ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
گروه مترجمین فروشگاه اینترنتی ایران عرضه اقدام به ارائه مقاله ترجمه شده با عنوان نقش انگیزش در مدیریت منابع انسانی برای رشته مدیریت (ایجاد انگیزه در کارکنان) به صورت رایگان نموده است.
تقلید هیجانات اولیه
مردم بدین شکل، عباراتشان را از طریق حرکات بدن وزبان، چه نا آگاهانه و چه آگاهانه، به دیگران انتقال می دهند . این ایده تقلید میمون صفتانه، برخی اوقات در تجارت، هم بر روی کارمندان و هم کارفرما تاثیری مثبت می گذارد که یافته های بسیاری این موضوع را تایید می کنند – نومان واستراک ۸۰۰۰ – اکثر اوقات، وقتی که کارمندان، احساس واقعیشان را نشان می دهند، با تجزیه و تحلیل آن، موجب توسعه آن احساس می گردند – لازاروس ۲۹۹۲. درحالی که می دانیم این تقلید هیجانی اولیه، برای و خداد سرایت واگیری هیجانی کافیست . ما به احساسات بلند مدت، پرداختیم . ابتدا از سه منظر و به سه دلیل مختلف آن را بررسی می نماییم . در ابتدا, احساسات قوی عصبی بر هیجانات موقتی، غالب اند که همان احساسات طولانی مدت را به وجود می آورند . تقلید هیجانی، می تواند موجب شادی و شعف افراد شود و به زودی از بین می رود که تحقیقات فیزیولوژیکی، این شریط را تایید می نماید و می گویند که هنگامی که محرکی که در جهت القاء هیجانات مثبت، همچون دادن هدیه ای کوچک به افراد، حذف می گردد, این احساسات نیز به سرعت کاهش میابند – به چارا، داماس یو, برنستون ۸۰۰۱ و ۲۹۹۹.
Primitive emotional mimicry
With primitive emotional mimicry (Hatfield, Cacioppo, & Rapson,1994), people mimic the facial expression of others, as well as their body language and movements, automatically and subconsciously. This is the idea of “monkey-see, monkey-do” where employees may become emotionally positive about the business simply by mimicking emotionally positive language, expression, and behavior of entrepreneurs. Emotional display on the part of entrepreneurs should evoke emotions in employees, or at least mimicry of the display (Neumann & Strack, 2000), based on primitive emotional mimicry research. Over time when employees display a certain emotion, they begin to internalize it, and the actual emotional may develop (Lazarus, 1991). While primitive emotional mimicry is enough for emotional contagion to occur, we argue that it is not enough to create employee passion for the venture, for three primary reasons. First, entrepreneurial passion involves more than just momentary emotions; it involves long-term enduring feelings. Emotional mimicry may lead employees to act happy or excited about the venture, but such emotions will likely not last once the trigger that produced the emotion is removed. Psychological research supports this claim, in that when stimuli used to induce positive emotions are removed, such as giving people a small prize, the associated positive emotions also typically diminish quickly (Bechara, Damasio, & Damasio, 2003; Cacioppo, Gardner, & Berntson, 1999).