منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله اهداف دستیابی و جهت گیری های هدف دستیابی در آموزش - نشریه الزویر

ترجمه مقاله اهداف دستیابی و جهت گیری های هدف دستیابی در آموزش - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
اهداف دستیابی و جهت گیری های هدف دستیابی در آموزش
عنوان انگلیسی
Achievement goals and achievement goal orientations in education
صفحات مقاله فارسی
4
صفحات مقاله انگلیسی
4
سال انتشار
2013
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7764
رشته های مرتبط با این مقاله
علوم تربیتی
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
مجله
مجله بین المللی تحقیقات آموزشی - International Journal of Educational Research
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
1.مقدمه
2-اثر گذاری ها بر مسئله خاص
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
1. Introduction

In the past decade, the literature on achievement goals and achievement goal orientations has greatly expanded (for reviews, see Huang, 2011; Hulleman, Schrager, Bodmann, & Harackiewicz, 2010; Kaplan & Flum, 2010; Linnenbrink-Garcia, Middleton, Ciani, Easter, O’Keefe, & Zusho, 2012). Researchers worldwide have developed new theoretical models on the dimensionality of achievement goals (Elliot, Murayama, & Pekrun, 2011), have explored their antecedents and outcomes (Bra˚ten & Strømsø, 2008), and have tested their stability and how they change (Tuominen-Soini, Salmela-Aro, & Niemivirta, 2012). Applications of achievement goal theory have appeared in a variety of educational arenas including, but not limited to, primary education (Polychroni, Hatzichristou, & Sideridis, 2012), secondary education (Sparfeldt, Buch, Wirthwein, & Rost, 2007), higher education (Bipp, Steinmayr, & Spinath, 2012), teacher training (Nitsche, Dickha¨user, Fasching, & Dresel, 2013), workplace training (Gegenfurtner, 2011), and athletic coaching (Smith, Smoll, & Cumming, 2009). Since the pioneering work of Dweck (1986) and Nicholls (1984), achievement goals and achievement goal orientations (as well as the wider achievement motivation literature) now number among the most frequently investigated and published research topics in the leading journals of learning research. It is therefore a timely endeavor to gather the recent findings of international research teams on goals and goal orientations as a means of exploring, examining, and extending the frontiers of achievement goal theory

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
1-مقدمه
در دهه گذشته، ادبیات مربوط به اهداف دستیابی و جهت گیری های هدف دستیابی به طور زیاد گسترش یافته اند. محققان در سراسر جهان مدل های نظری تازه درباره ابعاد پذیری اهداف دستیابی مطرح کرده اند، به بررسی سوابق و پیامدهای آنها پرداخته اند و پایایی آنها و نحوه تغییر در آنها را آزموده اند. کاربردهای نظریه هدف دستیابی در انواع زمینه ها ی آموزشی پدیدار شده است اما محدود به آموزش ابتدایی، آموزش متوسطه، تحصیلات عالی، آموزش مربی، آموزش نیروی کار و مربی گری ورزشی نبوده اند. آثار برجسته دووک و نیکولاس در زمینه اهداف دستیابی و جهت گیریه ای هدف دستیابی بسیار پربار بوده است و این زمینه ها مورد بررسی واقع شده اند و به موضوعات تحقیقات تبدیل شده اند. لذا وقت آن است که تلاش شود یافته های اخیر تیم های تحقیقاتی بین املللی درباره جهت گیریه ای هدف و اهداف به عنوان روش بررسی، کاوش و گسترش مرزهای نظریه هدف دستیابی جمع آوری گردد.

بدون دیدگاه