of social media users (N = 145) to examine short-term effects, and a longitudinal study using data from three assessment timepoints (N = 376) to enable empirical long-term testing.

Findings The cross-sectional study showed positive short-term effects of customer participation on brand loyalty, mediated by satisfaction. Among customers using social media, positive participation effects gained from brand engagement strengthened brand satisfaction. The longitudinal study did not show similar positive long-term effects of customer participation.

Practical implications These findings help deepen service marketers’ understanding of the possible short-term effects of customer participation and customer brand engagement, and caution them to not expect that customer participation will have long-term positive satisfaction and loyalty effects.

Originality/value This research provides interesting short- and long-term findings, due to the complementary cross-sectional and longitudinal study designs.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف- هم آفرینی ارزش فرض می کند که مشتریان دارای نقش فعالی هستند و ارزش را همراه با شرکتها ایجاد می کنند. هدف از این مقاله بررسی تاثیرات بلند مدت و کوتاه مدت مشارکت مشتری بر وفاداری نسبت به برند از طریق رضایت از برند است. تاثیرات مشارکت نیز در بین مشتریانی که از رسانه های اجتماعی استفاده می کردند با عامل توصیفی بیشتری از تعامل برند مورد بررسی قرار گرفت.
طراحی/روش شناسی/رویکرد- دو مطالعه در بین مشتریان بیمه انجام شد: یک مطالعه مقطعی با استفاده از یک نمونه در سرتاسر کشور (N=954) و زیرنمونه ای از کاربران رسانه های اجتماعی (N=145) برای بررسی تاثیرات کوتاه مدت ، و یک مطالعه طولی با استفاده از داده های ارزیابی از سه نقطه زمانی (N=376) برای انجام بررسیهای بلندمدت تجربی.
یافته ها- مطالعه مقطعی تاثیرات کوتاه مدت مثبتی را از مشارکت مشتری بر وفاداری نسبت به برند بواسطه رضایت نشان داد. در بین مشتریانی که از رسانه اجتماعی استفاده می کنند، تاثیرات مثبت مشارکت حاصل از تعامل برند با رضایت از برند تقویت شد. مطالعه طولی تاثیرات مثبت مشابه و بلندمدتی را از مشارکت مشتری نشان نداد.
مفاهیم کاربردی- سه مورد از یافته ها به تعمیق شناخت بازاریابان خدمات از تاثیرات مثبت کوتاه مدت مشارکت مشتری و تعامل مشتری با برند کمک می کند و به آنها هشدار می دهد که انتظار نداشته باشند که مشارکت مشتری دارای تاثیرات مثبت بلندمدت بر وفاداری و رضایت آنها باشد.
اصالت/ارزش- این تحقیق یافته های بلندمدت و کوتاه مدت جالبی را با توجه به طراحیهای مطالعه طولی و مقطعی تکمیلی فراهم می آورد.

بدون دیدگاه