بررسی نحوه استفاده از بازی پرندگان عصبانی (Angry Birds) در آموزش ریاضی
عنوان انگلیسی
A Study of How Angry Birds Has Been Used in Mathematics Education
صفحات مقاله فارسی
30
صفحات مقاله انگلیسی
26
سال انتشار
2015
نشریه
اشپرینگر - Springer
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7609
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
علوم تربیتی
گرایش های مرتبط با این مقاله
تکنولوژی آموزشی
مجله
تجارب دیجیتال در آموزش ریاضی - Digital Experiences in Mathematics Education
دانشگاه
دانشگاه بوفالو، دانشگاه ایالتی نیو، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
بازیهای ویدئویی، یادگیری مبتنی بر بازی های دیجیتال، سازمانبندی ماهرانه ابزاری، نمایش چندگانه، معادلات درجه دوم، سهمی
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مروری بر تحقیق
ترکیب ابزارهای دیجیتالی
بازیهای دیجیتالی در تعلیم و تربیت
بنیان های نظری
روش ها
جمع آوری اطلاعات
تجزیه و تحلیل داده ها
مبحث یافته ها
بررسی مباحث ریاضیات
ترکیب موثر بازی
نمایش متعدد
ترکیب بی اثر بازی
ارایش افزودنی
عدم تسلط مدرسان به منابع
عدم ارتباطات / اتصالات ریاضی دانش اموزان
برخی از مفاهیم
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract
Understanding how teachers are leveraging entertainment media for educational purposes is imperative in this age with near ubiquitous presence of digital games. In this qualitative study that considered videos posted to YouTube, we report how the digital game Angry Birds® has been implemented in a variety of settings in mathematics education. In particular we describe certain aspects the research team deemed effective and ineffective. Findings suggest that incorporation of this digital game should be done with planning and systematic organization that considers how the game can be used to explicitly connect mathematical ideas within and to the context of the game.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
درک اینکه چگونه معلمان رسانه های سرگرمی را دراین سن برای اهداف آموزشی بکار می برند، با وجود فراگیری بازیهای دیجیتالی امری ضروری است. این پژوهش کیفی، که ویدوئوهای ارسال شده در یوتیوب را مدنظر قرار داده، چگونگی اجرا و استفادهی بازی دیجیتالی پرندههای عصبانی (Angry Birds) در انواع مختلفی از آموزش ریاضی نشان دادیم. بویژه، ابعاد متفاوتی از تیم تحقیقاتی فرضی موثر و غیرموثر را توصیف کردیم. یافتهها نشان می دهد که پیوستگی این بازیهای دیجیتالی با برنامه ریزی و سازمان نظاممند باید انجام شود که درنظر می گیرد چگونه بازی میتواند در اتصال ایدههای ریاضیات در داخل یا در متن بازی مورد استفاده قرار گیرد.