ترجمه مقاله وفاداری برند: بررسی ارتباط خودبرندسازی و تجربه برند - نشریه امرالد

ترجمه مقاله وفاداری برند: بررسی ارتباط خودبرندسازی و تجربه برند - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
وفاداری برند: بررسی ارتباط خودبرندسازی و تجربه برند
عنوان انگلیسی
Brand loyalty: Exploring self-brand connection and brand experience
صفحات مقاله فارسی
30
صفحات مقاله انگلیسی
28
سال انتشار
2018
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
2.500 در سال 2018
شاخص H_index مجله
70 در سال 2019
شاخص SJR مجله
0.858 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
1061-0421
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
F1618
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
ضمیمه
ندارد
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت بازرگانی، بازاریابی و مدیریت کسب و کار
مجله
مجله مدیریت محصولات و برند - Journal of Product & Brand Management
کلمات کلیدی
ارتباط خودبرندسازی، تجربه برند، وفاداری برند، نظریه تایید خویشتن
کلمات کلیدی انگلیسی
Self-brand connection - brand experience - brand loyalty - self-verification theory
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1108/JPBM-07-2016-1281
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
مرور ادبیات پیشینه
ارتباط خودبرندسازی و وفاداری برند
ارتباط خودبرندسازی، تجربه برند و وفاداری برند
روش شناسی
طرح تحقیق
نمونه گیری و جمع آوری داده ها
طرح نظرسنجی
تحلیل داده ها
نتایج
مشخصات نمونه
تحلیل عامل تاییدی
آزمون فرضیه های 1 و 2
آزمون فرضیه 3
مدل های رقابتی
بحث و توصیه
کمک و اعانه این مقاله
محدودیت ها و توصیه ها برای تحقیقات آتی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Purpose – This paper determines one explanation for how the self-brand connection is associated with brand loyalty through the brand experience. Brand experience should verify the self-brand connection by acting as a mechanism through which a self-brand connection is associated with brand loyalty.

Design/methodology/approach – Data were obtained from 317 adults through paid Facebook Boosting of an online survey, and analyzed using structural equation modelling.

Findings – Analyses confirm that brand experience fully mediates the association between selfbrand connection and brand loyalty.

Research limitations / implications – Ensuring a positive brand experience is critical for brand managers opting to maintain consumers’ self-brand connections and brand loyalty. Causality suffered owing to the cross-sectional design of the study.

Practical implications – Self-brand connection is viewed as consumer-driven. However, by identifying the brand experience to verify the self-brand connection and as a factor that mediates the self-brand connection-loyalty relationship of consumers, brand experience is recognized as a new factor which brand managers can control to manage self-brand connections and brand loyalty.

Originality / value – This paper is the first to apply self-verification theory to the self-brand connection-loyalty relationship by explicating brand experience as a mediator of this relationship. This paper argues self-verification is not context specific and lived experiences with the brand, irrespective of context, establish consumer-brand relationships. This paper confirms the secondorder factor structure of the brand experience scale (Brakus et al., 2009) as a mediator in this selfbrand connection-loyalty model.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف: این مقاله توضیح می دهدکه چگونه ارتباط خودبرندسازی(سلف برند) از طریق تجربه برند به وفاداری برند مرتبط است. تجربه برند باید ارتباط خودبرندسازی را با عمل کردن به عنوان مکانیزمی تایید کند که از طریق آن ارتباط خودبرندسازی با وفاداری برند مرتبط باشد.
طرح/روش شناسی/ رویکرد: داده ها از 317 نفر از طریق نظرسنجی آنلاین Facebook Boosting بدست آورده شد و با استفاده از مدل سازی معادله ساختاری تحلیل شد.
یافته ها: تحلیل ها تایید کرده اند که تجربه برند به طور کامل ارتباط بین خودبرندسازی و وفاداری برند را تایید می کند.
محدودیت های تحقیق/پیامد: تضمین یک تجربه مثبت برند برای مدیران برند اساسی می باشد کسانی که تصمیم دارند ارتباط خودبرندسازی مصرف کنندگان و وفاداری برند را حفظ کنند. علیت آن مرتبط به طرح مقطعی مطالعه می باشد.
پیامدهای عملی:ارتباط خودبرندسازی مصرف کننده محور در نظر گرفته می شود. با این حال ، با شناسایی تجربه برند جهت تایید ارتباطات خودبرندسازی و به عنوان عاملی که رابطه ارتباطات خودبرندسازی و وفاداری مشتری ها را تعدیل می کند، تجربه برند همانند عاملی جدید شناخته شده است که مدیران برند می‌توانند از طریق آن مدیریت ارتباطات خود برندسازی و وفاداری به برند را کنترل کنند.
منشا/ارزش: این مقاله نخستین مقاله ای است که نظریه ی تایید خویشتن را برای رابطه ی وفاداری-ارتباط خودبرندسازی با بیان تجربه برند به عنوان میانجی (تعدیل کننده) این رابطه اعمال کرده است. این مقاله استدلال می کند که تایید خویشتن مختص زمینه و تجربیات زندگی با برند، صرف نظر از زمینه نیست، بلکه رابطه ی برند-مصرف کننده را ایجاد می کند. این مقاله ساختار عامل مرتبه دوم از مقیاس تجربه برند را به عنوان میانجی (تعدیل کننده) در این حالت وفاداری-ارتباط خودبرندسازی تایید می کند.

بدون دیدگاه