دانلود ترجمه مقاله رابطه سبک مدیریت مشارکتی، استراتژی موفق و عملکرد مالی - مجله امرالد

دانلود ترجمه مقاله رابطه سبک مدیریت مشارکتی، استراتژی موفق و عملکرد مالی - مجله امرالد
قیمت خرید این محصول
۲۴,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
رابطه میان سبک مدیریت اشتراکی، موفقیت اجرای استراتژی و عملکرد مالی در صنایع غذایی
عنوان انگلیسی
The relationship among participative management style, strategy implementation success, and financial performance in the foodservice industry
صفحات مقاله فارسی
22
صفحات مقاله انگلیسی
20
سال انتشار
2010
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
3295
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار، مدیریت اجرایی، مدیریت استراتژیک و مدیریت مالی
مجله
مدیریت، استراتژی و عملکرد
دانشگاه
بخش مدیریت رستوران و مهمان نوازی دانشگاه آرکانزاس
کلمات کلیدی
مدیریت مشارکتی، رستوران ها، اجرای استراتژی، اندازه سازمانی، عملکرد، سبک های مدیریت، استراتژی مدیریت
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
پیشینه پژوهش (مرور ادبیات)
تعاریف
فرضیات
ساختار/ اندازه سازمان و سطح مشارکت
درجه مشارکت بر عملکرد سازمانی
روش
اندازه گیری
معیارهای عملکرد
تحلیل داده ها
نتایج
پروفایل پاسخ دهنده
تست فرضیات
بحث ها و نتایج
سخن پایانی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Purpose – This study aims to consider how the degree of participation at various hierarchical levels impacts action plan implementation success and firm financial performance. Specifically, the study seeks to assess the relationship among organizational structure, involvement by top management, middle management, lower management and frontline employees and its effect on firm performance; and, when controlling for firm size and industry segment membership, the effect of the relationship among direct involvement effects and interacting involvement effects on performance.

Design/methodology/approach – The study used survey methodology and a random sample of members in a US state restaurant association. The analysis included comparisons between groups using independent sample t tests and hierarchical regression to assess direct and interacting effects.

Findings – The findings indicate that, regardless of firm size or industry segment, the direct effects of greater top management involvement and the interaction effects of one three‐way interaction (middle management, lower management, and frontline staff) and the four‐way interaction led to higher levels of action plan success. For the longer‐term impact on financial performance, higher participative approaches used by top management and frontline staff were significantly associated with higher overall profits and financial success.

Research limitations/implications – The sample was drawn from a specific region in the USA and may not be generalizable. The study attempts to minimize the potential for non‐response bias and to ensure inter‐rater reliability but these potential threats to validity cannot be totally ruled out.

Practical implications – In general, higher top management participatory approaches are important to enhance financial and strategy implementation success, regardless of firm size. The interaction of participation by all levels of the firm is a useful approach to increase the likelihood of strategy implementation success. Top management and frontline employee participation are critical organizational levels for enhancing participative management approaches and ultimately increasing financial performance for all foodservice firms.

 

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف- هدف مطالعه حاضر در نظر گرفتن تاثیر درجه مشارکت در سطوح مختلف سلسله مراتبی بر موفقیت اجرای برنامه عملیاتی و عملکرد مالی شرکت می باشد. مخصوصاً، مطالعه حاضر به دنبال ارزیابی رابطه میان ساختار سازمانی، مشارکت مدیریت ارشد، مدیریت میانی، مدیریت سطح پائین، و کارمندان خط مقدم و اثر آن بر عملکرد شرکت می باشد و در هنگام کنترل اندازه شرکت و عضویت بخش صنعت، به دنبال اثر ارتباط میان اثرات مشارکت مستقیم و اثرات مشارکت تعاملی بر عملکرد می باشد.
طراحی/ روش / شیوه- مطالعه حاضر از روش بررسی و نمونه تصادفی اعضا در رستوران ایالتی US استفاده نمود. تحلیل انجام شده شامل مقایسه بین گروهها با استفاده از تستهای t نمونه مستقل و رگرسیون سلسله مراتبی برای ارزیابی اثرات مستقیم و تعاملی می شد.
یافته ها- یافته های بدست آمده نشان می دهد که بدون توجه به اندازه شرکت یا بخش صنعت، اثرات مستقیم مشارکت بیشتر مدیریت ارشد و اثرات تعاملی تعامل سه طرفه ( مدیریت میانی، مدیریت سطح پائین و پرسنل خط مقدم) و تعامل چهار طرفه (چهار سویه) منجر به سطوح بالاتری از موفقیت برنامه عملیاتی گردید. برای تاثیر بلند مدت تر بر عملکرد مالی، شیوه های مشارکتی بالاتر مورد استفاده مدیریت ارشد و پرسنل خط مقدم با سودهای کلی بالاتر و عملکرد مالی ارتباط معناداری داشت.
محدودیت ها/ مبانی تحقیق- نمونه از منطقه خاصی از آمریکا انتخاب و تعمیم پذیر نمی باشد. مطالعه حاضر تلاش می کند پتانسیل سوداری غیر پاسخ را به حداقل رسانده و از قابلیت اعتماد میان ارزیاب اطمینان حاصل کند، اما این تهدیدهای بالقوه برای اعتبار را کلاً نمی توان رد نمود.
مبانی عملی- در حالت کلی، شیوه های مشارکتی مدیریت سطح بالا بدون توجه به اندازه شرکت، برای بهبود موفقیت مالی و اجرای استراتژی مهم هستند. تعامل مشارکت توسط تمامی سطوح شرکت شیوه ای مفید برای افزایش احتمال موفقیت اجرای استراتژی می باشد. مشارکت کارمندان خط مقدم و مدیریت ارشد سطوح سازمانی بحرانی برای بهبود شیوه های مدیریت مشارکتی بوده و نهایتاً عملکرد مالی برای کلیه شرکت های خدمات غذایی را افزایش می دهند.
ابتکار/ ارزش- ارزش مطالعه حاضر، توجه به تاثیر درجه مشارکت در میان چهار سطح سلسله مراتبی بر عملکرد شرکت و موفقیت اجرای برنامه می باشد.

بدون دیدگاه