منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله ساخت یک نقشه راهبرد برای موسسات بانکداری - نشریه الزویر

ترجمه مقاله ساخت یک نقشه راهبرد برای موسسات بانکداری - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۸,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
ساخت یک نقشه راهبرد برای موسسات بانکداری: بوسیله شاخص های کلیدی عملکرد کارت ارزیابی متوازن
عنوان انگلیسی
Constructing a strategy map for banking institutions with key performance indicators of the balanced scorecard
صفحات مقاله فارسی
51
صفحات مقاله انگلیسی
18
سال انتشار
2012
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
1.941 در سال 2019
شاخص H_index مجله
58 در سال 2020
شاخص SJR مجله
0.553 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
0149-7189
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q2 در سال 2019
کد محصول
10919
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت و اقتصاد، اقتصاد پول و بانکداری، مدیریت استراتژیک و بانکداری
مجله
ارزیابی و طرح ریزی برنامه - Evaluation and Program Planning
دانشگاه
گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه ملی چیایی، تایوان
کلمات کلیدی
شاخص‌های کلیدی عملکرد، نقشه‌ی راهبرد، کارت ارزیابی متوازن، آزمایش و آزمایشگاه ارزیابی و آزمون تصمیم‌گیری
کلمات کلیدی انگلیسی
Key performance indicator (KPI) - Strategy map - Balanced scorecard (BSC) - Decision Making Trial and Evaluation - Laboratory (DEMATEL)
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.evalprogplan.2011.11.009
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. ارزیابی عملکرد بانکداری موسسات بانکداری
2.1 تعاریف ارزیابی عملکرد
2.2 ارزیابی شاخص‌های عملکرد بانکداری
3. کارت ارزیابی متوازن و نقشه‌ی راهبرد
3.1 کارت ارزیابی متوازن
3.2 نقشه‌ی راهبرد
4. چارچوب ساختن نقشه‌ی راهبرد بوسیله آزمایش و آزمایشگاه ارزیابی و آزمون تصمیم‌گیری
4.1 چارچوب پیشنهادی برای ساختن نقشه‌ی راهبرد
4.2 آزمایش و آزمایشگاه ارزیابی و آزمون تصمیم‌گیری
5. نمونه‌ای تجربی از ساختن نقشه‌ی راهبرد برای یک موسسه بانکداری
5.1 شاخص‌های انتخاب معیار ارزیابی عملکرد کارت ارزیابی متوازن
5.2 ساخت نقشه‌ی راهبرد
5.3 تحلیل‌ها و تشریح مطالب
6. نتیجه‌گیری‌ها
6.1 کاربردهای مدیریتی
6.2 درس‌هایی که آموختیم
6.3 تحقیقات آتی
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)

10919 IranArze     10919 IranArze1     10919 IranArze2

نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This study presents a structural evaluation methodology to link key performance indicators (KPIs) into a strategy map of the balanced scorecard (BSC) for banking institutions. Corresponding with the four BSC perspectives (finance, customer, internal business process, and learning and growth), the most important evaluation indicators of banking performance are synthesized from the relevant literature and screened by a committee of experts. The Decision Making Trial and Evaluation Laboratory (DEMATEL) method, a multiple criteria analysis tool, is then employed to determine the causal relationships between the KPIs, to identify the critical central and influential factors, and to establish a visualized strategy map with logical links to improve banking performance. An empirical application is provided as an example. According to the expert evaluations, the three most essential KPIs for banking performance are customer satisfaction, sales performance, and customer retention rate. The DEMATEL results demonstrate a clear road map to assist management in prioritizing the performance indicators and in focusing attention on the strategy-related activities of the crucial indicators. According to the constructed strategy map, management could better invest limited resources in the areas that need improvement most. Although these strategy maps of the BSC are not universal, the research results show that the presented approach is an objective and feasible way to construct strategy maps more justifiably. The proposed framework can be applicable to institutions in other industries as well.

1. Introduction

As a result of the global financial crises beginning in mid-2007, international stock markets have sharply crashed, and numerous enterprises have collapsed or have been bought out (Shah, 2009). Financial institutions in particular have encountered more competitive challenges worldwide during the chain effects of the financial ‘‘tsunami.’’ It is therefore imperative that banking institutions enhance their competitive advantages in order to outperform the numerous competitors in the industry. These institutions must place more emphasis on improving internal operational performance (Davis & Albright, 2004; Littler, Aisthorpe, Hudson, & Keasey, 2000). Banking institutions must develop an effective way to align their strategies with corporate goals on the basis of performance analyses. The structural analysis of an evaluation model that links strategic objects as effective improvement paths becomes a critical issue for banking institutions if they are to sustain their competitive advantages.

6.3. Future research

In summary, according to the conclusions and limitations ofthis study, the following suggestions are drawn to aid future research. First, since no one performance indicator fits all scenarios, future studies are suggested to tailor performance indicators to meet the organization’s overall goals as well as the objectives of each individual unit. Second, the results reveal that the KPIs of the BSC perspectives may not be mutually exclusive. That is, there exists some degree of interdependence among the KPIs. Other analytical techniques (e.g., fuzzy integral, Analytic Network Process) can be employed to solve the interactive and feedback relationships between the indicators and to further explore the relative importance among the KPIs. Finally, more cases and empirical studies are recommended as tools to validate the usefulness of the proposed model of establishing strategy maps in depth.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مطالعه به‌منظور تبدیل شاخص‌های کلیدی عملکرد به یک نقشه‌ی راهبرد کارت ارزیابی متوازن برای موسسات بانکداری، یک روش ارزیابی ساختاری ارائه نموده است. با توجه به چهار جنبه‌ی کارت ارزیابی متوازن (یعنی جنبه‌های مالی، مشتری، فرآیند داخلی، و یادگیری و رشد)، مهم‌ترین شاخص‌های ارزیابی عملکرد موسسات بانکداری از ادبیات تحقیق مربوطه گردآوری شده‌اند و توسط کمیته‌ای از خبرگان بررسی شده است. سپس از روش آزمایش و آزمایشگاه ارزیابی و آزمون تصمیم‌گیری (DEMATEL)، که یک ابزار تحلیل معیار چندگانه است، برای تعیین روابط علی میان شاخص‌های کلیدی عملکرد استفاده شده است تا عوامل حیاتی محوری تاثیرگذار شناسایی شوند و یک نقشه‌ی راهبرد تصویری دارای پیوندهای منطقی برای ارتقاء عملکرد موسسات بانکداری ایجاد گردد. همچنین کاربردهای عملی استفاده از این روش‌ها به عنوان نمونه ارائه شده است. طبق ارزیابی‌های خبرگان، سه مورد از مهم‌ترین شاخص‌های کلیدی عملکرد موسسات بانکداری عبارتند از رضایت‌مندی مشتری، عملکرد فروش، و نرخ حفظ مشتری. نتایج تحلیل‌های روش آزمایش و آزمایشگاه ارزیابی و آزمون تصمیم‌گیری یک نقشه‌ی راهِ روشن را برای کمک به مدیریت در اولویت‌بندی شاخص‌های عملکرد و توجه به شاخص‌های حیاتی فعالیت‌های مرتبط با راهبردها ترسیم نموده‌اند. بر طبق نقشه‌ی راهبرد ساخته شده، مدیریت می‌تواند منابع محدود را به شیوه‌ای بهتر در حوزه‌هایی که بیشترین نیاز به بهبودی دارند سرمایه‌گذاری کند. اگرچه این نقشه‌های راهبرد کارت ارزیابی متوازن کلی نیستند، یافته‌های تحقیق نشان می‌دهند که رویکرد ارائه شده ”عینی“ و بی‌طرفانه است و استفاده از آن برای ساختن نقشه‌های راهبرد موجه است. این چارچوب پیشنهاد شده در موسسات و صنایع دیگر نیز کاربرد دارد.

1. مقدمه
در نتیجه بروز بحران‌های مالی جهانی در اواسط سال 2007، بازارهای سهام بین‌المللی به شدت سقوط کردند و بسیاری از شرکت‌ها دچار ورشکستگی شدند یا کل سهام آن‌ها خریداری شد (شاه، 2009). به ویژه آنکه موسسات مالی، در اثر وقوع زنجیره‌ای این ”سونامی“ مالی با چالش‌های رقابتی جهانی بیشتری مواجه شدند. بنابراین ارتقاء سطح مزیت رقابتی موسسات بانکداری به‌منظور کسب عملکرد بهتر از سایر رقبا در این صنعت ضروری است. این موسسات باید بیشتر تمرکزشان را بر بهبود عملکرد عملیات‌های داخلی خود قرار دهند (دیویس و آلبرایت، 2004؛ لیلر، آیستورپ، هودسون، و کیسی، 2000). موسسات بانکداری باید بر اساس تحلیل‌های عملکرد، روشی موثر برای همسوسازی راهبردهای خود با اهداف شرکت ابداع نمایند. اگر موسسات بانکداری بخواهند مزیت رقابتی خود را حفظ نمایند، تحلیل‌های ساختاری مدل ارزیابی که اهداف راهبردی را به شکل راه‌هایی برای ارتقاء عملکرد با یکدیگر پیوند می‌دهد موضوعی حیاتی برای آنان است.
6.3 تحقیقات آتی
به طور خلاصه، با توجه به نتیجه‌گیری‌ها و محدودیت‌های این مطالعه، برای انجام تحقیقات آتی این پیشنهادات ارائه می‌شوند. اول، از آنجائیکه یک شاخص عملکرد کلی برای همه موقعیت‌ها وجود ندارد، پیشنهاد می‌شود که مطالعات آتی شاخص‌های عملکردی را بر اساس اهداف کلی سازمان و نیز اهداف هر یک از واحدها تدوین نمایند. دوم، این یافته‌ها نشان می‌دهد که شاخص‌های کلیدی عملکرد جنبه‌های کارت ارزیابی متوازن با یکدیگر ناسازگار نیستند. یعنی، درجاتی از وابستگی‌های متقابل میان شاخص‌های کلیدی عملکرد وجود دارد. همچنین می‌توان روش‌های تحلیلی دیگر (مثلا، انتگرال فازی، فرآیند تحلیل شبکه) را برای حل مسائل مربوط به تعامل و روابط بازخوردی شاخص‌ها و بررسی بیشتر اهمیت نسبی شاخص‌های کلیدی عملکرد به‌کار گرفت. در پایان، پیشنهاد می‌شود برای اثبات روایی سودمند بودن مدل پیشنهاد شده برای ساختن نقشه‌ی راهبرد مطالعات موردی تجربی عمیق‌تر بیشتری انجام پذیرد.


بدون دیدگاه